تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدل موی ژورنالی برای کودکانمان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدل موی کودک باید همیشه به گونه ای باشد که زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. گاهی اوقات انتخاب مدل موی مناسب و متناسب با ظاهر و استایل روزمره کودک دشوار است. به همین دلیل است که در این مقاله تصمیم گرفته ایم تعدادی از ژورنال های مدل موی کودکان را برای الهام گرفتن از چیدمان موهای فرزندتان فهرست کنیم.
 
مطالب جالب: آرایشگاه آنلاین
 
بهترین مدل مو را برای بچه ها انتخاب کنید
 
 با توجه به دختر یا پسر بودن فرزندتان، لازم است از مدل های مختلفی استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که برخی از مدل های ژورنال هم برای دختران و هم برای پسران استفاده می شود. در اینجا نام برخی از این مدل های ژورنال و همچنین ویژگی های آنها آورده شده است:
 
1.     دم اسبی چند سطح

برای دیدن کامل این مقاله به همراه تصاویر وارد این لینک شوید
 
مدل مو برای بچه ها دم اسبی لایه ای است که بیشتر برای دختران است. اگر کودکی دارید که تمایل چندانی به شانه زدن موهایش نشان نمی دهد، اما می خواهید ظاهری مرتب داشته باشد، این مدل مو پیشنهاد می شود. برای این کار باید موها را به صورت افقی به سه قسمت تقسیم کنید. سپس موهای قسمت بالایی را به سمت بالا بکشید و قسمت های پایینی را به سمت بالا شانه کنید. در این مرحله موهای دسته 1 و 2 را بکشید و موهای دسته سوم را در پایین دسته دور دو تای دیگر بپیچید تا خط رویش مو مشخص نشود.
 
2.     مدل موی بیب
 
مدل موی بیبر برای بچه ها بیشتر برای پسران است. اگر کودکی دارید که تمایل چندانی به شانه زدن موهایش نشان نمی دهد، اما می خواهید ظاهری مرتب داشته باشد، این مدل مو پیشنهاد می شود. این نوع موها با قیچی یا تیغ مرتب می شوند. نکته مهم این نوع کوتاه کردن این است که باید از بالا به پایین کوتاه شود و حجم مو دقیقا به گوش یا ابرو برسد. این مدل اغلب مورد استقبال افرادی قرار می گیرد که می خواهند موهای خود را کج کنند.
 
3.     بافت آفریقا
 
بافت آفریقایی یک مدل موی رسمی است. این شکل هم در دختران و هم در پسران ظاهر می شود. برای این کار می توانید موهای خود را ببافید و هنگام بافت از نوارهای رنگی استفاده کنید. برای این کار ابتدا موها را به صورت دم اسبی سفت کنید و در زمان بافتن از روبان های رنگی استفاده کنید سپس موها را در دو دسته و نوار را به عنوان یک سوم قرار داده و به بافتن ادامه دهید. با این کار می توانید موها را به لباس کودک خود محکم کنید. در برخی موارد، از نوار به عنوان رشته هایی نیز استفاده می شود که با مو ترکیب شده و به دور سر پیچیده می شود.
 
مطالب جالب: خدمات حیوانات خانگی در منزل

4.     مدل موی 
 
مدل موی کودک باردو یک مدل موی رسمی است. این شکل هم در دختران و هم در پسران ظاهر می شود. برای این کار می توانید به راحتی موهای خود را در خانه با استفاده از بابیلون فر کنید. البته می توانید از قیطان های تزیینی یا موهای مصنوعی روی موهای دخترانه نیز استفاده کنید. پسرها معمولاً وقتی موهایشان را به این شکل آرایش می کنند از براق کننده و شمع برای زیباتر شدن مدل مو استفاده می کنند.
 
5.     مدل موی رنسانس (دردل
 
این مدل مو برای دختران و پسران بسیار زیبا است و ظاهری شبیه به رنسانس به آنها می بخشد. حجم مو در این نوع مدل ها نسبت به مدل های قبلی بیشتر است اما منظم است. در کل اگر فرزند شما موهای فر دارد این مدل زیباتر می شود. برای اجرای این مدل، زمانی که موها خیس هستند، می توانید کمی نرم کننده به موها بزنید و سپس به حالت دادن موها (ترجیحاً بافت دار) اقدام کنید. در حین فیکس کردن موها از مهره هایی استفاده کنید که ظاهر زیباتری به موها می دهد. این مدل مو معمولا در آفریقا استفاده می شود.
 
6.     مدل موی مل
 
همانطور که از نام این مدل مو پیداست، این مدل مو انتخاب خوبی برای دختران است. برای این مدل مو باید موهای جلوی سر را از موهای پشت سر جدا کرد. سپس موها را به عقب بکشید و روی سر جمع کنید. در نهایت موهای جلویی را که در مرحله قبل از هم جدا کردید به صورت اریب از این طرف به سمت دیگر بکشید و پشت گوش قرار دهید. موهای زائد را نیز می توان در کنار صورت نوزاد فر کرد. این مدل مو بیشتر برای مجالس رسمی استفاده می شود.
 
مطالب جالب: خدمات ماساژ در منزل
 
7.     چانه بالایی (عروسک):
 
 
همانطور که از نام این مدل مو پیداست، این مدل مو انتخاب خوبی برای دختران است. برای این مدل مو باید موهای جلوی سر را از موهای پشت سر جدا کرد. سپس موها را به عقب بکشید و روی سر جمع کنید. در نهایت موهای جلویی را که در مرحله قبل از هم جدا کردید به صورت اریب از این طرف به سمت دیگر بکشید و پشت گوش قرار دهید. موهای زائد را نیز می توان در کنار صورت نوزاد فر کرد. این مدل مو بیشتر برای مجالس رسمی استفاده می شود.
 
8.     مدل موی سوپر است
 
پسرها اغلب از مدل موهای فوق ستاره برای بچه ها استفاده می کنند. این مدل مو بیشتر برای مجالس رسمی استفاده می شود. برای اینکه فرد بهتر دیده شود، می توانید کمی ژل یا اسپری مو روی شانه بزنید و سپس آن را شانه کنید. در این حالت موها کنده می شوند و در شرایط خوبی نگهداری می شوند. توصیه می شود موها را از قسمت باز کرده و دوباره شانه کنید تا این مدل مرتب شود. اگر فرزند شما موهای پرپشتی دارد، این گزینه گزینه خوبی برای او خواهد بود.
 
9.     مدل موی پیچ خورده
 
بیشتر دختر خانم ها از مدل موهای بچه گانه با بافت فر استفاده می کنند. این مدل مو بیشتر برای مجالس رسمی استفاده می شود. برای اینکه فرد ظاهر بهتری داشته باشد، می توانید قسمت زیادی از قسمت جلوی مو را جدا کرده و سپس این قسمت را به نوارهای باریک تقسیم کنید. مرحله را از سمت چپ سر تا بافت فرنچ ادامه دهید، اما وقتی به وسط بافت رسیدید، یک سری مو دیگر از سمت راست قسمت نبافته ترکیب کنید. این کار را با هر دو رشته مجاور انجام دهید تا کل موها ببافید. مدل موی گفته شده روی موهای رنگ روشن بسیار زیبا است.
 
10. مدل موی طن
 
شاید این مدل موی بچه گانه را با نام طناز در مجلات نبینید اما در ایران به طناز معروف است و عموما برای دختر خانم ها استفاده می شود. برای تزیین مو به شکل این مدل ابتدا باید موها را به خوبی به عقب شانه کنید و سپس موها را به دو قسمت تقسیم کنید. در نهایت هر قسمت را در پشت سر به خوبی با گیره محکم کنید. حتی می توانید از هر دو طرف تکان بخورید و سپس گوجه فرنگی ها را در دو طرف سر جمع کنید.
 
11. لانه کبوتر یا لانه کبوتر
 
این مدل مو تقریباً یک مدل موی کلاسیک است. این را می توانید روی هر موی بلندی بمالید. اگر کودک شما ورزش می کند یا موهای پرپشتی دارد، این مدل انتخاب خوبی است. برای این کار ابتدا موها را به دو قسمت تقسیم کنید سپس هر قسمت را جداگانه ببافید و در آخر بالای سر کودک جمع کنید و با سنجاق گرد ببندید. این کار از فر شدن موها جلوگیری می کند.
 
نتیجه:
به طور کلی مدل های متنوعی از ژورنال کودک وجود دارد که با توجه به عادات کودک و همچنین نوع فرم صورت باید مدل مناسبی را انتخاب کرد. برخی از رایج ترین مدل ها در بالا توضیح داده شده است.