تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد زیادی از داوطلبان کنکور تجربی پس از دریافت مدرک کارشناسی و یا حتی کارشناسی ارشد مجددا در کنکور سراسری تجربی شرکت می کنند و هوای پزشک شدن را در ذهن خود می پرورانند. برای داوطلبان مذکور مژدگانی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را می دهیم. با شرکت در این آزمون می توانید با مدرک کارشناسی خود در آزمون پزشکی شرکت نمایید!!!
زمان و نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

چند سالی است که دانشگاه علوم پزشکی تهران و اخیرا دانشگاه شهید بهشتی، آزمون لیسانس به پزشکی را با هدف جذب دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی برگزار می کنند. دارندگان دیپلم گروه های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی فیزیک و فنی پس از دریافت مدرک کارشناسی خود، حق شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند.
ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی از [b]1 دی ماه لغایت 1 دی ماه، در سال جاری انجام می شود و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می توانند با ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی اینترنتی education.tums.ac.ir و یا از جدول زیر، فرم ثبت نام را دانلود نمایند و پس از تکمیل فرآیند نام نویسی، بایستی اسکن فرم تکمیل شده را در سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی بارگذاری نمایند و در صورتی که در زمان مقرر ثبت نام، موفق به نام نویسی نشدید، می توانید در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام به نام نویسی کنید. [/b]




منبع: آزمون لیسانس به پزشکی