تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اهمیت استفاده از گلخانه های صنعتی در محیط های کاری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از واحدهای مهم و پرکاربرد در آشپزخانه صنعتی، گلخانه صنعتی است. گلخانه های صنعتی را می توان در مدهای متعددی یافت که با تکیه بر خواسته های خود آنها را انتخاب خواهید کرد. در این گلخانه ها گرما با کمک بنزین یا انرژی الکتریکی تولید می شود. هدف کلی استفاده از گلخانه های صنعتی حفظ وعده های غذایی گرم برای مدت زمان محدود است. در این مقاله، گلخانه‌های تقریباً صنعتی اضافی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

گلخانه صنعتی

بخاری صنعتی چیست؟
نگهداری غذا در دمای مناسب به اندازه پختن آن ضروری است. شما احتمالاً می توانید به سادگی با کمک یک گلخانه صنعتی این کار را انجام دهید. در واقع برای کارگران خوب نیست که غذاهای سرد یا غذاهای گرم شده سرو کنند. سپس دوباره، در دفتر، مردم محدودیت زمانی برای گرم کردن وعده های غذایی دارند. استفاده از گلخانه های صنعتی می تواند گرمای وعده های غذایی را در طول روز حفظ کند. با توجه به این واقعیت، به طور گسترده در محیط های کار، مکان های غذاخوری و ... استفاده می شود.

شما باید این مانکن گلخانه ای را در مدل های بنزینی و برقی خریداری کنید.

معرفی انواع گلخانه های صنعتی
گلخانه صنعتی

گلخانه‌های صنعتی معمولاً مدهای کاملاً متفاوتی دارند که می‌توانید با توجه به شرایط و خواسته‌های خود انتخاب کنید:

گلخانه های صنعتی و مسکونی
اصولاً می توان گفت که گلخانه در هر مد صنعتی و خانگی تولید می شود. گلخانه های صنعتی دارای ظرفیت های بسیار بیش از حد هستند، بنابراین ممکن است برای آشپزخانه های صنعتی با پرسنل بیش از حد از آن استفاده شود. در واقع می‌توان اشاره کرد که آشپزخانه‌هایی که وعده‌های غذایی در حجم‌های غول‌پیکر تولید می‌شوند، در این مکان قرار می‌گیرند تا به طور موثر تا زمان تحویل غذا به خریدار گرم شوند.

بخاری ایستاده و رومیزی
بخاری های غذای مختلف از مدهای رومیزی و ایستاده استقبال می کنند. بخاری های ایستاده قابلیت بعدی را نسبت به مدهای رومیزی دارند و برای مکان هایی با کارمندان بیش از حد مفید هستند.

بخاری سوخت
از نظر مصرف بنزین، گلخانه ها به دو دسته بنزینی و برقی تقسیم می شوند. این مدل های گلخانه شما دارای ترموکوپل هستند و باید آنها را با ظرفیت های متعدد 20، 40، 60، 100 و درصد خریداری کنید. این مانکن گلخانه تجاری قدرت اتصال به بنزین یا کپسول های کلان شهر را دارد، بنابراین باید با تکیه بر خواسته های خود از آنها استفاده کنید.

گلخانه برق
از آنجایی که از عنوان آن مشخص است، این بخاری صنعتی با کمک انرژی الکتریکی کار می کند و با نمایش های دیجیتالی روی آن به طور موثر دمای داخلی آن را مشاهده خواهید کرد. این مانکن بخاری دارای ترموستات است و شما دمای آن را به دلخواه تنظیم خواهید کرد.

این گلخانه دارای یک سیستم قطع هوشمند است که به این معنی است که وقتی دمای این بخاری از حد مجاز فراتر رود، انرژی الکتریکی به صورت مکانیکی کاهش می یابد. این باعث می شود که وعده های غذایی بیش از حد گرم نشوند.

شما احتمالاً می توانید به سادگی هر یک از آن گلخانه های صنعتی را با تکیه بر موقعیت و خواسته های خود خریداری کنید.
https://akhgartabesh.com/portfolio/%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/