تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی انواع گرمخانه غذا صنعتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گرمخانه غذاهای صنعتی:

نگهداری غذا در دمای مناسب به اندازه پخت و پز ضروری است. سرو غذای سرد یا گرم شده برای هیچ کس خوب نیست، به خصوص در طول کار و در نتیجه زمان محدودی که کارگران در محل کار برای گرم کردن وعده های غذایی خود دارند. استفاده از غذای گرم تر برای نگهداری غذا در دمای مناسب در طول روز ابزار کارآمدی است. نرم افزار اولیه بخاری های غذا در محیط های کاری، شرکت ها، پذیرایی، غذاخوری ها و غذاهای سریع.

بخاری غذا (غذاهای گلخانه ای) در دو حالت برقی و بنزینی و با ظرفیت های کاملا متفاوت 20، 40، 60 و 100 در تمام فلزی و نیمه استیل تولید می شود.

گرمخانه غذای برقی:

این گجت از نمایش دیجیتالی برای نمایش دمای داخلی استفاده می کند و همچنین دارای ترموستات یا تغییر خوبی است. می توانید با کمک ترموستات دمای مشخص شده را مشخص کنید. این دما به صورت ثابت ذخیره می شود. خواه دما افزایش یابد، بخاری برای موفقیت در دمای مشخص شده به طور معمول خاموش می شود و چه دما از دمای مشخص شده کاهش یابد، ترموستات بخاری را فعال می کند و به بهترین دما می رسد.


گرمخانه غذاهای سوختی:

بخاری های سوخت دارای ترموکوپل هستند. آیا بخاری غذا به دلیل باد یا دلایل متعدد خاموش است. ترموکوپل بنزین متصل به بخاری را قطع می کند و از نشت بنزین به محیط اطراف جلوگیری می کند.


در ادامه به معرفی گلخانه های برقی و بنزینی تمام فلزی می پردازیم، در ضمن امکان عرضه کنجاله گلخانه ها به صورت نیمه فولادی نیز وجود دارد. متر ساخته شده است.


گرمخانه غذای برقی - 20:
تمام فلزی
ورق فلزی بلند و داخل با ضخامت 0.8 میلی متر
برش خوب
قدرت 1500 وات
عایق فایبر گلاس فشرده
شیر ترموستات
دارای نمایش دیجیتال
چرخ دار (چرخ لوکس با ترمز)
5 کفپوش
درب فلزی دارد
ابعاد 110 * 45 * 45 سانتی متر

غذای سوخت گلخانه ای - 20:
تمام فلزی
ورق فلزی راه راه بلند و داخلی با ضخامت 0.8 میلی متر
عایق فایبر گلاس فشرده
مجهز به شیر ترموکوپل
چرخ دار (چرخ لوکس با ترمز)
5 طبقه با درب فلزی
ابعاد 110 * 45 * 45 سانتی متر

https://akhgartabesh.com/portfolio/%da%a...%aa%db%8c/