تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت در کانادا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت شرکت در کانادا
کانادا شمالی ترین کشور واقع در آمریکای شمالی است که از جنوب و شمال غرب هم مرز ایالات متحده آمریکا، از سوی شرق هم مرز اقیانوس اطلس و از سوی غرب در کنار اقیانوس آرام قرار دارد و از شمال به اقیانوس منجمد شمالی و شمالگان می رسد. کانادا با مساحت 9.98 میلیون کیلومتر مربع، پس از روسیه، بزرگترین کشور پهناور جهان از لحاظ مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از لحاظ مساحت خشکی است. مرکز کانادا اتاوا نامیده می شود.
روش سرمایه گذاری، یکی از گزیده ترین روش های دستیابی به اقامت در این کشور توسعه یافته است. همه ساله از سراسر جهان تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری و کارآفرینی، پرونده های سرمایه گذاری خود را به سفارت های کانادا ارسال می نمایند، چنانچه شما نیز علاقه مند به سرمایه گذاری در کانادا هستید، قبل از هر چیز می بایست به قوانین سرمایه گذاری در این کشور آشنایی کامل داشته باشید.

در ذیل ضمن پرداختن به قوانین راجع به سرمایه گذاری در کانادا، به مزیت های ثبت شرکت در کانادا و همچنین شرایط لازم و طریقه ی ثبت آن می پردازیم. شایان ذکر است، شما سروران ارجمند، در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در رابطه با ثبت شرکت در کانادا می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. مشاورین حقوقی ما با تسلط کاملی که به قوانین و اصول حقوقی در این کشور دارند، می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات صحیح تری اتخاذ نمایید.

مزیت ثبت شرکت در کانادا:
کانادا یکی از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین کشورهای جهان است. با ثبت شرکت در کانادا، می توانید از مزایای زندگی در این کشور بهره مند می گردید.


نقل‌قول:
مطالب بیشتری در مورد ثبت شرکت در کانادا بخوانید.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا عبارت است از:
    1. سرعت بالا در رسیدگی به پرونده
    2. شرایط آسان برای اخذ دریافت پاسپورت کانادایی با سرمایه گذاری در این کشور
    3. برخورداری از تحصیل رایگان برای تمامی فرزندان
    4. برخورداری از بیمه خدمات درمانی رایگان تا آخر عمر
    5. وجود جمعیت قابل ملاحظه ای از ایرانیان در شهرهای کانادا که سازگاری با فرهنگ این کشور را برای مهاجران ایرانی آسان ترنموده است.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا:
به طور کلی، سرمایه گذار می بایست دارای سه شرط ذیل باشد:

    1. دارا بودن تجربه بیزینس و مدیریت برای حداقل 3 سال در طول 5 سال گذشته (متقاضی می بایست تجربه مدیریت و مسئولیت کاری خود را در یک فعالیت قانونی نظیر مالک شرکت ثبت شده در ایران نشان دهد).

    2. دارایی حداقل 1.600.00 دلار کانادا شامل پول نقد،سهام و یا ملک(متقاضی می بایست ثابت کند که حداقل دارایی او از راه های قانونی کسب شده است).

    3. در انتها،پس از گزینش از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار بایستی مبلغ 800.000 دلار کانادا را بدون بهره به مدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال یا ایالت کوبک قرار دهد یا به یکی از بانک های مورد اعتماد دولت اجازه دهد این مبلغ را به جای او واریز کند و برای انجام این کار بانک مبلغی را حدود 180.000 دلار کانادا به عنوان بهره بانکی و سایر مخارج دریافت خواهد کرد.

طریقه ثبت شرکت در کانادا:
جهت ثبت شرکت در کانادا، قبل از هر اقدامی، چنانچه کار آزادی رو ثبت می کنید حتماً در رابطه با مجوزهای مربوط به آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ضمن ممکن است از طرف شهرداری شهر نیز با محدودیت هایی روبرو باشید.

نقل‌قول: منبع: موسسه حقوقی ثبت شرکت فکر برتر