تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید کولر آبی جنرال در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
راهنمای انتخاب کولر آبی جنرال  مناسب برای شما
انواع فناوری های تهویه مطبوع و تهویه مطبوع، چگونه بین کولر آبی جنرال  ، کولر آبی جنرال  پنجره ای و تهویه مطبوع مرکزی انتخاب می کنید؟ و یک جدول از مناطق تهویه مطبوع برای انتخاب کولر آبی جنرال  مناسب برای اتاق
انواع کولر آبی جنرال  و نحوه انتخاب بهترین کولر آبی جنرال
انواع کولر آبی جنرال  و نحوه انتخاب بهترین کولر آبی جنرال
تاریخ انتشار:
21-02-2016
اخرین به روز رسانی:
2021-08-31
 
مطالب (برای رفتن روی عنوان کلیک کنید)
 
    کولرهای پنجره ای کویری و گازی
    کولر آبی جنرال   یونیت
    تهویه مطبوع قابل حمل
    تهویه مطبوع برج "تهویه مطبوع عمودی"
    کولر آبی جنرال  سقفی
    کولر آبی جنرال  مرکزی
    چگونه نرم کننده مناسب برای نیازهای خود را انتخاب می کنید؟
    ظرفیت کولر آبی جنرال  مناسب فضای اتاق را محاسبه کنید
    جدول فضاهای تهویه مطبوع با توجه به اندازه اتاق
    نکاتی برای صرفه جویی در مصرف برق تهویه مطبوع و عملکرد بهتر
 
در بسیاری از موارد، صحبت در مورد داشتن کولر آبی جنرال  لوکس به نظر می رسد، اما مطمئناً این موضوع در مورد مکان هایی که دمای هوا در تابستان به بیش از 40 درجه سانتیگراد می رسد صدق نمی کند، با توجه به اینکه وظیفه کولرها دیگر محدود به این نیست. خنک کردن هوا در تابستان، زیرا مشکلات سرمای زمستان را نیز حل کرده است، زیرا کولرهای جدید علاوه بر خنک کردن، می توانند گرما نیز داشته باشند.
بازار مملو از ده ها نوع و اندازه مختلف کولر آبی جنرال  است ، این مقاله به شما کمک می کند تا با توجه به نیاز خانه یا محل کار خود، مناسب ترین کولر آبی جنرال  را برای خود انتخاب کنید. ابتدا با شناسایی انواع کولر آبی جنرال  شروع می کنیم. تهویه مطبوع منزل
 
 
کولرهای پنجره ای کویری و گازی
 
کولر آبی جنرال  پنجره ای
کولر آبی جنرال  پنجره ای
 
قیمت کولر آبی جنرال  پنجره ای فریون در عربستان سعودی از 1000 SAR شروع می شود تا 1600 SAR برای ظرفیت 18000 واحد / 1.5 تن بسته به گزینه های بین سرد فقط یا گرم و سرد با هم و قیمت کولر آبی جنرال  پنجره ای بیابانی نی. در عربستان سعودی از 1200 SAR شروع می شود.
این نوع کولر آبی جنرال  ها برای نصب از طریق پنجره طراحی شده اند و نصب و نصب آنها نسبت به سایر انواع کولر آبی جنرال  نیاز به زحمت کمتری دارد و تمامی مشخصات لازم را در خود دارد و همگی یک تکه می باشد اما وجود تمامی اجزای آن در یک واحد جمع و جور باعث می شود که نیاز به نظافت و نگهداری دائمی داشته باشد، یکی از کولرهای گازی با صدای نسبتاً بالا نسبت به انواع دیگر محسوب می شود و در انتخاب کولر آبی جنرال  پنجره ای باید به این نکته توجه داشت که دو فناوری برای ساخت این نوع هوا وجود دارد. کولر آبی جنرال  یا کولر آبی جنرال  توکار است که با فناوری مشابه کولر آبی جنرال   کار می کند و یا کولر آبی جنرال  بیابانی است که با آب کار می کند که کارایی و هزینه کمتری دارد.
 
 
خرید کولر آبی جنرال در کرج  یونیت
 
کولر آبی جنرال   دو تکه
کولر آبی جنرال   دو تکه
 
قیمت کولر آبی جنرال   اینورتر در عربستان سعودی از 1000 SAR برای ظرفیت 12000 واحد / 1 تن رده متوسط و 3000 SAR برای ظرفیت 1 تن از رده های ممتاز مانند برند ال جی شروع می شود و قیمت یک کولر آبی جنرال   اینورتر در عربستان سعودی به 7000 SAR برای ظرفیت 24000 واحد از یک رده عالی می رسد.
این نوع کولر آبی جنرال  از دو واحد خارجی و داخلی تشکیل شده است که یونیت خارجی - که حاوی کمپرسور است - در خارج از خانه نصب می شود، یعنی می توان آن را روی پشت بام خانه قرار داد یا به بیرون آویزان کرد. دیوار خانه با کمک نگهدارنده تخصصی و از طریق لوله و کابل برق به واحد داخلی متصل می شود تا هوای گرم خارج شود و یونیت داخلی در داخل اتاق در ارتفاع بیش از دو متر نصب می شود. این کولرها در مقایسه با سایرین و همچنین یک فرد حرفه ای به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. آنچه که دستگاه های تهویه مطبوع  یونیت را متمایز می کند(Split) سروصدای کمتری دارد و اگر می خواهید از آرامش و آسایش لذت ببرید خرید مستقیم آن را به شما توصیه می کنیم. این کولر آبی جنرال  ها در اتاق خواب ها و اتاق های نسبتا کوچک کاربرد فراوانی دارند و در اندازه های مختلف موجود می باشند که برخی از آنها برای اتاق های کوچک طراحی شده اند و برخی دیگر برای اتاق های بزرگ و انباری مناسب هستند و از کولرهای کارآمد به شمار می روند و کار می کنند. انرژی را ذخیره کن.
 
 
تهویه مطبوع قابل حمل
 
سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل با آب
سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل با آب
 
قیمت کولر آبی جنرال  پرتابل بیابانی در عربستان از 500 SAR برای ظرفیت 20 لیتر شروع می شود و قیمت آن به 1200 SAR برای ظرفیت 100 لیتر می رسد و قیمت کولر آبی جنرال  پرتابل فریون در عربستان سعودی از تقریباً شروع می شود. 1200 SAR.
کولرهای نسبتا کوچکی که با آب کار می کنند از دسته کولرهای کویری به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا می شوند و فقط به یک نقطه برق معمولی و یک اتصال آبرسانی مداوم نیاز دارند، این نوع برای دانشجویان و دانشجویان مناسب است. خانواده هایی که دائما در حال جابجایی هستند و در اجاره زندگی می کنند، چون ترجیح می دهند کولر بخرند برای مناطق خشک با رطوبت کم نیز مناسب است و نوعی کولر آبی جنرال  متحرک وجود دارد که با فناوری گاز کار می کند، اما در ایران نادر است. بازار چون قیمت آن بالا و نزدیک به کولر آبی جنرال   مجزا است.
 
 
تهویه مطبوع برج "تهویه مطبوع عمودی"
 
تهویه مطبوع برج عمودی
تهویه مطبوع برج عمودی
 
قیمت کولر آبی جنرال  کابینتی فریون در عربستان از 5500 ریال سعودی به ظرفیت 57 هزار دستگاه شروع می شود.این کولرها با ظرفیت های بزرگی که از 3.5 تن شروع می شود مشخص می شود و به آنها کولر آبی جنرال  عمودی یا برجی نیز می گویند.این نوع کولر آبی جنرال  از نظر شکل متفاوت است و همچنین شامل دو واحد است. فضای داخلی و خارجی و از نظر نصب یونیت داخلی با کولرهای گازی  یونیت متفاوت است، زیرا یونیت داخلی را می توان در هر گوشه ای از اتاق بدون نیاز به نصب بر روی دیوار قرار داد و یونیت خارجی در فضای باز نصب می شود. البته بیرون از خانه برای بیرون راندن هوای گرم.
این نوع کولر آبی جنرال  خنک کننده خوبی است، اما اغلب برای خنک کردن اتاق های بزرگ در نظر گرفته شده است و در تالارها، مساجد و تالارها رایج است، بنابراین استفاده از آن را برای خنک کردن اتاق های کوچک توصیه نمی کنیم.
 
 
کولر آبی جنرال  سقفی
 
کولرهای مرکزی سقفی
کولرهای مرکزی سقفی
 
کولرهای سقفی یا کولرهای مخفی از انواع ایده آل برای ادارات، سالن ها و فضاهای بزرگ محسوب می شوند و از دو قطعه داخلی و خارجی تشکیل شده اند.سقف پس از نصب قطعه خارجی. یکی از ویژگی های آن این است که به صرفه جویی در فضاها کمک می کند، اما نصب آن بر روی سقف به تلاش زیادی نیاز دارد، بنابراین نسبت به انواع دیگر قیمت بیشتری دارد و معمولاً در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و رستوران ها نصب می شود. گاهی اوقات ممکن است هنگام ساخت واحدهای مسکونی نیاز به برنامه ریزی قبلی داشته باشید تا اگر از نوع تهویه مطبوع مرکزی باشند بعداً نصب شوند.
 
 
کولر آبی جنرال  مرکزی
 
تهویه مطبوع مرکزی جامع بدون پسوند
تهویه مطبوع مرکزی جامع بدون پسوند
 
ایده تهویه مطبوع مرکزی مبتنی بر تغذیه گروهی از خروجی های هوا در داخل مکان از طریق یک کمپرسور مرکزی نصب شده در خارج است و معمولاً هر طبقه یا طبقه به یک کمپرسور خارجی مستقل نیاز دارد. - ساختمان های طبقاتی یا بسیاری از آپارتمان ها و از زمانی که نقشه ساخت و ساز روی کاغذ کشیده شده است، فرآیند طراحی تهویه مطبوع مرکزی آغاز می شود.
 
 
چگونه نرم کننده مناسب برای نیازهای خود را انتخاب می کنید؟
 
پس از بررسی سریع انواع کولر آبی جنرال ، با تمرکز بر روی تعدادی از نکات کلیدی قبل از خرید، به شما کمک می کنیم تا کولر آبی جنرال  مناسب خود را انتخاب کنید:
 
    اولین نکته: هدف از تهیه کولر، سرمایش، گرمایش یا هر دو؟
    اولین چیزی که در هنگام فکر کردن به خرید کولر آبی جنرال  باید به آن توجه کنید این است که هدف اصلی از خرید آن را مشخص کنید، یعنی اینکه آیا کولر آبی جنرال  می خواهید که فقط برای سرمایش کار کند یا برای گرمایش و این بستگی به فصل زمستان در شهری که در آن زندگی می کنید، اگرچه می توانید یک تهویه مطبوع بخرید، یک عملکرد دارد، اما بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع این روزها دو منظوره، سرمایش و گرمایش را انجام می دهند، زیرا این سیستم در مقایسه با آن می تواند هزینه کمتری داشته باشد. دو واحد مجزا یکی برای سرمایش و دیگری گرمایش به خصوص که اکثریت کولر آبی جنرال  ها نصب شده و سال ها در جای خود باقی می مانند.
    نکته دوم: اندازه اتاقی که باید تطبیق داده شود:
    دومین نکته ای که به عنوان راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین کولر آبی جنرال  برای شما به شما توصیه می کنیم، تعیین میزان فضایی است که باید گرم یا سرد شود. اتاق خواب کوچک؟ یا یک اتاق نشیمن باز بزرگ؟ یا کل خانه؟
    اندازه منطقه ای که می خواهید گرم یا سرد کنید به شما ایده ای از اندازه و نوع تهویه مطبوع مورد نیازتان می دهد و اگر می خواهید چندین اتاق را خنک کنید، می توانید با خرید یک بخش خنک کننده چند اتاقه این کار را انجام دهید. سیستم. کولر آبی جنرال  های تک پنجره ای دارای ظرفیت تهویه مطبوع 15-20 هزار BTU هستند، اما باید ارتفاع سقف و اندازه پنجره ها و درهای خانه را در نظر بگیرید. همچنین توصیه می کنیم اگر کولر آبی جنرال  برای خنک کردن اتاق یا آشپزخانه آفتابگیر در نظر گرفته شده است، ظرفیت واحدها را افزایش دهید. برای اینکه موضوع برای شما ساده تر شود، بهترین راه برای شناخت و انتخاب کولر آبی جنرال  مناسب برای اتاق های بسیار گرم این است که اندازه اتاقی را که قرار است کولر آبی جنرال  در آن قرار گیرد محاسبه کنید و سپس حاصل را در عدد 250 یا ضرب کنید. 300، در صورتی که همانطور که اشاره کردیم منطقه بسیار گرم است و خروجی نهایی تعداد واحدهای مورد نیاز شما را نشان می دهد که قطعاً متناسب با اندازه و دمای بالای اتاق شما است.
    یادداشت مهم:اندازه اتاقی که کولر آبی جنرال  در آن قرار می گیرد با استفاده از فرمول محاسبه می شود: طول x عرض x ارتفاع.
 
 
ظرفیت کولر آبی جنرال  مناسب فضای اتاق را محاسبه کنید
 
در سطح بین المللی موافقت شد که مقیاس واحد حرارتی بریتانیا (BTU) را که معادل 1.055 ژول است، و واحد حرارتی به ظرفیت خنک کننده اشاره دارد، زیرا یک تن تهویه مطبوع معادل 12000 واحد حرارتی است و نیاز به یک متر مکعب برای خنک کردن به 300 BTU در مناطق گرم و 250 BTU در مناطق معتدل نیاز دارد، با توجه به اینکه کمترین راندمان یک کولر آبی جنرال  یک تن است، یعنی 12000 BTU.
روش انتخاب تهویه مطبوع مناسب برای حاکم کردن اتاق بستگی به محاسبه اندازه اتاق بر حسب متر مکعب و تعداد واحدهای BTU برای پوشش مساحت اتاق با سرمایش، با ضرب طول اتاق دارد. در عرض و سپس ارتفاع آن و ضرب خروجی مورد نیاز در هر متر مکعب (بسته به دمای منطقه 250 یا 300) و تقسیم محصول نهایی بر 12000 ظرفیت کولر آبی جنرال  مناسب برای اتاق را بر حسب تن بدست آوریم. .
مثالی می زنیم که به شما در انتخاب کولر آبی جنرال  مناسب برای اتاق مجازی کمک می کند. فرض کنید اتاقی دارید که ابعاد آن 3 متر عرض x 3 متر طول x 3.5 متر ارتفاع است، حجم آن در متر مکعب 31.5 متر مکعب است. اگر در یک منطقه بسیار گرم هستید، اما اگر مساحت اتاق بیش از 60 متر مکعب باشد، به یک کولر آبی جنرال  1.5 تنی نیاز دارید، زیرا 60 متر مکعب به یک کولر آبی جنرال  15000 واحدی به بالا نیاز دارد (50 x 250 = 15000) و اگر هر تن برابر با 12000 BTU باشد، حداقل به 1.25 تن ظرفیت تهویه مطبوع نیاز دارید (15000 ÷ 12000 = 1.25)
 
 
جدول فضاهای تهویه مطبوع با توجه به اندازه اتاق
 
جدول زیر تعداد واحدهای مورد تایید را بر اساس اندازه اتاق نشان می دهد:
 
خرید کولر آبی جنرال در کرج
نکاتی برای صرفه جویی در مصرف برق تهویه مطبوع و عملکرد بهتر
 
بعد از اینکه یاد گرفتیم راندمان ایده آل را با توجه به اندازه اتاقی که قرار است خنک شود محاسبه کنیم، مجموعه ای از نکات مهم را مرور خواهیم کرد که ممکن است به شما کمک کند تا راندمان مورد نیاز برای خنک کردن اتاق را کاهش دهید و در نتیجه هزینه عملیاتی و هزینه را کاهش دهید. از کولر آبی جنرال  استفاده کنید و مصرف انرژی را به حداقل برسانید.در اینجا مهمترین نکات وجود دارد:
 خرید کولر آبی جنرال در کرج
    به تعویق انداختن کارهایی که به احساس گرما بستگی دارد تا غروب یا صبح زود، مانند شستن ظروف یا تمیز کردن خانه.
    قاب پنجره ها و درها را با فوم یا فوم، ترجیحاً با استفاده از پنجره ها و چهارچوب های دو عایق آب بندی کنید.
    استفاده از کفپوش های چوبی در خانه کمک زیادی به عایق بندی حرارتی و در نتیجه حفظ گرما یا سرما در اتاق می کند که باعث کاهش راندمان مورد نیاز برای تهویه مطبوع اتاق می شود.
    استفاده از نورپردازی کم مصرف، زیرا این نوع نورپردازی گرمای بالایی از خود خارج نمی کند و در نتیجه اگر از کولر برای خنک کردن اتاق استفاده شود، اتاق را خنک نگه می دارد.
    شکاف های کناره های کولر آبی جنرال  را ببندید تا از نشت هوای بیرون جلوگیری کنید.
    فیلترهای کولر آبی جنرال  را به طور مرتب تمیز کنید (طبق توصیه های سازنده).
    درختان را در لبه شرقی خانه خود قرار دهید تا از گرما جلوگیری شود و نور خورشید به طور مستقیم وارد خانه نشود.
    زمان دادن به واحد تبرید برای خنک کردن خانه، قرار دادن کولر در دمای پایین به خنک شدن سریع اتاق کمک نمی کند و هزینه بیشتری برای قبض برق دارد، زیرا مشخص است که کولر ابتدا رطوبت را از بین می برد و سپس رطوبت را از بین می برد. دما به تدریج شروع به کاهش می کند، بنابراین صبور باشید.
    دکمه دما را به طور مناسب تنظیم کنید، زیرا استفاده از دمای خیلی پایین کولر آبی جنرال  را مجبور به کار مداوم می کند، بنابراین ترجیح داده می شود دمای مناسب را انتخاب کنید تا کولر آبی جنرال  برای دوره های متناوب کار کند تا تنها دمای متوسط مورد نظر حفظ شود.
 
در نهایت در این مقاله مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید کولر آبی جنرال  خانگی در نظر بگیرید، مهم ترین انواع کولر آبی جنرال ، روش محاسبه ظرفیت کولر آبی جنرال  با توجه به مساحتی که قرار است خنک شود و تعدادی ملاحظات دیگر