تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت در دبی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت شرکت در دبی
امارات متحده عربی از دیرباز به تجارت مشغول بوده و هم اکنون  نیز گزینه مهمی برای شرکتهای خارجی است که به دنبال فرصتهای اقتصادی در این منطقه هستند. دوبی موقعیت سوق الجیشی بین اروپا و خاور دور را دارد و شرکتهای چند ملیتی و خصوصی که به دنبال دستیابی به بازارهای خاورمیانه و آفریقا می باشند به اینجا جلب می شود. دریافت رتبه پنجم در جهان از نظر آزادی تجارت بین الملل از آن جهت برای اقتصاد امارات به دست آمد که از سال 2002 میلادی بخش های دولتی امارات به روی سرمایه گذاران خارجی باز شد و با ایجاد پارکهای تجاری و ارائه خدمات مالی بستری برای حضور سرمایه های کلان خارجی فراهم شد.

امارات نزدیکترین کشور به ایران است که دارای رشد بی سابقه در زمینه تجارت بین الملل بوده و می تواند به عنوان مقصد شما برای ثبت شرکت شناخته شود. این کشور یکی از سریعترین رشدهای اقتصادی را دارد و دارای بالاترین استانداردهای تجاری برای ثبت بسیاری از شرکتهای بزرگ منطقه ای می باشد. بسیاری از ایرانیان در دوبی، به خاک دبی به مانند قطعه ای از خاک ایران نگاه می کنند.

امروزه سرمایه های زیادی از هر جای جهان وارد دبی شده و با همکاری مهمترین شرکت های عربی، عمارتهای بزرگی در این شهر ظاهر شده اند. ایرانیان از جمله افرادی هستند که در تامین سرمایه برای ساختن دوبی، سهیم بوده اند. بخصوص به دلیل تحریم های جدید، تجار ایرانی تلاش کره اند دفتر یا شرکتی را در این شهر تاسیس کنند. در امارات متحده عربی سرمایه های عظیم منطقه ای و جهانی در حال گردش است و بیشتر برندهای بزرگ جهانی و نشان های شرکتهای عظیم بین المللی در آن وجود دارند که مطابق آمارهای به دست آمده نزدیک به 50 هزار شرکت و موسسه ایرانی در دبی فعالیت دارند. گفته می شود که حجم سرمایه گذاری ایرانیان در دبی طی دو هفته گذشته فراتر از 200 میلیارد بوده است.

بهترین روش برای انجام فعالیت های سودآور عظیم و سازماندهی  شده با هدف پیشرفت، ثبت یک شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت های تجاری تحت عنوان شرکت ثبت شده است. با انجام فعالیت در قالب یک شرکت، امور تجاری و غیر تجاری شکل قانونی و حقوقی به خود گرفته و از اعتبار بیشتری برخوردارند. افراد حقیقی و حقوقی به دلیل اعتبار شرکت تمایل بیشتری به همکاری با شرکت ثبت شده دارند.
معمولا دو حوزه قانونی برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی وجود دارد. اداره توسعه اقتصادی که مسئولیت صادر کردن پروانه های تجاری ثبت شرکت را به عهده دارند. بعد از تعیین نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوط صادر می شود. مانند گواهی تجارت و تجارت عمومی به منظور صادرات و واردات. گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره.

مزایای ثبت شرکت در امارات متحده عربی
     1. دریافت امتیازات قانونی از کشور امارات
     2. حمایت از قوانین کلیه طرفین شرکت
     3. برخورداری از مالکیت صد در صدی در مناطق تجاری
     4. اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی به اعتبار برخورداری از سیستم قابل اعتماد و ثابت
     5. دریافت اعتبارات دولتی مانند وامهای بانکی و مجوزهای مورد نیاز
     6. برخورداری از نظام تجاری آزاد
     7. معافیت از مالیات در شرکتهای سهامی
     8. انتخاب مدیران شرکت با هر ملیتی (مدیر می تواند یک شخصیت حقوقی یا حقیقی باشد)
     9. داشتن حساب بانکی آنلاین بدون نیاز به ویزا
     10. عدم نیاز به ارائه گزارش های بازرسی سالانه
     11. خرید ملک بدون نیاز به پاسپورت یا ویزا تحت عنوان شرکت بین المللی و معافیت از پرداخت هزینه انتقال
مدارک ثبت شرکت در دبی
     1. کپی مدارک شناسایی مانند پاسپورت یا شناسنامه
     2. مشخصات کامل فرد (شامل نام، آدرس و ملیت اعضای متقاضی)
     3. ترجمه ی یکی از قبوض مانند آب یا برق

نقل‌قول: