تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بوتاکس ابرو چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با افزایش سن و رسیدن به اواسط دهه سوم زندگی، پوست شروع به پیر شدن می کند. خطوط بیان و چین و چروک دور چشم و بین ابروها زودتر از جاهای دیگر ظاهر می شوند. راه‌های زیادی مانند تغییر سبک زندگی، کرم‌ها و روتین‌های مناسب پوست می‌توانند پیری را کاهش دهند. یکی از این روش ها که هم روشی پیشگیرانه و هم درمانی کاملا موثر است، تزریق بوتاکس ابرو است. اما تزریق بوتاکس ابرو چیست و دقیقا چه کاری انجام می شود؟ در این مقاله با کلینیک صدف همراه باشید تا به تمام سوالات شما در مورد بوتاکس ابرو پاسخ دهیم.


بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

بوتاکس سمی به نام سم بوتولینوم است که در ترکیب با سایر مواد اثرات خطرناک آن را از بین می برد و برای فلج یا ضعیف کردن عضلات بدن استفاده می شود. سم بوتولینوم که فقط توسط باکتری ها تولید می شود، در صورت مصرف خوراکی بسیار خطرناک است. اما چرا به آن بوتاکس می گویند؟ در واقع بوتاکس نام محبوب ترین سم بوتولینوم برای ضعف عضلانی است.اما بوتاکس چگونه در زیبایی ابروها استفاده می شود؟ در زیر برای شما توضیح می دهیم؟

لیفت ابرو

اگر به دلیل پیری و افتادگی پوست، ابروهایتان افتاده است، بوتاکس می تواند یک درمان عالی باشد. در عین حال برای افرادی که از نظر ژنتیکی دارای ریزش ابرو هستند و از جراحی می ترسند و یا به هر دلیلی نمی توانند شقیقه ها و ابروهای خود را جراحی کنند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به زبان ساده، تزریق بوتاکس عضلات پیشانی را ضعیف می کند و ابروها را بالا می برد.

عدم تقارن ابرو را از بین می برد.

برخی از افراد دارای عدم تقارن ابرو هستند. این عدم تقارن ممکن است در بدو تولد وجود داشته باشد یا در طول زمان ایجاد شود. در هر صورت عدم تقارن ابرو یک مشکل رایج است و زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین برای بسیاری خوشایند نیست. به همین دلیل از بوتاکس برای تقارن ابرو استفاده می شود زیرا بسیار راحت و ارزان است.

در اصل عدم تقارن با لیفت ابرو اصلاح می شود، اما اگر یکی از ابروها پیک ابرو یا شکستگی بالایی داشته باشد، پزشک با تزریق بوتاکس به عضله ابرو، پیک ابرو را پایین می آورد.