تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کولر آبی جنرال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چگونه کولر آبی جنرال  مناسب برای خانه یا شرکت انتخاب کنم؟
چگونه کولر آبی جنرال  اتاق را تست کنیم؟
 
در گزارشات مصرف، کولرهای اتاق را در اتاقی با آب و هوای خاص آزمایش می کنیم که در آن سه اندازه کولر آبی جنرال  پنجره ای کوچک، متوسط و بزرگ را آزمایش می کنیم.
 
سپس اندازه اتاق را به اندازه اتاق مناسب برای هر کولر تنظیم می کنیم تا به دمای 32 درجه سانتیگراد برسیم و سپس اندازه می گیریم که چقدر طول می کشد تا کولر دما را 10 درجه سانتیگراد کاهش دهد. ما همچنین اندازه گیری می کنیم که تهویه مطبوع چقدر دما را تنظیم می کند.
 
 از آنجایی که تهویه مطبوع می تواند نویز داشته باشد، ما میزان صدای هر واحد را در پایین ترین و بالاترین تنظیمات اندازه می گیریم.
 
 
مواردی که باید در نظر گرفت:
جستجوی اقتصاد انرژی:
سیستم های تهویه مطبوع اتاق جدید با مواد عایق بهتر و دستورالعمل های واضح تر ارائه می شوند، که اطمینان حاصل می کنند که آب بندی خوبی در اطراف واحد AC دارید و نشتی را کاهش می دهید.
به نویز توجه کنید:
مدل‌هایی که در تست‌های نویز نمره عالی یا خیلی خوب می‌گیرند، آنقدر بی‌صدا هستند که تنها صدایی که ممکن است بشنوید، کارکردن فن است، در حالی که تهویه‌کننده‌هایی که نمره قابل تحمل دارند می‌توانند هنگام تنظیم روی کم، خواب‌ها را مختل کنند و در صورت تنظیم روی بالا، حواس همه را پرت کنند.
محل پنجره:
کولرهای پنجره ای کار بهتری را برای دمیدن هوا در یک جهت انجام می دهند و اگر پنجره شما روی دیوار قرار نگیرد، می تواند مشکل ساز شود.
 
 
 
برای خنک کردن یکنواخت اتاق، باید هوا را به مرکز آن هدایت کنید، بنابراین بررسی کنید که کولر آبی جنرال  شما نیاز به دمیدن هوا به سمت راست یا چپ دارد، زیرا برخی دارای اهرمی هستند که هدایت را تسهیل می کند.
 
 
 
 
کولر آبی جنرال  را به درستی نصب کنید :
 
برای استفاده حداکثری از کولر آبی جنرال  پنجره ای، باید به درستی نصب شود. اکثر واحدها برای پنجره های دو جداره هستند. اگر پنجره های هود دار دارید، ممکن است بخواهید به خرید کولر آبی جنرال  دیواری فکر کنید.
هنگام استفاده از تهویه مطبوع دیواری، اطمینان حاصل کنید که واحد پنجره شما همسطح باشد تا به درستی فیلتر شود و وسایل گرمایی مانند تلویزیون یا لامپ را از دستگاه دور کنید.
فیلترینگ سایت:
اطمینان حاصل کنید که دسترسی آسانی به فیلتر برای تمیز کردن دارید، که بیشترین کار را برای کارکردن دستگاه خود انجام خواهید داد.
در نظر گرفتن خنک کننده هوشمند :
برخی از تهویه مطبوع هوشمندتر می شوند و به شما امکان می دهند آنها را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل و تنظیم کنید و ممکن است بتوانید آنها را به واحدهای خنک کننده دیگر خانه خود متصل کنید.
اطمینان از گارانتی و گارانتی:
 
برخی از کولر آبی جنرال  ها گارانتی طولانی تری نسبت به سایرین دارند، بنابراین هنگام خرید یک واحد جدید، وب سایت سازنده را برای کسب اطلاعات بررسی کنید و از فروشنده در مورد ضمانت برند و مدل مورد نظر خود سوال کنید.
 
 
بزرگ کردن گزینه های خود:
 
قبل از اینکه به قیمت و ویژگی ها فکر کنید، با تصمیم گیری در مورد اندازه واحد مورد نیاز برای فضایی که می خواهید خنک کنید و همچنین محل قرار دادن واحد را شروع کنید، کولرهای گازی پنجره ای دارای ظرفیت خنک کننده بین 5000 تا 12500 BTU هستند
 
برای تعیین اندازه اتاق خود، طول اتاق را در عرض ضرب کنید، اما بر اساس واحد حرارتی خرید نکنید.بسیاری از شرکت ها همچنین توصیه می کنند برای ملاحظات دیگری مانند ارتفاع سقف در جایی که می خواهید قرار دهید. واحد و اندازه پنجره ها و درها. بعلاوه:
 
    اگر اتاق به شدت سایه دارد، ظرفیت را 10٪ کاهش دهید.
    اگر اتاق خیلی آفتابی است، ظرفیت را 10 درصد افزایش دهید.
    اگر بیش از دو نفر به طور منظم اتاق را اشغال می کنند، به ازای هر فرد اضافی 600 کالری اضافه کنید.
    در صورت استفاده از دستگاه در آشپزخانه ظرفیت آن را 4000 BTU افزایش دهید
 
 
  
 
 
 
 
چه طرحی برای شما مناسب است؟
 
برخی از واحدهای پنجره کوچک کمتر از 150 دینار قیمت دارند که آنها را به یک پیشنهاد وسوسه انگیز تبدیل می کند، اما فقط در صورتی که نیاز به خنک کردن فضای بسیار کوچک داشته باشید. اگر نیاز به خنک کردن یک منطقه بزرگتر دارید، باید جستجوی خود را روی واحدهایی متمرکز کنید که به بهترین وجه با فضای شما مطابقت دارند.
 
تقریباً تمام واحدهای پنجره ای که ما آزمایش کردیم از آخرین استانداردها برخوردارند، که آنها را حداقل 10٪ کارآمدتر از واحدهای بدون این گواهینامه می کند.
 
نرم کننده پنجره
کولرهای پنجره ای:
کوچک : ظرفیت از 5000 تا 6500 BTU، خنک کننده تقریباً 30 تا 90 متر مربع است. این واحدها کوچک‌ترین، سبک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین هستند، اما نمی‌توانند اتاقی بیش از 90 متر مربع را خنک کنند.
متوسط : ظرفیت آن بین 7000 تا 8200 BTU است، زیرا تقریباً 75 تا 120 متر مربع خنک می شود و قیمت آن از کوچکتر بیشتر است. اندازه و وزن زیاد آن نیز نصب و برداشتن آن را در زمستان سخت می کند.
 
 
بزرگ: ظرفیت بین 9800 تا 12500 BTU، خنک کننده بین 105200 متر مربع است و برای خنک کردن یک اتاق بزرگ بهترین است، اما حجیم و وزن آن نصب این مدل ها را دشوار می کند.
 
 
 
تهویه مطبوع قابل حمل
تهویه مطبوع قابل حمل:
مدل‌های قابل حمل برای خانه‌هایی طراحی شده‌اند که در آن پنجره‌ها یا مقررات ساختمانی نصب آن‌ها را ممنوع می‌کند، با ظرفیت‌های تهویه مطبوع قابل حمل از 9000 تا 15500 BTU، اما سیستم‌های تهویه مطبوع پنجره‌ای قابل حمل به تنهایی با اندازه‌گیری قابل مقایسه نیستند.
 
 
 
جدیدترین آزمایش ما در مورد تهویه مطبوع نشان داد که سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل در خنک کنندگی آنچنان که سازندگان ادعا می کنند خوب نیستند، گران تر هستند، نویز بیشتری دارند و نسبت به واحدهای پنجره با اندازه مشابه انرژی بیشتری مصرف می کنند.
 
همچنین وزن آن از 23 تا 37 کیلوگرم است که غلتیدن روی فرش یا پله ها را دست و پا گیر و بی فایده می کند.
تهویه کننده هوا
 
 
 
 
تهویه مطبوع بدون کانال:
 
این سیستم نسبت به واحدهای پنجره ای یا وسایل قابل حمل گرانتر و از تهویه مطبوع مرکزی کمتر است.
 
تهویه مطبوع بدون کانال روشی هوشمندانه برای افزودن تهویه مطبوع به تعداد محدودی از اتاق ها بدون نیاز به باز کردن دیوارها برای نصب کانال کشی است، همانطور که با سیستم هوای مرکزی انجام می دهید.
 
 در حالی که اخیراً کولر آبی جنرال  بدون کانال را آزمایش نکرده‌ایم، همه آزمایش‌های قبلی ما به خوبی کار می‌کردند و در مقایسه با سیستم‌های تهویه مطبوع پنجره‌ای در محیط‌های داخلی و خارجی ساکت‌تر بودند، حتی در حالت کم صدا تقریباً شنیده می‌شد.
 
با این حال، اگر به دنبال خنک کردن بیشتر خانه خود هستید، سیستم تهویه مطبوع مرکزی احتمالاً مقرون به صرفه ترین گزینه است.
 
در جعفر شاپ مجموعه ای متمایز و متنوع از کولر آبی جنرال  ها را داریم
 
مروری بر تهویه مطبوع
ثبت شده در: تهویه مطبوع , پذیرایی تابستانی , تعمیر تهویه مطبوع , تهویه مطبوع , تهویه مطبوع , تهویه مطبوع , کولر آبی جنرال
اشتراک گذاری:
اشتراک گذاری در فیس بوک توییت در توییتر به اشتراک گذاری در لینکدین پین در Pinterest
مقاله قبلی چگونه ترک های سقف را ترمیم کنیم؟