تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: با ترسناک ترین بازی دنیا آشنا شوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معمولا هر فردی برای گذراندن اوقات بیکاری و فراغت خود راه های متفاوتی را پیدا می کنند مثل مطالعه کردن، دیدن فیلم، ورزش، موسیقی و … اما برخی افراد هم به سرگرمی ها و بازی های ترسناک و عجیب و غریب مثل رولت روسی علاقه دارند که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم.

R۱۳ ۲۴
رولت روسی در واقع یک بازی با زندگی و جان فرد است. این بازی با اسلحه انجام می شود و پایان آن مرگ یکی از دو طرف است. در رولت روسی بر روی مرگ یا زندگی فرد شرط بندی انجام می شود. در این بازی شرکت کننده ها یک گلوله در هفت تیری قرار می دهند که ظرفیت ۵ تا ۶ گلوله را دارد و باقی را خالی می گذارند. پس از آن خشاب اسلحه را چندین بار می چرخانند تا نتوان متوجه شد که گلوله در کدام سوراخ هفت تیر است. بعد از آن لوله تفنگ را بر روی شقیقه خود می گذارد و ماشه را می کشد. در این بازی همیشه یک نفر جانش را از دست می دهد و به همین علت یکی از ترسناک ترین و دردناک ترین بازی های دنیا شناخته شده است.

R۱۳ ۲۵

این بازی به بازی مرگ و زندگی هم مشهور است و فرد بازنده در آن نه تنها فقط پول خود را باخته است بلکه به زندگی اش هم پایان داده است. در ایران هم در یکی از روستاهای شهریار پسر جوان ۲۲ ساله ای این بازی را در کنار ۴ دوست دیگر خود انجام داد و اسلحه به سمت سر خود گرفت و شلیک کرد و گلوله مغز سر جوان را شکافت و رولت روسی منجر به مرگ پسر جوان شده بود.

نوع اول رولت روسی بسیار مرگبارتر از حالت کلاسیک می باشد و در این نوع شانس زنده ماند افراد خیلی کمتر است.

بازی پرم perm هم که به تازگی در روسیه مد شده است بر همین مبنا می باشد با این تفاوت که در آن به جای استفاده از گلوله های واقعی و کشنده از گلوله های الکتریکی استفاده می شود که هر کدام از این گلوله ها فشار ۱۰هزار ولت به بدن شخص وارد می کند و چندان هم بی خطر نیست!

پرم یک بازی غیر قانونی است و پلیس با جمعی که این بازی را انجام می دهند به شدت برخورد می کند. در پرم هم یک گلوله الکتریکی در تفنگ قرار داده می شود و یک نفر در طول بازی باقی می ماند که برنده است. افرادی که تجربه بازی پرم را داشته اند و گلوله الکتریکی به آن ها برخورد کرده است می گویند که دردی شبیه به یک مشت محکم را حس کرده اند و خیلی زمان می برد تا درد آن خوب شود و تا مدت ها سر و گردن شان درد می کند.

ادامه مطلب : https://shahrkhan.ir/65025/%d8%a8%d8%a7%...%87-%d8%a7