تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره ازدواج در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره ازدواج در کرج چیست و چگونه انجام می شود
 
مشاوره ازدواج در کرج، مشاوره ازدواج در کرج و رابطه درمانی مفاهیم مشابهی هستند و هدف آنها حمایت از روابط نزدیکی است که افراد با یکدیگر برقرار می کنند.
 
ممکن است در موارد اختلالات روانی مانند مشکلات رابطه و تعامل با همسر، شریک زندگی، مشکلات جنسی، مشکلات مربوط به فرزندان، افسردگی، اضطراب و اختلالات اضطرابی، مشاوره ازدواج در کرج همراه با درمان فردی یا تنها درمان زوج و زوجه مورد نیاز باشد. در یکی از زوج ها ایجاد می شود.
 
مصرف الکل یا مواد مخدر توسط یکی از اعضای خانواده، اختلالات خوردن، اختلالات رفتاری یا مشکلات کودکان و نوجوانان، آزار عاطفی، بی توجهی و خشونت، تصمیم به طلاق یا جدایی، نجات یک ازدواج یا رابطه، تجربه یک روند جدایی سالم و مشکلات روانی ممکن است نیاز به مشاوره ازدواج در کرج
 
هدف مشاوره ازدواج در کرج این است که به زوجین بیاموزد خود و همسرشان را درک کنند، بنابراین یادگیری برقراری ارتباط ضروری است. یادگیری بحث و جدل و دعوا به روشی سالم نیز بخشی از مشاوره ازدواج در کرج است. یک رابطه سالم، یک ازدواج شاد به این معنی نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد، هیچ بحثی وجود ندارد. تا زمانی که زوجین خوش نیت باشند و برای تغییر و تحول باز باشند، مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد. در برخی موارد کمک به پایان دادن به رابطه سالم از جمله وظایف مشاوره ازدواج در کرج است.
 
امروزه توقع زوجین از یکدیگر، میل به خوشبختی و حداقل استانداردها در روابط زن و مرد افزایش یافته و نیاز به کمک حرفه ای افزایش یافته است. در گذشته حمایت های دریافتی از محافل نزدیک و مراجع مانند بزرگان خانواده، روحانیون، دوستان به سالم ترین شکل توسط روانپزشکان متخصص، روان درمانگران و درمانگران ازدواج صورت می گرفته است.
 
از آنجایی که زوج‌ها مستقیماً با این شکایت از اینکه با هم کنار نمی‌آیند، بحث و جدل نمی‌کنند و رابطه‌شان مثل قبل نیست، مستقیماً به مشاوره ازدواج در کرج یا زوج‌درمانی مراجعه می‌کنند، با مشکلات ارتباطی، گاهی اوقات به یک علامت مهم روانی می‌رسند که در یکی ایجاد می‌شود. از همسر یا فرزندانشان.
 
بسیار محتمل است که یک مشکل زناشویی زمینه ساز ناراحتی روانی باشد که به نظر می رسد یک فرد از بیرون باشد. ممکن است یکی از همسران به سختی این شرایط را بپذیرد. در طول مشاوره ازدواج در کرج سعی می شود همسران یاد بگیرند که یکدیگر را فردی مستقل و منحصر به فرد ببینند، ویژگی های شخصیتی خود و طرف مقابل را درک کنند، جنبه های آشتی ناپذیر خود را بپذیرند و تحمل کنند.
 
به عنوان یک درمانگر ازدواج، شایع ترین مشکلات زناشویی که با آن مواجه می شویم این است که عیب هایی که قبل از ازدواج تحمل می شود، نادیده گرفته می شود و امید به تغییر است، سعی می شود در ازدواج تغییر داده شود یا اینکه مشکلات برای مدت طولانی زیر فرش کشیده شود. تقسیم وظایف همسران، تنظیم روابط آنها با یکدیگر، بزرگان خانواده و دوستان، حصول اطمینان از وحدت عقاید و عملکردها در مسائل کودکان در دوران مشاوره ازدواج در کرج پوشش داده خواهد شد.
 
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در ارتباطات و رابطه مرتکب می‌شویم این است که به جای جستجوی خودمان، دلیل احساسات خود را در بیرون جستجو می‌کنیم. بسیاری از مشکلات به خودی خود حل خواهند شد وقتی رویکرد "من را ناراحت کرد"، "آزارم داد"، "مرا خوشحال کرد" را به درک "چطور می توانیم با هم باشیم" تبدیل کنیم. یک رابطه بدون تعارض غیر قابل تصور است. دیدن تعارض ها به عنوان فرصت هایی برای پیشرفت و بهبود یکی از اهداف اصلی زناشویی درمانی است.
 
اگرچه ویژگی های اصلی شخصیت، منش و خلق و خوی تغییر نمی کند، تغییر و رشد و سبک های بیان جدید همیشه در هر سنی امکان پذیر است. این یک هدف مشترک در همه روان درمانی است. زمانی که زوج ها از بازتاب شخصیت خود در روابط خود آگاه شوند، مشاوره ازدواج در کرج کار خود را انجام داده است.
 
در مشاوره ازدواج در کرج، روان درمانگر شما در جایگاه قاضی یا داور نیست. در حل مسئله به مسائلی از جمله اینکه حق با کیست و کی باطل وارد نمی شود. درمانگر ازدواج در فاصله مساوی از همه می ایستد، سعی می کند نقش آنها را در رابطه و سبک ارتباطی شما نشان دهد. در طول مشاوره ازدواج در کرج، به راحتی می توانید نقاط قوت و زمینه های دشوار را در رابطه خود ببینید و آنها را به طور عینی ارزیابی کنید.
 
در مشاوره ازدواج در کرج و مشاوره ازدواج در کرج اولین قدم در راه حل و درمان این است که همسران بتوانند در مورد مشکلات خود صحبت کنند. علاوه بر راه های افزایش مهارت های ارتباطی، مشکلات تجربه شده از گذشته تا به امروز نیز در درمان به صورت مرحله به مرحله پوشش داده خواهد شد.
 
ما به عنوان روانپزشکی  و مرکز روان درمانی  با زوج های مشاوره ازدواج در کرج به صورت مشترک و جداگانه ملاقات می کنیم. با تعیین ویژگی‌های شخصیتی شما با تحلیل‌های شخصیتی و تست‌های روان‌شناختی، نقش ویژگی‌های شخصیتی شما را در مشکل و تعارض شما، نحوه بیان خود و راهبردهای حل مسئله ارزیابی می‌کنیم و نکات اصلی را که در روان‌درمانی باید به آن توجه شود، انتخاب می‌کنیم. .
 
تعاریفی که شما در مورد مشکل به صورت جداگانه ارائه می کنید برای ما در تعیین دیدگاه شما نسبت به مشکل و تعامل بین شما بسیار مهم و راهنمایی است. پیشنهادات شما برای راه حل مشکل، افکار شما در مورد موضوع، و انتظارات شما از درمان، درمان را در بهبود ازدواج یا رابطه شما راهنمایی می کند.
 
درگیری من و تو، دعوای قدرت، مشکلات خانگی ناشی از انعکاس وسواس به والدینشان در ازدواج افرادی که به طور کامل از خانواده خود جدا نشده اند، مشکلاتی که عروس و داماد با والدین طرف مقابل تجربه می کنند. مشکلاتی که خانواده های بزرگ برای زوج های جدید ایجاد می کنند، مشکلات فرزندان از جمله زمینه های مورد علاقه مشاوره ازدواج در کرج است.
 
در درمان اختلالات جنسی مانند بی میلی جنسی و ارگاسم در زنان، مشکلات انزالی زودرس و نعوظ در مردان، اختلافات زناشویی و مشکلات رابطه باید مورد توجه قرار گیرد. از این نظر مشاوره ازدواج در کرج و ازدواج از اهمیت بالایی در درمان ناتوانی های جنسی برخوردار است.
 
برای انجام مشاوره ازدواج در کرج نیازی به مشکل نیست. در کشورهای پیشرفته برای شادتر بودن در ازدواج و رابطه، آمادگی برای مشکلات پیش آمده، توسعه و زنده نگه داشتن رابطه، برنامه های توسعه روابط در مشاوره ازدواج و مشاوره ازدواج در کرج اجرا می شود.
 
در طول فرآیند زناشویی درمانی، درمانگر شما ممکن است تکالیف خانگی به شما بدهد. به این ترتیب، راحت تر خواهید دید که راه حل به جای تغییرات بیرونی، به خودتان ختم می شود.
 
اگر اغلب مشاجرات حل نشده دارید، احساس می کنید که احساسات مثبت شما نسبت به یکدیگر کاهش یافته است، زندگی جنسی شما غیرقابل تحمل شده است، حتی نمی توانید به عنوان یک دوست صحبت کنید، به همسرتان اهمیت نمی دهید، خشونت وارد عمل می شود یا اگر امیدی به ازدواج ندارید، باید در اسرع وقت با یک درمانگر ازدواج مشورت کنید.
 
در مراحل اولیه ازدواج، خطر اختلاف زناشویی، درگیری و جدایی زیاد است. در زوج هایی که از این دوران جان سالم به در برده اند، مشاهده می شود که تعارضات زناشویی پس از بچه دار شدن، در دوران گذار فرزندان به بلوغ و پس از خروج از خانه به دلیل شروع به دانشگاه یا ازدواج به اوج خود می رسد. مشاوره ازدواج در کرج به شما کمک می کند تا بدون آسیب از پیچ های این تقاطع دور شوید.
 
مشاوره ازدواج در کرج در درمان انواع مشکلات روانی و روانی که در کودک ایجاد می شود ضروری است. تضادها و ناسازگاری های خانواده به طور مستقیم بر روانشناسی کودک تأثیر می گذارد. حتی اگر مشکل روانی که در کودک ایجاد می شود کاملاً فردی باشد، همکاری و اقدام مشترک والدین در درمان بسیار حائز اهمیت است و مشاوره ازدواج در کرج در این مرحله مجدداً از درمان حمایت می کند.
 
تا جایی که بتوانید خود و همسرتان را درک کنید، سالم بحث کنید، مشکلات را حل کنید و تفاوت ها را بپذیرید، همسر خوبی خواهید بود. با مشاوره ازدواج در کرج می توانید در مورد مشکلات خود صحبت کنید و راه حل هایی پیدا کنید.
 
به عنوان مراکز روانپزشکی  و روان درمانی ، ما معمولا جلسات 90 دقیقه ای ترکیبی را در مشاوره ازدواج در کرج و مشاوره ازدواج در کرج ترجیح می دهیم. با میانگین هشت جلسه مشاوره ازدواج در کرج می توان بر بسیاری از تعارضات زناشویی غلبه کرد و آنها را حل کرد.
 
مرکز روانپزشکی و روان درمانی  با مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج در کرج، مشاوره ازدواج در کرج، رابطه درمانی، برای بحران زناشویی و ناامیدی و ناامیدی شما در ازدواج و یا برای داشتن روابط شادتر و آرام تر، همیشه در کنار شماست. رویکرد ما این است که کارکرد و غیر کارکردی را به جای درست یا نادرست از هم تفکیک کنیم تا کمک کننده باشد تا تجویزی. هنگامی که پویایی های روانشناختی زیربنای رفتار خود را درک کنید، بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.
 
مشاوره ازدواج در کرج .
 
روابط و مشاوره ازدواج در کرج .
 
روانپزشکی و روان درمانی ، امینه فیلیز اولوهان، روان درمانگر، لارا/موراتپاشا/، 2015
 
 
ما با تیم متخصص خود متشکل از روانشناسان و درمانگران، در مرکز مشاوره روانشناختی تغییر آتاشهیر استانبول، پشتیبانی لازم برای رابطه شما با یک درمانگر ازدواج را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهیم.
 
ازدواج یکی از مهمترین توافقاتی است که یک فرد می تواند در زندگی خود ببندد. با این توافق، زوجین در قبال یکدیگر مسئولیت های خطیری را بر عهده می گیرند. ازدواج که یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی انسان است، نیازمند تلاش و تفاهم جدی است.
 
شرایط زندگی ممکن است همیشه برای یک یا هر دو طرف مثبت نباشد. به خصوص در شرایط امروزی عواملی مانند زندگی، شرایط تجاری و کلانشهری می تواند مشکلات جدی برای ازدواج ایجاد کند.
ازدواج درمانگر مشاور متخصص روابط آناتولی استانبول تست رابطه جانبی ataşehir
 
ارتباطی که زوجین در طول فرآیند ازدواج به آن نیاز دارند ممکن است به مرور زمان ضعیف شود. مشکلات خیلی ساده، مسائلی که با حرف زدن می توان بر آنها فائق آمد، ناگهان به ابعاد عظیمی می رسد. در این مرحله، حمایت حرفه ای ممکن است برای ترمیم ارتباطات ضعیف، برقراری مجدد پیوند قوی بین همسران و گرفتن هیجان روز اول ازدواج ضروری باشد. مشاوره روانشناسی تغییر آتاشهیر با کادر متخصص خود می تواند این پشتیبانی حرفه ای را برای شما فراهم کند.
 
مشاوره ازدواج در کرج نوعی درمان است که برای بازگرداندن ارزش رابطه به زوجین اعمال می شود. در این درمان که مشاوره ازدواج در کرج یا خانواده درمانی نیز نامیده می شود، هدف این است که به جای نیازهای فردی، نیازهای رابطه و ازدواج را برجسته کند. به این ترتیب، به جای ارتباط همسران به عنوان یک فرد، هدف از آن برقراری ارتباط سالم از طریق ازدواج است.
 
در مشاوره ازدواج در کرج، با راهنمایی درمانگر ازدواج، زوجین در بسیاری از مسائل از تصمیمات جدید گرفته تا تعارضات قدیمی، بر اساس پایه های محکم تری عمل می کنند. بازسازی اشتراک، احترام و تفاهم می تواند با زناشویی درمانی بسیار آسان تر و سالم تر شود. در تصمیم گیری برای بچه دار شدن، بسیاری از بحث ها را می توان در چارچوب سالم تری از ایده هایی در مورد مسائل مالی مطرح کرد.
 
با مشاوره ازدواج در کرج، نکته ای که زوج ها به آن می رسند این نیست که بحث و جدل وجود ندارد، بلکه بحث ها به شیوه ای بسیار سالم تر و منطقی تر و بدون مصرف همدیگر تنظیم می شود. به این ترتیب هم روابط معاشرت و هم به طور کلی روابط انسانی بسیار سالم می شود و فطرت انسان را فرسوده نمی کند. اگر مواردی وجود دارد که در زندگی زناشویی شما درست نیست، اگر با اختلالات ارتباطی و اختلاف نظر مواجه هستید، می توانید از یک متخصص حمایت کنید.
 
درمان های زناشویی یا به طور کلی مشاوره ازدواج در کرج به طور متوسط در جلسات 90 دقیقه ای انجام می شود. جلسات هر چند وقت یکبار که درمانگر مناسب بداند، معمولا هفته ای یکبار برگزار می شود. وقوع در یک روز و زمان خاص ایده آل ترین فرآیند را برای پیشرفت فراهم می کند.