تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کولر آبی آبسال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
AC همان چیزی است که برای فرار از گرمای طاقت‌فرسا تابستان‌های هند و داشتن یک خواب خوب شبانه به آن نیاز دارید. یک کولر آبی آبسال  برای یک اتاق بزرگتر و خنک کننده کارآمد یا یک کولر آبی آبسال پنجره ای برای یک فضای جمع و جور انتخاب کنید. خرید تهویه مطبوع برای تمام اتاق های یک خانه ممکن است مشکل باشد، بنابراین یک AC قابل حمل 1.5 تن می تواند کار خنک کننده را به راحتی انجام دهد. مدل های مختلف AC قابل حمل لوید و سایر برندها را به صورت آنلاین بررسی کنید. تهویه مطبوع برجی به دلیل قابلیت خنک کنندگی فوری و قابلیت حمل آن، گزینه مناسبی برای فضاهای تجاری است. شما می توانید به راحتی 10 برند برتر AC در هند را برای همه دسته بندی های ذکر شده در بالا به صورت آنلاین بررسی کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. هنگام انتخاب AC برای خانه خود، بین کویل های کندانسور مسی و آلومینیومی را انتخاب کنید که بر کارایی و هزینه دستگاه تأثیر می گذارد. برای کولرهای پنجره ای، مدل های مختلف پاناسونیک AC 1.5 تن را به صورت آنلاین بررسی کنید. Panasonic CW-XN182AM دارای سیم پیچ کندانسور مسی و ویژگی راه اندازی مجدد خودکار است. قبل از هر تصمیمی می توانید قیمت ها و ویژگی های Whirlpool AC 1.5 تن را بررسی و مقایسه کنید. برندهایی مانند Voltas، LG، Hitachi، Lloyd و غیره، سیستم های تهویه مطبوع کاربرپسند و بادوام را به صورت آنلاین ارائه می کنند.
 
 خرید کولر آبی آبسال
    فنی
    خانه و باغ
    خواب
        آشپزخانه
        لوازم خانگی
        دسته های بیشتر...
 
    مسائل
    وبلاگ
 
ما به طور مستقل همه چیزهایی را که توصیه می کنیم بررسی می کنیم. وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید ›
 
    لوازم خانگی لوازم خانگی کوچک
 
بهترین کولر گازی
نوشته تام دان و لیام مک کیب به روز شده در 13 آوریل 2022
بهترین کولر گازی
عکس: مایکل هسیون
 
FYI
 
ما در تابستان امسال قصد داریم چندین AC جدید را آزمایش کنیم، از جمله برخی مدل‌های زین مانند که مانع از پنجره شما نمی‌شوند. ما جزئیات را به بخش "چیزی که منتظر آن باشیم" اضافه کرده ایم .
13 آوریل 2022
 
سیستم تهویه مطبوع عالی، تهویه مطبوع است که به زیبایی به داخل و خارج از پنجره شما می لغزد و شما را به سرعت و کارآمدی خنک می کند، و همچنین به طور مداوم با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است. به عبارت دیگر وجود ندارد. اما Midea U شکل U MAW08V1QWT نزدیکترین چیزی است که ما به این ایده آل پیدا کرده ایم. ما از سال 2012 در حال تحقیق، آزمایش و توصیه AC های پنجره بوده ایم، و این مدل Midea نسبت به هر AC پنجره دیگری که تا به حال آزمایش کرده ایم ساکت تر و کم مصرف تر است - و به عنوان یک امتیاز، به شما امکان می دهد تا از پنجره خود استفاده کنید. تابستان.
انتخاب ما
Midea U MAW08V1QWT
Midea U MAW08V1QWT
یک طراحی منحصر به فرد که ساکت تر از بقیه است
 
این کولر آبی آبسال U شکل Midea بی صداترین مدلی است که تا به حال آزمایش کرده ایم و به گونه ای طراحی شده است که همچنان به شما امکان می دهد پنجره خود را باز کنید. اما روند نصب جالب نیست.
359 دلار از آمازون
399 دلار از لاو
359 دلار از انبار خانه
 
Midea U MAW08V1QWT به سادگی بی صداترین تهویه مطبوع است که ما تا به حال آزمایش کرده ایم، اما این تنها دلیل متمایز شدن آن در میان جمعیت نیست . همچنین دارای یک کمپرسور اینورتر است، به این معنی که تقریباً از نیمی از آن استفاده می کند به اندازه AC های غیر اینورتر انرژی. و برخلاف تهویه مطبوع سنتی که معمولاً تا زمانی که نصب شده اند کل پنجره شما را در حالت بسته قفل می کنند، Midea U دارای طراحی منحصر به فرد U شکل است که به شما امکان می دهد پنجره را به طور معمول باز و بسته کنید (در صورت تمایل) برای مثال، گردش خون بهتری داشته باشد). به عنوان بخشی از این طراحی، Midea همچنین بیشتر سخت افزارهای بلندتر را به پشت این واحد منتقل می کند تا در خارج از پنجره قرار گیرد و از شیشه به عنوان یک لایه بافر اضافی برای قطع صدا استفاده می کند. علاوه بر این، آن را با براکت مخصوص به خود ارائه می‌کند - تقریباً 100 دلار - که محکم در مسیرهای کشویی پنجره آویزان شما قفل می‌شود. AC دارای گواهی انرژی ستاره است و Wi-Fi نیز با ادغام آسان و راحت در خانه هوشمند فعال است. اما یک نکته وجود دارد: فرآیند نصب. اگرچه این فرآیند از آنچه به نظر می‌رسد آسان‌تر است، اما باز هم بیشتر از نصب AC معمولی شما درگیر است، و با مطالعه هیچ یک از چهار کتابچه راهنمای دستورالعمل ارائه شده با Midea U، توصیه‌های مفیدی دریافت نخواهید کرد.
همچنین عالی
GE PHC08LY
GE PHC08LY
یک AC سنتی که ساکت‌تر و شیک‌تر از بقیه است
 
بی صداترین AC غیر اینورتر که تا به حال آزمایش کرده ایم، این مدل GE یک جایگزین جذاب است، با کنترل های خازنی، چراغ های نشانگر LED ملایم و ادغام آسان با خانه هوشمند.
349 دلار * از آمازون
339 دلار از انبار خانه
 
*در زمان انتشار قیمت 353 دلار بود .
 
اگر به دنبال یک AC پنجره سنتی تر هستید، GE PHC08LY ساکت ترین موجود است، و همچنین از بقیه زیباتر است. در حالت آرام اختصاصی خود، از نظر حجم با Midea U قابل مقایسه است. حتی با روشن بودن کمپرسور و بالا بودن فن، همچنان ساکت تر از مکالمه متوسط یا هر AC دیگری است که ما آزمایش کرده ایم. کنترل‌های حساس به لمس و چراغ‌های LED نرم، حسی باکلاس و آینده‌نگر به آن می‌دهند، و ادغام خانه هوشمند به‌تازگی به‌روزرسانی‌شده جنرال الکتریک اجازه فرمان‌های صوتی یکپارچه و طبیعی را می‌دهد. همچنین یکی از معدود مدل‌هایی است که با ادغام Apple HomeKit و همچنین خدمات مکان‌یابی دیده‌ایم، که می‌توانید از آن برای خاموش کردن خودکار AC هنگامی که در خانه نیستید (یا زمانی که هستید) استفاده کنید. این مدل به اندازه Midea U به صرفه نیست (اگرچه دارای گواهی انرژی استار است)، و همچنین دارای براکت ایمنی مخصوص به خود نیست، اما همچنین راه اندازی آن بسیار بسیار ساده تر از انتخاب برتر ما است.
همچنین عالی
مزایای خرید کولر آبی آبسال
یک کولر آبی آبسال خوب و اولیه
 
نصب این واحد Frigidaire آسان است و اتاقی را خنک می کند و همچنین انتخاب برتر ما را با قیمت کمی پایین تر خنک می کند. با این حال، صدا کمی توری تر است، به خصوص در سرعت های پایین فن.
359 دلار * از انبار خانه
359 دلار از لاو
 
*در زمان انتشار قیمت 360 دلار بود .
 
ما دوست داریم Frigidaire FHWW083WBE را به عنوان قدیمی ترین وفادار سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای در نظر بگیریم. ما از سال 2014 آن را (یا پیشینیان تقریباً مشابه آن) را توصیه کرده‌ایم و به طور مداوم ثابت کرده‌ایم که یک گزینه قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. صدای آن کمی بلندتر از دیگر انتخاب‌های ما است (اگرچه هنوز از اکثر AC‌ها ساکت‌تر است)، با غرغر مکانیکی کمتر دلپذیری که وقتی آن را در تنظیمات پایین‌تر اجرا می‌کنید، بارزتر است. اما همچنان اتاق را به سرعت و کارآمد خنک می کند و معمولاً هزینه کمتری نسبت به دیگر انتخاب های ما دارد و در عین حال عملکرد قابل مقایسه و قابلیت های خانه هوشمند را ارائه می دهد. اگر می‌خواهید حتی در هزینه‌های بیشتری صرفه‌جویی کنید، Frigidaire FFRE083WAE اساساً همان واحد منهای قابلیت‌های خانه هوشمند است.
همچنین عالی
باد آسیاب بادی
باد آسیاب بادی
جذاب و آسان برای نصب
 
Windmill Air ساده‌ترین تهویه‌کننده‌ای است که تا به حال نصب کرده‌ایم، و دارای جزئیات خوب و متفکرانه دیگری است که زندگی با آن را به طور کلی دلپذیر می‌کند.
415 دلار از آمازون
415 دلار از انبار خانه
 
اسیاب بادی هوا ممکن است به اندازه انتخاب برتر ما بی صدا یا کارآمد نباشد، اما نصب آن بسیار بسیار ساده تر است و بسیاری از ویژگی های متفکرانه دیگری را ارائه می دهد که زندگی با آن را آسان می کند. این یکی از AC هایی با ظاهر زیباتر است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم، با گوشه های گرد و چراغ های نشانگر ظریف که شما را در شب بیدار نگه نمی دارد. حتی یک پوشش پلاستیکی در پشت دستگاه وجود دارد، بنابراین دست خود را روی آن باله‌های اگزوز تیز نمی‌برید، و یک میانبر در برنامه به شما کمک می‌کند تا راهنمای نصب را از TaskRabbit پیدا کنید. به طور کلی، اگر فقط چیزی را بخواهید که با پس زمینه ترکیب شود و کار را بدون سر و صدا انجام دهد، یک AC عالی است.
همچنین عالی
گالری فریجیدر GHWQ083WC1
گالری فریجیدر GHWQ083WC1
قدرتمند، کارآمد و بسیار کم صدا
 
گالری Frigidaire GHWQ083WC1 به سبک اینورتر یکی از کم مصرف ترین AC هایی است که تا به حال آزمایش کرده ایم، با نورها و صداهایی که اساساً با پس زمینه ترکیب می شوند.
424 دلار * از Home Depot
480 دلار از Lowe's
 
*در زمان انتشار قیمت 390 دلار بود .
 
گالری Frigidaire GHWQ083WC1 به سبک اینورتر مانند انتخاب برتر ما کارآمد است و تقریباً 40٪ انرژی کمتری مصرف می کند.نسبت به استاندارد فدرال برای سیستم های تهویه مطبوع، با تمام ویژگی های خانه هوشمند یکسان. تقریباً به اندازه Midea ساکت است، با صدای متوسط حدود 48 دسی بل، که اساساً آن را در اتاق غیرقابل توجه می کند مگر اینکه فن در بالا باشد. در آزمایش‌های ما، Frigidaire یک ثبات خنک‌کننده حتی چشمگیرتر را در سراسر اتاق حفظ کرد، و دمای هوا را در نیم درجه حفظ کرد وقتی از 3 فوت جلوتر از AC و از 6 فوت دورتر در یک مورب اندازه‌گیری شد. نمایشگر LED روی پانل کنترل نیز پس از چند ثانیه به طور خودکار خاموش می شود تا اتاق را روشن نکند (اگرچه گاهی اوقات ممکن است آزاردهنده باشد، مثلاً اگر می خواهید تنظیمات را بررسی کنید). برنامه خانه هوشمند ممکن است گاهی اوقات کمی مشکل ساز باشد، اما علیرغم این نقص ها، در میان بهترین AC های موجود قرار دارد.
 
این راهنما همچنین شامل افکار فعلی ما در مورد تهویه مطبوع «هوشمند» با قابلیت کنترل Wi-Fi (و لوازم جانبی AC هوشمند)، به علاوه توصیه‌هایی برای انواع دیگر تهویه مطبوع، یعنی واحدهای از طریق دیوار و مدل‌های پنجره‌ای است. ما توصیه های تهویه مطبوع قابل حمل خود را در یک راهنمای جداگانه داریم.
همه چیزهایی که ما توصیه می کنیم
انتخاب ما
Midea U MAW08V1QWT
Midea U MAW08V1QWT
یک طراحی منحصر به فرد که ساکت تر از بقیه است
359 دلار از آمازون
399 دلار از لاو
359 دلار از انبار خانه
همچنین عالی
GE PHC08LY
GE PHC08LY
یک AC سنتی که ساکت‌تر و شیک‌تر از بقیه است
349 دلار * از آمازون
339 دلار از انبار خانه
 
*در زمان انتشار قیمت 353 دلار بود .
همچنین عالی
خرید کولر آبی آبسال در کرج
یک کولر آبی آبسال خوب و اولیه
359 دلار * از انبار خانه
359 دلار از لاو
 
*در زمان انتشار قیمت 360 دلار بود .
همچنین عالی
باد آسیاب بادی
باد آسیاب بادی
جذاب و آسان برای نصب
415 دلار از آمازون
415 دلار از انبار خانه
همچنین عالی
گالری فریجیدر GHWQ083WC1
گالری فریجیدر GHWQ083WC1
قدرتمند، کارآمد و بسیار کم صدا
424 دلار * از انبار خانه
480 دلار از لاو
 
*در زمان انتشار قیمت 390 دلار بود .
تحقیق
 
    چرا باید به ما اعتماد کنید
    کدام کولر آبی آبسال برای شما مناسب است؟
    چطور انتخاب کردیم
    چطور تست کردیم
    انتخاب ما: Midea U MAW08V1QWT
    ایرادات اما نه معامله شکن
    همچنین عالی: GE PHC08LY
    همچنین عالی: Frigidaire FHWW083WBE
    همچنین عالی: آسیاب بادی هوا
    همچنین عالی: Frigidaire Gallery GHWQ083WC1
    منتظر چه چیزی باشیم
    رقابت
    آیا به یک AC "هوشمند" نیاز دارید؟
    انواع دیگر کولر گازی
    مراقبت و نگهداری
    منابع
 
چرا باید به ما اعتماد کنید
 
از سال 2012، ما در مجموع حدود 130 ساعت تحقیق و بیش از 90 ساعت آزمایش در دنیای واقعی روی کولرهای گازی پنجره ای، همراه با بیش از 1000 ساعت خنک شدن توسط مدل هایی که توصیه کرده ایم، انجام داده ایم. منابع متخصص ما شامل نماینده سابق آژانس حفاظت از محیط زیست است که برنامه انرژی ستاره را مدیریت می کند. یک مهندس HVAC/R (گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع و تبرید) که قبلاً به عنوان دانشمند ارشد در آزمایشگاه ملی لارنس برکلی کار می کرد . مدیران محصول از Midea و سایر تولید کنندگان؛ و تعدادی از اعضای گروه ویژه اپیدمی ASHRAE ، که توسط انجمن مهندسین گرمایش، تبرید، و تهویه مطبوع آمریکا تأسیس شده است.
کدام کولر آبی آبسال برای شما مناسب است؟
 
در دام خرید یک تهویه مطبوع به میزان قابل توجهی کم یا بیش از حد توان خود را بگیرید.
 
ابتدا متراژ مربع اتاقی را که برای خنک کردن نیاز دارید اندازه بگیرید و سپس به نمودار ستاره انرژی نگاه کنید تا ظرفیت خنک کننده مناسب را که در واحدهای حرارتی بریتانیا (Btu) اندازه گیری می شود، بیابید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ارتفاع سقف، گرمای دستگاه و تعداد افرادی که معمولاً در اتاق خواهند بود می‌توانند بر ظرفیت AC مورد نیاز شما تأثیر بگذارند، اما اندازه کف مهم‌ترین عامل است. توجه داشته باشید که همیشه نمی‌توانید AC با رتبه‌بندی عالی Btu پیدا کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید آن را جمع کنید: برای مثال، تقریباً هیچ‌کس یک AC پنجره 9000 Btu نمی‌سازد، بنابراین AC پنجره 10000 Btu بهترین گزینه بعدی است. گزینه در آن صورت
 
یک AC کم توان دائماً کار می کند و سعی می کند اتاق را به دمای مورد نظر و رطوبت راحت پایین بیاورد و شکست بخورد. از طرف دیگر، اگر واحدی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ است، می‌تواند اتاق شما را لطیف کند، زیرا دما را سریع‌تر از حذف رطوبت از هوا کاهش می‌دهد. آیا نیاز به خنک کردن چندین اتاق دارید؟ گرفتن چند کولر آبی آبسال کوچکتر و قرار دادن یکی در هر اتاق موثرتر از خرید یک واحد بزرگ خواهد بود.
چطور انتخاب کردیم
هفت واحد تهویه مطبوع پنجره ای که ما آزمایش کردیم روی هم قرار گرفتند.
کولرهای گازی که ما در سال 2017 آزمایش کردیم. توجه: چیدن آنها به این شکل به منزله نصب صحیح نیست. عکس: لیام مک کیب
 
بهترین کولر آبی آبسال پنجره ای آن است که شما را در خانه خود راحت ترین حالت را ایجاد کند. برای بیشتر مردم، این بدان معناست که یک AC آرام انتخاب کنید - بدون ناله‌های تند، غرغر، یا غر زدن - که کنترل بیشتری بر تنظیمات آب و هوا و جهت هوا ارائه می‌کند. در حالت ایده آل، بهترین کولر آبی آبسال تست اتاق خواب را با موفقیت پشت سر می گذارد: اگر به اندازه کافی خوب است که نزدیک بخوابید، برای هر اتاق دیگری در خانه شما به اندازه کافی خوب است.
 
بقیه چیزها خیلی کمتر اهمیت دارند. نصب و نگهداری باید (نسبتا) آسان باشد، اما این کارها از مدلی به مدل دیگر خیلی متفاوت نیستند و شما باید تنها چند بار در سال با آنها مقابله کنید. به جز چند استثنای نادر، قدرت خنک کننده و کارایی انرژی برای AC های پنجره با رتبه بندی Btu بسیار مشابه است که ارزش نگرانی در مورد آنها را ندارند. هنگامی که این مدل ها را با هم مقایسه می کنید، تفاوت در رسیدن به دمای مورد نظر هرگز بیش از چند دقیقه نیست و تفاوت هزینه سالانه کارکرد هرگز بیش از چند دلار نیست. (برخی مدل‌های جدیدتر از فناوری‌های واقعاً متفاوتی مانند روتورهای اینورتر دوگانه استفاده می‌کنند که کارایی سایر استانداردها را بهبود می‌بخشد. اما تاکنون یافتن این واحدها دشوار، گران و اغلب برای اتاق‌های معمولی بزرگ بوده است.)
 
برای این راهنما، ما بر روی 8000 کولر آبی آبسال پنجره ای Btu تمرکز کردیم. 8000 Btu که معمولاً برای فضاهای حدود 350 فوت مربع مناسب است، محبوب ترین اندازه AC برای استفاده مسکونی است. اگر نیاز به خنک کردن یک اتاق بزرگتر یا کوچکتر دارید، توجه داشته باشید که اکثر انتخاب های ما در چندین اندازه مختلف بین 6000 تا 12000 Btu موجود هستند.
 
قدرت خنک کننده و بهره وری انرژی برای AC های پنجره با رتبه بندی Btu بسیار مشابه هستند که به سختی ارزش نگرانی در مورد آنها را دارند.
 
ما حداقل ده ها فینالیست AC را در طول سال ها آزمایش کرده ایم و به طور کلی به دنبال سه نوع هستیم: واحدهای استاندارد قابل اعتماد، مدل های ساکت تر مناسب برای اتاق خواب، و مدل های هوشمند با ویژگی های اتصال.
چطور تست کردیم
ویدئو: لیام مک کیب
 
در میان فینالیست‌ها، ما روی نویز به‌عنوان عامل متمایز اولیه تمرکز کردیم. همانطور که فناوری تهویه مطبوع در طول سال ها بهبود یافته است، واحدهای پنجره هنوز هم می توانند صدای بسیار زیادی داشته باشند. بر اساس این یادداشت Energy Star (PDF) ، سازندگان ادعا می‌کنند که این خزش حجم، عارضه جانبی استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر کارایی است—افزایش سرعت فن یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های تولیدکنندگان برای بهبود راندمان واحدها است. ما سیستم های تهویه مطبوع با حجم کارکرد کمتر و پاسخ فرکانس نرم تر را ترجیح دادیم.
 
به منظور آزمایش خروجی نویز، از یک برنامه تحلیلگر طیف صوتی برای اندازه گیری میزان صدای هر واحد در تنظیمات فن کم، متوسط و بالا، با و بدون کمپرسور در حال کار، از همان موقعیت در یک اتاق (حدود 6 فوت دورتر) استفاده کردیم. ). ما هر گونه نوک فرکانس را یادداشت کردیم، مانند نوعی ناله با صدای بلند که برخی افراد را آزار می‌دهد یا صدای غرغر متوسط که می‌تواند برای برخی افراد حتی قبل از اینکه متوجه وقوع آن شوند، سردرد ایجاد کند (یا حداقل، این تجربه ماست).
 
همانطور که فناوری تهویه مطبوع در طول سال ها بهبود یافته است، واحدهای پنجره هنوز هم می توانند صدای بسیار زیادی داشته باشند.
 
ما همچنین فینالیست‌های خود را بر اساس سطح (و کیفیت) کنترل کاربر که اجازه می‌دادند قضاوت کردیم. یکی از مناطق مهمی که AC پنجره ها می توانند متفاوت باشند، دریچه های فن آنها است که جهت جریان هوا را کنترل می کنند. اگر نزدیک AC خود می خوابید، معمولاً می خواهید بتوانید هوای سرد را از بدن خود دور کنید یا حداقل از سر خود دور کنید. اما برخی از مدل‌ها دارای مناطق ناسازگار هستند، جایی که جریان هوا یا هرگز به آن نمی‌رسد یا همیشه می‌رسد. تعداد سرعت فن، حالت‌های خنک‌کننده اضافی، و عمق کنترل از راه دور، از جمله هر ویژگی هوشمند و کنترل‌شده با Wi-Fi را نیز در نظر گرفتیم.
انتخاب ما: Midea U MAW08V1QWT
بهترین انتخاب تهویه مطبوع، Midea U MAW08V1QWT، نصب شده روی یک پنجره نشان داده شده است.
عکس: مایکل هسیون
انتخاب ما
Midea U MAW08V1QWT
Midea U MAW08V1QWT
یک طراحی منحصر به فرد که ساکت تر از بقیه است
 
این کولر آبی آبسال U شکل Midea بی صداترین مدلی است که تا به حال آزمایش کرده ایم و به گونه ای طراحی شده است که همیشه به شما امکان می دهد پنجره خود را باز کنید. اما روند نصب جالب نیست.
359 دلار از آمازون
399 دلار از لاو
359 دلار از انبار خانه
 
Midea U شکل U MAW08V1QWT نشان دهنده انحراف شگفت انگیز از سیستم تهویه مطبوع استاندارد جعبه ای است، زیرا به طور خاص با یک بریدگی در مرکز طراحی شده است که به شما امکان می دهد پنجره خود را بدون حذف (یا بی ثبات کردن) کولر آبی آبسال خود باز و بسته کنید. این ویژگی به تنهایی یک مزیت بسیار عالی است، به خصوص برای کسانی که فضای پنجره در خانه خود محدود است، و ممکن است بخواهند گردش را شروع کنند. به دلایل سلامتی یا کسانی که فقط می خواهند از وزش هوای تازه تابستانی لذت ببرند. همچنین به این معنی است که بیشتر سخت افزارهای با صدای بلندتر در قسمت پشتی دستگاه - در طرف دیگر پنجره، خارج از خانه شما قرار می گیرند. در نتیجه این انتخاب طراحی، Midea U بی‌صداترین تهویه مطبوع پنجره‌ای است که تا به حال آزمایش کرده‌ایم: در آزمایش‌های ما، حتی با وجود فن بالا و کمپرسور در حال کار، همچنان بی‌صداتر از هر یک از انتخاب‌های برتر قبلی ما بود. . همچنین ارزانتر از هر AC به سبک اینورتر دیگری است که دیده ایم، با قابلیت های قابل اعتماد خانه هوشمند و یک براکت ایمنی سفارشی. هنگامی که Midea U در بهار 2020 به فروش رسید، در ابتدا چشمانمان را به وعده بلندپروازانه آن مبنی بر "اختراع مجدد" کولر آبی آبسال کردیم. اما پس از زندگی با آن برای یک تابستان کامل، ما به آن خواهیم رسید ).
ویدئو: مایکل هسیون
 
اکثر تهویه مطبوع پنجره ای بلند و آزاردهنده هستند، و ما حتی برخی از بهترین انتخاب های خود را در مورد حجم صدا و صدای رنده شده بدترین آنها در نظر گرفته ایم. اما در مورد Midea U اینطور نیست. در واقع، در طول آزمایش های Midea U، اندازه گیری دقیق حجم صدا برای ما دشوار بود که بتوانیم بدون اینکه نویز سفید پس زمینه را در داخل و خارج از خانه تشخیص دهیم، تکرار کنیم. . در بهترین حالت، ما پایین‌ترین تنظیم فقط برای فن را در Midea U با 35 دسی‌بل اندازه‌گیری کردیم - که اساساً قابل توجه نیست، به‌ویژه اگر در یک منطقه پرجمعیت زندگی می‌کنید. کمپرسور تنها حدود 3 دسی بل صدا به صدای فن اضافه می کرد. این نتیجه در ابتدا ما را شگفت زده کرد، اما منطقی است، زیرا کمپرسور در خارج از پنجره قرار دارد، بنابراین شیشه به عنوان یک بافر اضافی برای کمک به خفه کردن صدا عمل می کند. حتی فرکانس‌های صوتی نیز بین حالت‌های فقط فن و کمپرسور یکسان باقی ماندند. ما هیچ یک از آن پهپادهای افتضاح میان رده یا صدای ناله های بلند را که اغلب با AC های پنجره مرتبط هستند، نشنیدیم. در عوض، کمپرسور فقط یک تقویت جزئی در حدود 13000 هرتز اضافه کرده است که به هر حال در بالای محدوده شنوایی انسان است. بیشتر نوک‌های فرکانس‌هایی که ما به تنهایی از فن اندازه‌گیری کردیم، حتی از آن هم بالاتر بودند، بنابراین ما حتی به سختی متوجه آنها شدیم. بیش از یک بار، ما اغلب فراموش می‌کنیم که AC اصلاً روشن است. که به هر حال به سمت بالای محدوده شنوایی انسان است. بیشتر نوک‌های فرکانس‌هایی که ما به تنهایی از فن اندازه‌گیری کردیم، حتی از آن هم بالاتر بودند، بنابراین ما حتی به سختی متوجه آنها شدیم. بیش از یک بار، ما اغلب فراموش می‌کنیم که AC اصلاً روشن است. که به هر حال به سمت بالای محدوده شنوایی انسان است. بیشتر نوک‌های فرکانس‌هایی که ما به تنهایی از فن اندازه‌گیری کردیم، حتی از آن هم بالاتر بودند، بنابراین ما حتی به سختی متوجه آنها شدیم. بیش از یک بار، ما اغلب فراموش می‌کنیم که AC اصلاً روشن است.
 
تنها نقطه ضعف راه‌اندازی منحصربه‌فرد Midea U این است که وقتی کمپرسور راه‌اندازی می‌شود، در ابتدا مانند یک غاز در حال پاشیدن بوق می‌زند. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، این صدا از فشار یا ارتعاشات دستگاه به شیشه پنجره می آید. ممکن است اشتباه کنیم، اما در هر صورت، سر و صدا کوتاه است و به سرعت ناپدید می شود.
یک دستگاه تهویه مطبوع Midea U MAW08V1QWT روی یک پنجره نصب شده است.
نمای نزدیک از کنترل پنل Midea U.
کنترل از راه دور لمسی تخت Midea U.
به لطف طراحی منحصربه‌فرد Midea U، می‌توانید بدون حذف کولر، پنجره خود را باز و بسته کنید. عکس: مایکل هسیون
 
صحبت از کمپرسور: برخلاف اکثر سیستم های تهویه مطبوع، Midea U یک کمپرسور اینورتر یا با سرعت متغیر دارد. در حالی که اکثر کمپرسورهای AC دارای دو تنظیم هستند - روشن یا خاموش - Midea U اساساً می تواند "موتور" کمپرسور خود را در صورت لزوم بالا و پایین کند تا کارایی را به حداکثر برساند. به عبارت دیگر: Midea U دارای نسبت بهره وری انرژی 15 است، همانطور که توسط EPA فهرست شده است ، در حالی که مدل های دیگر غیر اینورتر که ما آزمایش کردیم، حداکثر بین 11 و 12 بودند. در نتیجه، تقریباً 40٪ کمتر مصرف می کند. انرژی از استاندارد فدرال ایالات متحده برای سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای، طبق EPA . در مقایسه، انتخاب AC سنتی ما از جنرال الکتریک حدود 5 درصد انرژی کمتری نسبت به استاندارد فدرال مصرف می کند، و انتخاب اصلی ما از Frigidaire تقریباً مصرف می کند.10٪ کمتر (و آن مدل ها هنوز هم جزو بهترین های موجود هستند). Midea U بدون شک کارآمدترین AC است که ما تا به حال آزمایش کرده ایم.
 
Midea U به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود، دارای پایه پنجره مخصوص به خود است تا به ایمن کردن دستگاه کمک کند. این براکت شبیه به براکت پنجره بالا ما، قفسه بالا TSB-2438 است، زیرا دارای شیارهای سفارشی شده است که به AC U شکل اجازه می دهد دقیقاً روی آن قرار گیرد. با توجه به اینکه براکت Top Shelf معمولاً حدود 100 دلار است، این لوازم جانبی همراه کمی ارزش به بسته Midea U می‌افزاید (اگرچه می‌توانید براکت‌های دیگر را با قیمت کمتر از 30 دلار پیدا کنید). Midea U همچنین دارای تعدادی ویژگی امنیتی است، از جمله یک جفت ضامن قابل افزایش برای جلوگیری از باز کردن پنجره شما از بیرون. (توم دان یکی از نویسندگان راهنما در واقع یکی از چفت ها را به طور تصادفی شکست، اما حتی تنها یکی از آنها باعث شد که او نتواند به خانه خودش نفوذ کند - که خوب است!)
نمای نزدیک از پنجره بیرونی با Midea U نصب شده که براکت‌هایی را نشان می‌دهد که هم به نمای خانه و هم به واحد متصل شده‌اند.
گوشی هوشمندی نشان داده شده است که برنامه تهویه مطبوع Midea U را نمایش می دهد.
یک براکت پشتیبانی شامل - که به تنهایی حداقل 30 دلار هزینه دارد و بسیار ایمن تر از یک پشتیبانی موقت است - ارزش و ایمنی را به Midea U اضافه می کند. عکس: Michael Hession
 
Midea U همچنین با یکی از قوی‌ترین اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند که دیده‌ایم، با خانه‌های هوشمند سازگار است. علاوه بر ایجاد یک برنامه مکرر، می‌توانید یک منحنی خواب تنظیم کنید که دما را با دقت در یک دوره هشت ساعته تنظیم می‌کند (احتمالاً زمانی که می‌خوابید و نمی‌خواهید در اتاقی به سردی بیدار شوید. یکی که در آن از هوش رفتید). با آمازون الکسا و گوگل هوم نیز کار می‌کند، و زبان به‌طور چشمگیری طبیعی است—برای مثال، می‌توانید بگویید «Midea را روشن کنید» یا «Midea را روی ۶۲ درجه تنظیم کنید»، و در واقع کار می‌کند (که در تجربه ما به طرز ناامیدکننده‌ای غیرمعمول است. برای این دسته محصول).
ایرادات اما نه معامله شکن
 
برخی دیدگاه شخصی از نویسنده همکار راهنمای تام دان: نصب یک سیستم تهویه مطبوع در پنجره شما رک و پوست کنده است. من این را به عنوان یک مرد 6 فوتی و 200 پوندی می گویم. افراد زیادی وجود دارند که از من کوچکتر یا کم توان تر هستند و این برای آنها حتی بیشتر بد است. من این حقیقت را بیان می‌کنم زیرا وقتی تجربیات نصب چندگانه‌ام با Midea U را به‌عنوان «متوسط تا نسبتاً جهنمی» توصیف می‌کنم، می‌خواهم بفهمید که آنها به‌طور منحصربه‌فردی چنین هستند – آنها در زمینه‌ای که قبلاً به دلیل ناامیدی‌هایش شناخته شده است، پرت هستند.
 
حتی اگر قبلاً یک سیستم تهویه مطبوع استاندارد نصب کرده باشید، شکل منحصر به فرد Midea U ترسناک است و عدم وضوح در چندین دفترچه راهنما باعث ایجاد اطمینان نمی شود. Midea U با چهار – بله، چهار – جزوه آموزشی جداگانه ارائه می شود و هیچ یک از آنها راهنمایی مفیدی برای نحوه نصب آن ارائه نمی دهند. نمونه موردی: در راهنمای نصب اصلی، مرحله 2، «ایمن کردن واحد روی براکت»، به شما می‌گوید AC را روی براکت تنظیم کنید و سپس می‌گوید «باید براکت‌های پنجره باز را نصب کنید». واقعاً مشخص نیست که این به چه معناست یا چگونه می توان آن را انجام داد، و تصویر نمای نزدیک همراه با این کلمات آنها را حتی بیشتر گیج کننده می کند.
 
در آزمایش‌های اولیه، آنقدر از مستندات بی‌فایده Midea U ناامید شدیم که خواندن را رها کردیم و فقط سعی کردیم آن را در جای خود قرار دهیم. خوشبختانه، با انجام این کار، متوجه شدیم که نصب آن در واقع بسیار آسان است، اگر فقط با آن مانند یک تهویه مطبوع معمولی رفتار کنید. خوشبختانه بیرون آوردن آن از پنجره ساده بود. اما وقتی زمان نصب مجدد آن در سال بعد فرا رسید، اشتباه کردم و با اطمینان فرض کردم که می‌دانم در آن دورگرد چه کار می‌کنم. در عرض چند دقیقه، من یک باغ خانه رنگارنگ با فحاشی جدید اختراع کردم. پس از نزدیک به ده‌ها بار نصب این مورد، هنوز نمی‌دانم خط «براکت‌های پنجره باز» به چه چیزی اشاره دارد (اگرچه فکر می‌کنم باید آنها را در یک نقطه نصب کرده باشم).
 
به طور کلی، یوتیوب دوست شماست . اما در اینجا چند ترفند یاد گرفته ام: هر پنجره کمی متفاوت است، و Midea U به اندازه کافی سخت افزار، بالشتک و گزینه های دیگر ارائه می شود که احتمالاً تا زمانی که وضعیت را ارزیابی کنید، می توانید آن را در خانه خاص خود کار کنید. به درستی. پایداری واقعی AC به میله های فلزی قابل گسترش در پایین "دره" مناسب پنجره در واحد بستگی دارد. این میله‌ها به منظور قرار گرفتن در مسیرهای پنجره برای نگه داشتن کولر آبی آبسال در جای خود طراحی شده‌اند. ظاهراً براکت طوری طراحی شده است که همه اینها به درستی ردیف شوند، اما ممکن است روی هر پنجره ای (مانند پنجره من) کار نکند. اگر مشکل دارید، براکت را شل قرار دهید تا ثابت بماند، بدون اینکه پین‌ها را روی پاهای بیرونی قفل کنید—ممکن است در این مورد نیاز به کمک داشته باشید—و سپس AC را در بالای براکت قرار دهید تا زمانی که احساس کنید به خوبی ته نشین می‌شود. در مکان. فقط در آن صورت، آن میله های فلزی را در مسیرهای پنجره گسترش دهید. اطمینان حاصل کنید که پنجره در دره قرار می گیرد، و سپس می توانید در نهایت مهاربندهای جلو و عقب براکت را در جای خود قفل کنید. با استفاده از سخت افزار موجود، همه چیز را در صورت لزوم برای پنجره خاص خود ایمن کنید. در نهایت، هر جا که می توانید، مقداری بالشتک نصب کنید. به هر حال باید تا سال آینده بروید.
 
شما همچنین ممکن است یکی از افراد خوش شانسی باشید که یک رکاب و ارسی با اندازه مناسب برای قفل کردن براکت Midea در جای خود، قرار دادن AC در بالا، و قرار دادن همه آن در یک ردیف بدون مشکل دارید. مشخص است که این اتفاق می افتد (در نهایت AC مطابق با استانداردهایی طراحی شده است). اما من شخصاً تجارب نصب وحشتناکی در دو خانه بسیار متفاوت داشته‌ام، و به طور حکایتی، من افراد زیادی را می‌شناسم که با ناامیدی‌های مشابهی دست و پنجه نرم کرده‌اند. باشد که شانس همیشه به نفع شما باشد.
 
مستندات Midea U فقط دستورالعمل‌های نصب را ناامید نمی‌کند. دستورالعمل ها همچنین هیچ توضیح واقعی درباره ویژگی های Sleep Curve و Express Modes در برنامه ارائه نمی دهند. اما حداقل رابط کاربری خود برنامه به اندازه کافی صاف و واضح است که به شما اصل مطلب را بدهد و شما را در فرآیند راه اندازی راهنمایی کند.
 
مانند بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای، Midea U فاقد پلاگین زهکشی است، بنابراین تراکمی که در فرآیند حذف گرما جمع می شود، به نوعی در پشت دستگاه قرار می گیرد. در چند روز اول که متوجه این موضوع شدیم، مدام فکر می‌کردیم که بیرون از خانه دوش آفتابی وجود دارد که فقط به مبلمان پاسیو ما برخورد می‌کند. در نهایت، متوجه شدیم که فن آب را از ظرف میعانات و همه چیز دیگر بیرون می‌زد. این ممکن است یک مشکل منحصر به فرد در محل آزمایش باشد، یا ممکن است مشکلی باشد که به دلیل طراحی منحصر به فرد Midea U، واقعاً بدتر از سایر AC ها باشد. در هر صورت، این یک معامله بزرگ نیست. اما گاهی اوقات آزاردهنده است.
همچنین عالی: GE PHC08LY
نمای داخلی یک کولر آبی آبسال GE PHC08LY که در یک پنجره نصب شده است.
عکس: مایکل هسیون
همچنین عالی
GE PHC08LY
GE PHC08LY
یک AC سنتی که ساکت‌تر و شیک‌تر از بقیه است
 
بی صداترین AC غیر اینورتر که تا به حال آزمایش کرده ایم، این مدل GE یک جایگزین جذاب است، با کنترل های خازنی، چراغ های نشانگر LED ملایم و ادغام آسان با خانه هوشمند.
349 دلار * از آمازون
339 دلار از انبار خانه
 
*در زمان انتشار قیمت 353 دلار بود .
 
اگر به دنبال یک کولر آبی آبسال جذاب، نسبتا آرام و در عین حال سنتی هستید، ما GE PHC08LY شیک را به شما پیشنهاد می کنیم. . این بی‌صداترین AC است که تا به حال به‌جز Midea U آزمایش کرده‌ایم – و این قبل از اینکه حتی حالت بی‌صدا اختصاصی آن (که در واقع فقط یک فن با سرعت بسیار پایین است) را در نظر بگیریم. همچنین یکی از زیباترین AC های اطراف است، با یک پنل کنترل منحنی براق، چراغ های نشانگر LED سفید ملایم، و دکمه های خازنی (حساس لمس) که به طرز جالبی آینده نگر به نظر می رسد – به خصوص اگر شما آرزوی زیبایی شناسی کامل سفینه فضایی را دارید. زندگي كردن. ویژگی‌های خانه هوشمند و فرمان‌های صوتی مشابه آنچه با Midea U دریافت می‌کنید، با اضافه شدن خدمات موقعیت مکانی و سازگاری با هوم کیت اپل (یک مورد نادر در زمینه AC) است. این مدل معمولاً تقریباً به اندازه Midea U قیمت دارد و اگرچه با براکت مخصوص به خود ارائه نمی شود.، نصب این GE AC بسیار ساده تر است. تنها نقطه ضعف واقعی این است که به اندازه Midea U کارآمد نیست، حتی اگر هنوز دارای گواهی انرژی استار با نسبت ترکیبی بازده انرژی 11.4 است (که خوب است، اگرچه Midea U حداکثر امتیاز 15 را کسب کرده است). .
 
در پایین‌ترین تنظیمات آن (فقط فن، در حالت آرام)، GE PHC08LY را در حدود 37 دسی‌بل اندازه‌گیری کردیم - تقریباً مشابه Midea U (که اساساً برای افراد عادی قابل توجه نیست). کمپرسور حدود 10 دسی بل اضافه می کند، اما حتی در این صورت هم این AC همچنان ساکت تر از هر یک از انتخاب های قبلی ما است. این مدل جنرال الکتریک در بالاترین صدای خود با کمپرسور در حال کار و فن در بالا، صدایی تقریباً به اندازه گزینه ارتقاء یافته متوقف شده ما، Frigidaire Cool Connect FGRC084WA1 در همان تنظیم داشت، و همچنان ساکت تر از مکالمه معمولی بود.
نمای نزدیک از صفحه کنترل کولر آبی آبسال GE PHC08LY که دمای دیجیتال و کنترل های لمسی را نشان می دهد.
گوشی هوشمندی که برنامه GE PHC08LY را نمایش می دهد.
عکس: مایکل هسیون
 
هنگامی که ما برای اولین بار GE PHC08LY را در تابستان 2020 آزمایش کردیم، تجربه بسیار ناامید کننده ای با راه اندازی Wi-Fi و استفاده عمومی از برنامه داشتیم. هنگامی که در سال 2021 شروع به آزمایش AC ها کردیم، با همان مشکلات وای فای مواجه شدیم - اما این بار، با خط پشتیبانی مشتری جنرال الکتریک تماس گرفتیم و یک نماینده با کمک ما را در فرآیند بازنشانی راهنمایی کرد و مطمئن شد که همه چیز همانطور که می خواهد کار می کند. به. از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ایم، و در واقع احساس بهتری نسبت به توصیه این مدل جنرال الکتریک داریم اکنون که می‌دانیم تیم پشتیبانی مشتری واقعاً از شما مراقبت خواهد کرد. این شرکت از سال 2020 نیز با یک رابط برنامه تمیز و دستورات صوتی بسیار طبیعی تر، پیشرفت های شگرفی در ادغام خانه های هوشمند خود داشته است. (قبلا، شما مجبور بودید یک آزمایش سخت را پشت سر بگذارید و به الکسا بگویید که از برنامه ژنو برای روشن کردن کولر آبی آبسال خود استفاده کند. اکنون، می توانید فقط بگویید "الکسا، تهویه هوا را روشن کن"، که همانطور که باید باشد.)
برای نگه داشتن AC به یک براکت نیاز دارید
 
    بهترین براکت کولر آبی آبسال پنجره
    بهترین براکت کولر آبی آبسال پنجره
 
    پس از 20 ساعت تحقیق و آزمایش، Top Shelf TSB-2438 انتخاب ما برای بهترین براکت AC است. نصب و حذف آن آسان تر از سایر مواردی است که به آنها نگاه کردیم.
 کولر آبی آبسال
همچنین عالی: Frigidaire FHWW083WBE
یک دستگاه تهویه مطبوع Frigidaire FHWW083WBE نشان می دهد که دمای دیجیتال و کنترل های لمسی آن را نشان می دهد.
عکس: Frigidaire
همچنین عالی


یک کولر آبی آبسال خوب و اولیه
 
نصب این واحد Frigidaire آسان است و اتاقی را خنک می کند و همچنین انتخاب برتر ما را با قیمت کمی پایین تر خنک می کند. با این حال، صدا کمی توری تر است، به خصوص در سرعت های پایین فن.
359
*در زمان انتشار قیمت 360 دلار بود .
 
Frigidaire FHWW083WBE آخرین مورد از سری AC های Frigidaire است که ما از سال 2014 توصیه کرده ایم. اگرچه مدل هر سال نام کمی متفاوت دارد، اما همه آنها عملکرد ثابت و قابل اعتماد یکسانی به همراه ویژگی های مناسب و بالاترین انرژی ممکن را ارائه می دهند. رتبه بازده برای AC غیر اینورتر، همه با قیمت مقرون به صرفه. با این حال، این Frigidaire AC کمی بلندتر از دیگر انتخاب‌های ما است و تمایل دارد غرغر مکانیکی کم‌تری را منتشر کند که کمتر از صدای Midea U یا GE PHC08LY در گوش‌ها خوشایند است. با این حال، هنوز هم نسبت به اکثر AC های دیگر ساکت تر و کمتر آزاردهنده است، و اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید، صدا یک معامله منصفانه است. اگر می‌خواهید گزینه ارزان‌تری داشته باشید، Frigidaire FFRE083WAEاساساً همان منهای اتصال Wi-Fi است، و شما اغلب می توانید آن را با حدود 50 تا 100 دلار کمتر پیدا کنید. هر دو مدل دارای گواهی انرژی ستاره هستند .
 
ما FHWW083WBE را در 50 دسی‌بل از فاصله 6 فوتی در پایین‌ترین تنظیم فقط فن و 55 دسی‌بل در حداکثر تنظیم با کمپرسور اندازه‌گیری کردیم. این نتایج باعث می‌شود که این مدل در بالاترین صدای مطلق خود حدود 3 تا 8 دسی بل بلندتر از Midea U باشد، یا زمانی که کمپرسور را با فن متوسط یا بالا کار می‌کند، تقریباً مشابه مدل GE است. همانطور که گفته شد، این Frigidaire هنوز هم ساکت تر از مکالمه متوسط است (که حدود 60 دسی بل است. )، و همچنین بسیاری از AC های دیگری که ما به آنها نگاه کرده ایم. حتی انتخاب برتر قبلی ما، LG LW8017ERSM، تنها حدود 3 دسی بل ساکت‌تر از Frigidaire FHWW083WBE در بالاترین محدوده صدا و تقریباً به همان میزان در انتهای ساکت‌تر بود. با این حال، این مدل Frigidaire صدای ناله‌های قابل‌توجه‌تر و با صدای بلندتری را منتشر می‌کند، از جمله اوج‌هایی در 7000، 9000 و 16500 هرتز، و همچنین غرغر مکانیکی پایین‌تر در حدود 3700 هرتز. هر چه فن سریعتر حرکت کند، این نویزهای نویز بیشتر ناپدید می شوند و در تاری نویز سفید ترکیب می شوند. این نویز سفید هنوز به طور کلی (حداقل برای گوش انسان) از نویز سفید Midea U یا GE PHC08LY شلوغ تر است.
 
پره های فن دیسکی شکل FHWW083WBE حداقل مقداری هوا را به طور دائم به سمت راست دستگاه می دمد، حتی اگر بیشتر آن را به سمت چپ هدایت کنید. این می تواند آزاردهنده باشد اگر آن را نزدیک تخت خود داشته باشید و در تمام طول شب هوای سرد را روی گردنتان دمید. همچنین، Frigidaire تخلیه‌ای ندارد، بنابراین در شرایط بسیار مرطوب می‌تواند شروع به ایجاد صدای سوسو زدن و حباب‌های ناخوشایند کند که فن از میان حوضچه آب متراکم شده در صفحه پایه عبور می‌کند. اگر این اتفاق برای دستگاه شما بیفتد، باید AC را به صورت دستی کج کنید تا تخلیه شود و صدا متوقف شود.
نمای نزدیک از دریچه هوای Frigidaire FHWW083WBE.
عکس: لیام مک کیب
 
با این حال، Frigidaire FHWW083WBE تقریباً 10 پوند سبک تر از Midea U است، با شاسی کمی کوچکتر و توزیع وزن متمرکزتر، که هر دوی آنها نصب آن را آسان تر می کنند. همچنین، پرده‌های کناری آن به‌جای پیچ‌خوردگی به داخل می‌لغزند و باعث صرفه‌جویی در چند دقیقه کار و ناامیدی شما می‌شود.
 
FHWW083WBE همچنین دارای اتصال Wi-Fi از جمله قابلیت های خانه هوشمند است. این بدان معناست که می‌توانید AC را از برنامه Frigidaire روی تلفن خود کنترل کنید، بنابراین برای تغییر دما حتی مجبور نیستید تخت یا کاناپه را ترک کنید. برنامه Frigidaire فرصت‌های زمان‌بندی را برای شرایط هوای مکرر ارائه می‌کند، اگرچه اگر می‌خواهید یک سناریوی خنک‌کننده یک‌باره یا موقت را برنامه‌ریزی کنید، مانند اگر می‌خواهید آن را برای دو ساعت در یک روز به خصوص گرم تنظیم کنید، کمتر مفید است. Frigidaire یکی از اولین شرکت‌هایی است که در آزمایش خود با آن مواجه شدیم تا ترفند یکپارچه‌سازی دستورات صوتی طبیعی‌تر را از طریق آمازون الکسا و گوگل هوم کشف کنیم—به سادگی بگویید «الکسا، تهویه مطبوع را روشن کن» (یا هر چیزی که انتخاب می‌کنید نام ببرید. آن)، برای مثال، و شما باید خوب بروید.
 
اگر FHWW083WBE در دسترس نباشد، FFRE083WAE تقریباً یکسان است، اگرچه فاقد اتصال Wi-Fi است. ما هنوز فکر می کنیم که این مدل یک انتخاب خوب و قابل اعتماد برای یک تهویه مطبوع مناسب و ارزان تر است.

در مورد قیمت، این مدل Frigidaire می تواند روز به روز در همه جا بپرد، اما از 200 دلار تا اواسط 300 دلار متغیر است (اگرچه نسخه غیر هوشمند معمولاً حدود 50 دلار صرفه جویی می کند). برای معاملات چشمان خود را ببندید .
همچنین عالی: آسیاب بادی هوا
عکس: آسیاب بادی
همچنین عالی
باد آسیاب بادی
باد آسیاب بادی
جذاب و آسان برای نصب

Windmill Air ساده‌ترین تهویه‌کننده‌ای است که تا به حال نصب کرده‌ایم، و دارای جزئیات خوب و متفکرانه دیگری است که زندگی با آن را به طور کلی دلپذیر می‌کند.
415 دلار از آمازون
415 دلار از انبار خانه

اگر فقط تهویه‌کننده‌ای می‌خواهید که زندگی با آن آسان باشد و کار را در حالی که با پس‌زمینه ترکیب می‌شود به خوبی انجام دهد، Windmill Air را تهیه کنید. همچنین، بدون استثنا، در میان بسیاری از رقبا که به طور مستقیم آزمایش کرده‌ایم، کاملاً ساده‌ترین نصب است. Windmill Air با تمام ویژگی‌های مورد انتظار برای خانه‌های هوشمند، و همچنین برخی جزئیات ظریف متفکرانه ارائه می‌شود - چیزهایی مانند خدمات بسیار شخصی به مشتریان و پوششی برای آن باله‌های تیغی در پشت - که واقعاً آن را از یک پنجره معمولی متمایز می‌کند. تهویه کننده هوا. این کم‌صداترین یا کم مصرف‌ترین AC نیست که تا به حال آزمایش کرده‌ایم، اما آسیاب بادی مطمئناً یکی از دلپذیرترین مدل‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید.

بیایید با نصب شروع کنیم. اکثر AC های پنجره (به جز Midea U) به شما نیاز دارند که یک جفت براکت نصب کنید که در بالا و پایین پیچ می شود و سپس از طرفین کشیده می شود، بنابراین می توانید پانل های جانبی صفحه آکاردئونی پلاستیکی طراحی شده برای مسدود کردن بقیه قسمت ها را گسترش دهید. پنجره و هوای خنک را در داخل نگه دارید. این فرآیند دشواری نیست، اما معمولاً شامل پیچ گوشتی است و گاهی اوقات حتی در ماشین‌های سطح بالاتر ممکن است خسته‌کننده باشد. درست خارج از جعبه، آسیاب بادی متمایز است زیرا با تمام این قطعات از قبل مونتاژ شده و به واحد تهویه مطبوع متصل شده است. این قطعات علاوه بر برداشتن مقداری کار از دستان شما، یک قاب نیز در اطراف کولر آبی آبسال ایجاد می کنند که به عنوان یک راهنما برای قرار دادن آن در لبه پنجره شما عمل می کند. شما چیزی را از جعبه بیرون می آورید، لبه پایینی آن را در آستانه قرار می دهید، سپس پنجره را به سمت پایین بکشید تا پشت لبه بالایی قرار گیرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که پانل های جانبی را گسترش دهید تا عرض آستانه پنجره را پر کنند. آسیاب بادی حتی این قسمت را آسان‌تر می‌کند - جعبه شامل چند تکه فوم است که با دستورالعمل‌هایی برای برش مشخص شده‌اند که مستقیماً به این پانل‌های جانبی می‌چسبند، آنها را کاملاً کشیده و محفوظ نگه می‌دارد و در عین حال مقداری عایق اضافی نیز ایجاد می‌کند.

همسرم که امسال نصب، حذف و نصب مجدد 12 کولر آبی آبسال را برای آزمایش دیدم، دید که نصب آسیاب بادی چقدر آسان است و گفت: "من فقط آن یکی را می خرم." اگر به مشکلی برخوردید - یا نمی‌توانید یا نمی‌خواهید Windmill را خودتان نصب کنید - راهنمای دستورالعمل شامل یک پیوند مستقیم به TaskRabbit است که می‌توانید کد پستی خود را وصل کنید و کمکی بیابید. ما خودمان این ویژگی را بررسی نکردیم، اما داشتن آن گزینه خوبی است.

از نظر عملکرد، آسیاب بادی تقریباً مشابه انتخاب دوم ما از Frigidaire است، با میانگین صدا 54.5 دسی بل و رتبه بازده انرژی 11.9. اگرچه این بدان معناست که به اندازه دیگر انتخاب های ما ساکت یا قدرتمند نیست (و از رسیدن به وضعیت Energy Star فاصله دارد)، هنوز هم تقریباً از هر AC دیگر موجود در بازار بهتر عمل می کند. و این خیلی خوب است! این شرکت همچنین از یک برنامه جبران کربن استفاده می کند که هدف آن جبران انتشار گازهای گلخانه ای با سرمایه گذاری روی درختان است.

ما نظراتی را دیده‌ایم که طراحی Windmill را با محصولات اپل مقایسه کرده‌اند، و اگرچه تا آنجا پیش نمی‌رویم که با ادعای فوربس موافق نیستیم که « آیفون AC » است.مطمئناً با خطوط تمیز و ساده و لبه های گرد زیباتر از سایر مدل ها به نظر می رسد. جزئیات و نکات قابل توجه دیگری نیز دارد که آن را متمایز می‌کند، مانند پوشش پلاستیکی شیک روی باله‌های اگزوز تیز در پشت دستگاه که می‌تواند شما را از ب