تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید کولر آبی جنرال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گرمایش، انرژی و تصفیه هوا
    دستگاه های تهویه مطبوع
 
وقتی روی پیوند خرده‌فروشی در سایت ما کلیک می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را برای کمک به تأمین مالی مأموریت غیرانتفاعی خود دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.
به روز شده: 1 آوریل 2022
بهترین تهویه مطبوع 2022: کدام؟ بهترین خرید و مشاوره خرید تخصصی
یک تهویه مطبوع مناسب می تواند خانه شما را خنک نگه دارد – اما در نظر بگیرید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا خیر. در اینجا نحوه انتخاب کولر آبی جنرال قابل حمل و مقایسه تهویه مطبوع با پنکه را توضیح می دهیم
 
            
بهترین دستگاه های تهویه مطبوع
 
             
 
            
انواع کولر آبی جنرال پرتابل
 
             
 
            
قیمت کولر |آبی جنرال چقدر است؟
 
             
 
            
کولر آبی جنرال چقدر انرژی مصرف می کند؟
 
             
 
            
بهترین کولر آبی جنرال قابل حمل
 
             
 
            
بهترین کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت
 
             
 
            
ویژگی های کولر آبی جنرال که باید به آنها توجه کنید
 
             
 
 
                
    چه اندازه کولر آبی جنرال نیاز دارم؟
 
 
           
 
          
مشاهده لینک های بیشتر
 
 
                 
 
 
            
 
             
 
            
 
             
 
            
 
             
 
 
                
 
بهترین تهویه مطبوع هر اتاقی را به سرعت و به طور یکنواخت خنک می کند. با این حال، تهویه مطبوع ضعیف‌تر، راکت می‌سازد، انرژی بیشتری نسبت به سایرین مصرف می‌کند و لکه‌های گرم‌تر و سردتر از خود به جای می‌گذارند. با استفاده از راهنمای خرید متخصص ما، بهترین را انتخاب کنید - اگر واقعاً به آن نیاز دارید.
 
برای اکثر مردم در بریتانیا، به ویژه آنهایی که خانه های کوچکی دارند یا قدرت کمتری برای به کار انداختن کولر آبی جنرال دارند، خرید یک پنکه برقی منطقی تر و سازگار با محیط زیست خواهد بود. اما اگر در حال خرید یک واحد تهویه مطبوع خنک کننده اتاق هستید، عباراتی مانند "مستقل"، "BTU" و "مبرد" ممکن است گیج کننده باشند.
 
برای کمک به خرید هوشمندانه، تفاوت بین انواع کولر آبی جنرال را توضیح می‌دهیم، به علاوه نکاتی در مورد نگهداری از کولر آبی جنرال شما در هنگام راه‌اندازی ارائه می‌کنیم. هنگامی که فهمیدید به دنبال چه هستید، به بررسی های ما در مورد تهویه مطبوع سر بزنید و بهترین خرید را انجام دهید.
بهترین دستگاه های تهویه مطبوع
 
 
                      
                       
                        
 
 
                    
 
                    
 
                   
                  
                 
 
برای فاش شدن ثبت نام کنید
81 %
 
                 
                  
 
                  
 
                 
                
701.84 پوند
 
اگر به دنبال تهویه مطبوع هستید که در طول شب بی‌صدا کار کند تا بتوانید از خواب راحت‌تری در شب لذت ببرید، به کولری می‌خواهید که زیاد بلند نشود. بررسی کامل کولر آبی جنرال ما را بخوانید تا متوجه شوید که آیا این مدل به همان اندازه که سازنده ادعا کرده بی‌صدا است و آیا اتاق شما را به سرعت خنک می‌کند یا خیر.
برای فاش شدن ثبت نام کنید
 
دسترسی کامل ماه اول 2.99 پوند، سپس 9.99 پوند در ماه، در هر زمان لغو کنید
قبلا عضو هستید؟ وارد شدن
 
     
این تهویه مطبوع دارای سنسورهای فناوری است که هم شرایط دما و هم رطوبت اتاق شما را کنترل می کند تا دستگاه بتواند پاسخ دهد و یک محیط زندگی راحت ایجاد کند. بررسی کامل سیستم تهویه مطبوع ما را بخوانید تا دریابید که آیا آنقدر که به نظر می رسد دستگاهی چشمگیر است یا خیر.
برای فاش شدن ثبت نام کنید
 
دسترسی کامل ماه اول 2.99 پوند، سپس 9.99 پوند در ماه، در هر زمان لغو کنید
قبلا عضو هستید؟ وارد شدن
 
     
    این کولر آبی جنرال قابل حمل دارای ظرفیت خنک کنندگی بالایی است که به گفته سازنده آن را برای اتاق های بزرگتر مناسب می کند. اما آیا این درست است، و آیا می تواند به طور موثر و بی سر و صدا عمل کند تا محیط داخل را در زمانی که بیرون گرم است راحت نگه دارد؟ بررسی کامل سیستم تهویه مطبوع ما را بخوانید تا از نحوه عملکرد آن در آزمایشات ما مطلع شوید.
    برای فاش شدن ثبت نام کنید
 
    دسترسی کامل ماه اول 2.99 پوند، سپس 9.99 پوند در ماه، در هر زمان لغو کنید
    قبلا عضو هستید؟ وارد شدن
 
آخرین به روز رسانی جدول آوریل 2022.
انواع کولر آبی جنرال پرتابل
 
اگر ملکی به سبک کلبه، اتاق خواب تبدیل اتاق زیر شیروانی یا باغی دارید، یک کولر آبی جنرال می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد.
 
دو نوع اصلی کولر آبی جنرال خانگی وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. در یک نگاه، این چیزی است که آنها را متمایز می کند:
 
    تهویه مطبوع قابل حمل برای استفاده، دستگاه را به یک پریز برق وصل کرده و شیلنگ را از پنجره یا در بیرون می آورید.
    تهویه مطبوع اسپلیت یونیت  اینها دارای یونیت داخلی و خارجی هستند. یونیت داخلی به داخل یک دیوار خارجی ثابت می شود و یونیت خارجی در سمت دیگر دیوار قرار می گیرد یا بر روی زمین بیرون نصب می شود.
 
قیمت خرید کولر آبی جنرال چقدر است؟
 
در زمان نگارش مقاله، ارزان‌ترین تهویه مطبوع آزمایشی ما حدود 300 پوند برای شما بازگردانده است. اما در انتهای دیگر مقیاس، یک مدل ممتاز قرار دارد که بیش از 700 پوند قیمت دارد. در نظر بگیرید که چقدر از آن استفاده خواهید کرد زیرا ممکن است نخواهید صدها پوند خرج کنید اگر بخواهید آن را تنها چند بار در سال از انبار خارج کنید.
کولر آبی جنرال چقدر انرژی مصرف می کند؟
 
داده های ما نشان می دهد که تهویه مطبوع قابل حمل در یک ساعت به اندازه مصرف یک یخچال فریزر معمولی در یک روز انرژی مصرف می کند. ممکن است آنها را در تمام طول روز رها نکنید، اما هزینه ها به راحتی می تواند افزایش یابد.
 
بازده انرژی یک کولر آبی جنرال معمولاً با نسبت کارایی انرژی (EER) اندازه گیری می شود. این نسبت بین ظرفیت خنک کننده در واحدهای حرارتی بریتانیا در ساعت (BTU) و توان ورودی بر حسب وات است. به طور کلی، هرچه EER بالاتر باشد، تهویه مطبوع انرژی کارآمدتری دارد، اگرچه BTU واقعی تحویل داده شده توسط یک دستگاه می تواند متفاوت باشد.
بهترین کولر آبی جنرال قابل حمل
کولر آبی جنرال پرتابل چیست؟
 
اینها به عنوان کولر آبی جنرال تک واحدی، مستقل و تک بلوک نیز شناخته می شوند. آنها معمولاً چرخ هایی در پایین دارند تا بتوانید آنها را بین اتاق ها بچرخانید.
 
آنها برای خنک کردن یک اتاق یک نفره ایده آل هستند و روی زمین می ایستند و شلنگ متصل به آن از پنجره نزدیک آویزان است. اگر به دلیل کمبود فضا یا محدودیت های ساختمانی نمی توانید یک کولر آبی جنرال دائمی پنجره ای نصب کنید، یک مدل قابل حمل می تواند سرمایه گذاری مناسبی باشد.
کولر آبی جنرال پرتابل چگونه کار می کند؟
 
مدل های قابل حمل هوای گرم را از خانه شما بیرون می آورند و آن را از طریق شیلنگ متصل به بیرون فشار می دهند. یک مدل قابل اعتماد اتاقی را که در آن هستید خنک می کند، اما انتظار نداشته باشید که هوای سرد را به داخل راهرو یا داخل اتاق دیگر فشار دهد.
 
به دلیل تراکم، قطرات آب جمع می شوند، بنابراین باید هر چند وقت یکبار آب را به صورت دستی از مخزن خارج کنید و همزمان فیلتر را تمیز کنید.
آیا کولر آبی جنرال قابل حمل ارزش پول را دارد؟
 
طرفداران
 
    نسبت به کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت ارزان تر هستند.
    خانه خود را بدون نیاز به نصب دائمی چیزی خنک کنید.
    در صورت عدم استفاده می توان آن را از برق جدا کرد و در انبار قرار داد.
    مدل های ممتاز اغلب به عنوان رطوبت گیر، بخاری برقی یا گاهی اوقات به عنوان تصفیه کننده هوا عمل می کنند.
 
منفی
 
    در سرمایش به اندازه مدل های اسپلیت یونیت کارآمد نیست.
    اگر شیلنگ را از یک پنجره باز عبور دهید، این اجازه می دهد تا مقداری هوای گرم از طریق شکاف وارد شود. اکثر مدل‌ها، اما نه همه، یک کیت آب‌بندی پنجره برای مسدود کردن این شکاف ارائه می‌کنند، اما اینها فقط با انواع خاصی از پنجره‌ها (مانند پنجره‌های ارسی) قابل استفاده هستند.
    به طور کلی وسایل سنگین. اگر قدرت خود را کاهش داده‌اید و/یا تنها زندگی می‌کنید، ممکن است لازم باشد از کسی کمک بگیرید تا آن را تنظیم کنید.
 
بهترین کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت
کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت چیست؟
 
این تهویه مطبوع که به عنوان تهویه مطبوع ثابت نیز شناخته می شود، از دو بخش تشکیل شده است: یک واحد کندانسور (که در خارج نصب شده است) و یک اواپراتور (که در داخل نصب شده است). هر دو قسمت باید به هم متصل شوند، بنابراین نصب در مقایسه با یک مدل قابل حمل بسیار پیچیده تر است.
 
این ماشین‌ها نسبت به کولرآبی‌های قابل حمل ساکت‌تر و کارآمدتر هستند، اما باید به‌طور دائم فقط در یک اتاق قرار گیرند. اگر از سیستم تهویه مطبوع اسپلیت یونیت استفاده کرده اید، باید آن را توسط یک متخصص راه اندازی کنید – توجه داشته باشید که نصاب ها در تابستان شلوغ ترین کار خود را دارند.
کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت چگونه کار می کند؟
 
آنها یک کمپرسور در واحد بیرونی خود دارند که مبرد را به گردش در می آورد و آن را از گاز به مایع تبدیل می کند.
 
این مایع از طریق خطوط خنک کننده به اواپراتور داخلی می رود و در آنجا از مایع به بخار تبدیل می شود. گرما از هوای اطراف خارج می شود و هوای خنک به خانه شما دمیده می شود.
 
سپس واحد بیرونی بخار مبرد را دوباره به مایع تبدیل می کند. این فرآیند بارها و بارها تکرار می شود تا زمانی که دستگاه به دمایی که شما برنامه ریزی کرده اید برسد.
آیا کولرهای آبی اسپلیت یونیت ارزش پول را دارند؟
 
طرفداران
 
    اگر یک اتاق دارید که مرتباً بسیار گرم می شود ایده آل است.
    راهی مطمئن برای تهویه مطبوع خانه شما و بدون نیاز به باز گذاشتن پنجره ها.
    ساکت تر و معمولا کارآمدتر از تهویه مطبوع قابل حمل.
 
منفی
 
    معمولاً گران تر از واحدهای مستقل - انتظار می رود از حدود 500 پوند پرداخت کنید، بدون در نظر گرفتن هزینه های نصب.
    در جای خود ثابت است، بنابراین نمی توان آن را بین اتاق ها جابه جا کرد.
    نیاز به نصب دائمی روی دیوار بیرونی توسط یک متخصص خبره.
 
ویژگی های کولر آبی جنرال که باید به آنها توجه کنید
حالت رطوبت گیر
 
برخی از مدل‌ها به عنوان رطوبت‌گیر عمل می‌کنند، به این معنی که در طول سال، نه تنها در تابستان، به یک هدف عمل می‌کنند. اگر در درجه اول به دنبال رطوبت گیر هستید، توصیه می کنیم به جای آن یک رطوبت گیر اختصاصی بخرید.
 
با برخی از دستگاه های تهویه مطبوع-بیا- رطوبت گیر، باید یک شیلنگ (که ممکن است عرضه نشود) را برای تخلیه آب وصل کنید. در مورد سایرین، باید دستگاه را همانطور که در حالت تهویه مطبوع انجام می دهید، با شلنگ بیرون از پنجره باز تنظیم کنید.
 
توسط یک دستگاه رطوبت گیر وسوسه شده اید؟ قبل از اینکه پول خود را جدا کنید، با نماهای رطوبت گیر ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب می کنید.
سرعت فن
 
داشتن طیف وسیعی از سرعت فن مفید است، زیرا بر سرعت خنک شدن اتاق شما (و صدایی که کولر ایجاد می کند) تأثیر می گذارد. اکثر مدل ها دارای سه سرعت فن هستند و برخی نیز دارای حالت فقط فن هستند که هیچ اثر خنک کننده ای ندارد و به سادگی هوا را در داخل اتاق به گردش در می آورد.
 
ما خرید یک تهویه مطبوع را عمدتاً برای عملکرد فن توصیه نمی‌کنیم - می‌توانید به‌جای آن با خرید یک پنکه به میزان قابل توجهی در فضای کف و هزینه صرفه‌جویی کنید.
کنترل از راه دور یا کنترل گوشی هوشمند
 
اگر می خواهید تنظیمات را بدون نیاز به بلند شدن تنظیم کنید مفید است. وقتی یک دستگاه تهویه مطبوع با ویژگی‌های هوشمند به دستمان می‌رسد، آن را از طریق آزمایش‌های سخت حفظ حریم خصوصی و امنیتی انجام می‌دهیم.
حالت گرمایش
 
برخی از کولرها را می توان به عنوان یک بخاری برقی استفاده کرد که می تواند در زمستان مفید باشد.
حالت خواب یا شب
 
این کار با اجرای آهسته تر کمپرسور و فن باعث کاهش نویز می شود. اغلب، دمای مورد نظر به طور خودکار در طول شب افزایش می یابد تا از سرمای یخ زده بیدار نشوید.
 
اما هیچ کولری حتی در حالت خواب کاملا بی صدا نیست. در واقع، بهتر است قبل از رفتن به رختخواب، اتاق خود را از قبل خنک کنید، نه اینکه سعی کنید با کولر آبی جنرال روشن بخوابید.
تایمر
 
این به شما امکان می‌دهد دستگاه را طوری تنظیم کنید که به‌طور خودکار روشن و خاموش شود، که اگر می‌خواهید به خانه‌ای خنک بازگردید یا با خاموش کردن دستگاه پس از خوابیدن در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید، مفید است. یک دستگاه تهویه مطبوع با ساعت و تنظیم 24 ساعته انتخاب کنید. برخی فقط دارای تایمرهای شمارش معکوس یا تاخیر هستند که باید روزانه بازنشانی شوند.
چه اندازه کولر آبی جنرال نیاز دارم؟
 
آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما اغلب بر حسب خروجی BTU (واحد حرارتی بریتانیا) توصیف می شوند.
 
در تئوری، هر چه BTU ادعا شده بالاتر باشد، می تواند اتاق را خنک تر کند. به عنوان یک قاعده کلی، 5000 تا 8000 BTU برای اکثر اتاق های نشیمن یا اتاق خواب کافی است. از این محاسبه برای تعیین اینکه چه BTU برای شما مناسب است استفاده کنید:
 
ابعاد (به فوت) اتاق را در پنج ضرب کنید. بنابراین برای اتاقی به ابعاد 15 فوت x 10 فوت x 8 فوت، شما باید 15 x 10 x 8 x 5 = یک کولر آبی جنرال 6000 BTU را محاسبه کنید.
 
اگر نگران میزان مصرف انرژی یک تهویه مطبوع هستید، به دنبال مدلی با نسبت بازده انرژی خوب (EER) باشید. این نسبت بین BTU کولر آبی جنرال و توان ورودی آن (بر حسب وات) است. به طور کلی، هر چه رتبه EER بالاتر باشد، کارآمدتر است.
 
همچنین می توانید به کلاس انرژی ادعا شده نگاه کنید. سازندگان کولر آبی جنرال موظفند کلاس انرژی خود را از A تا G تایید کنند. با این حال، ما تست های تخصصی خود را مطابق استاندارد اروپایی BS EN 14511:2013 انجام می دهیم. اغلب، ما متوجه می شویم که کلاس انرژی ادعا شده و واقعی متفاوت است.
از کجا کولر آبی جنرال بخریم
 
هنگام خرید آنلاین، مطمئن شوید که با یک فروشنده معتبر سر و کار دارید. قبل از اینکه پول خود را جدا کنید، سیاست بازگرداندن خرده‌فروش را بررسی کنید و نگاهی به نظرات مشتریان بیندازید. تقاضا برای تهویه مطبوع در زمستان کمتر است، بنابراین ممکن است بتوانید در یک فروش آخر سال قیمت مناسبی داشته باشید.
 
خرده فروشان محبوبی که دستگاه های تهویه مطبوع را ذخیره می کنند عبارتند از:
 
    آمازون
                
 
 
            صدها دستگاه تهویه مطبوع از برندهای معروف، از جمله دلونگی، اینونتور و راسل هابز.
واحدهای تهویه مطبوع قابل حمل Argos
            
 
            از Challenge، Meaco و چندین برند دیگر. انتظار دارید بین 100 تا 530 پوند هزینه کنید.
B&Q
            
 
            در زمان نگارش این مقاله فقط دو دستگاه تهویه مطبوع دارد که هر دو با قیمت کمتر از 400 پوند در دسترس هستند.
Currys
            
 
            تهویه مطبوع قابل حمل از حدود 200 تا 600 پوند ارائه می دهد. برندهای فهرست شده عبارتند از Dyson، Logik و Staycool.
Homebase
            
 
            مجموعه کوچکی از تهویه مطبوع Arlec را با قیمت های بین 300 تا 500 پوند به فروش می رساند.
جان لوئیس
            
 
 
                دارای تهویه مطبوع قابل حمل از AEG و Meaco است - انتظار می رود بین 300 تا 600 پوند هزینه کند.
 
دریابید که کدام خرده فروشان توسط کدام امتیاز بالا گرفته اند؟ اعضا با راهنمای ما در مورد بهترین و بدترین فروشگاه ها .
آیا می توانید یک کولر آبی جنرال کرایه یا اجاره کنید؟
 
بله، شرکت های زیادی وجود دارند که این را ارائه می دهند. امتحان کردن یک مدل قابل حمل قبل از خرید می تواند شما را از انجام یک اشتباه پرهزینه نجات دهد. برای مثال، ممکن است متوجه نشوید که این ماشین‌ها چقدر می‌توانند سر و صدا ایجاد کنند. در ساکت ترین حالت خود، در چرخه خنک کننده آن مانند یخچال صدا می کنند، و برخی از مدل ها نیز صدا می دهند و غرغر می کنند.
 
قیمت اجاره معمولاً از حدود 60 پوند در هفته برای یک مدل جمع و جور و کم مصرف شروع می شود و تا 200 پوند به علاوه برای واحدهای با قدرت بالاتر.
نحوه نصب کولر آبی
 
همه مدل‌هایی که آزمایش کرده‌ایم سنگین هستند (تا 30 کیلوگرم) و بلند کردن آنها از جعبه سخت است. اگر تنها زندگی می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از شخصی برای تنظیم آن کمک بگیرید، به خصوص اگر باردار یا مسن هستید.
 
انتظار نداشته باشید که فوراً از آن استفاده کنید، زیرا برخی از مدل‌ها باید تا شش ساعت قبل از استفاده در حالت عمودی بایستند - بنابراین دفترچه راهنما را بررسی کنید.
 
اتصال کانکتورها به شیلنگ نیاز به صبر دارد. ما مجبور بودیم با تمام مدل هایی که امتحان کرده ایم دست و پنجه نرم کنیم، اگرچه برخی از آنها بدتر از بقیه بودند. یک مهارت در آن وجود دارد، و شما به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهید شد، مگر اینکه قبلاً یک دستگاه مشابه داشته باشید.
 
در حالت ایده آل، باید 50 سانتی متر در اطراف دستگاه بگذارید تا هوا به گردش درآید. هرگز کولر آبی جنرال را به کابل داخلی وصل نکنید، همچنین همیشه آن را مستقیماً به پریز برق وصل کنید.
 
هنگام تنظیم وای فای در کولر آبی جنرال خود (در صورت وجود)، کولر آبی جنرال را تا حد امکان به روتر نزدیک کنید. سازندگان اغلب بیان می کنند که دستگاه در طول فرآیند راه اندازی به سیگنال خوبی نیاز دارد.
 
اگر یک کولر آبی جنرال اسپلیت یونیت مطابق شکل زیر خریداری کرده اید، باید توسط یک متخصص نصب شود.
آب بندی پنجره کولر آبی
 
کولر آبی جنرال قابل حمل شما ممکن است با کیت آب بندی پنجره همراه باشد، اما تنها در صورتی می توانید از آن استفاده کنید که نوع خاصی از پنجره داشته باشید. به طور کلی، کیت های ارائه شده فقط برای پنجره های کشویی، ارسی یا فرانسوی مناسب هستند.
 
اگر نوع متفاوتی دارید، همچنان باید بتوانید از کولر آبی جنرال با شلنگی که از پنجره باز باز شده استفاده کنید، اما این کار بازده کمتری دارد و انرژی بیشتری مصرف می‌کند. هرچه اتاق بهتر آب بندی شود، کولر آبی جنرال باید کمتر کار کند.
چگونه از کولر آبی جنرال خود نگهداری کنیم
 
برای اینکه سیستم تهویه مطبوع قابل حمل خود را در اوج وضعیت نگه دارید، در پایان تابستان، قبل از اینکه برای زمستان بسته بندی شوند، حشرات را برای تخلیه آب از واحدهای قابل حمل خارج کنید. اگر تابستان به خصوص مرطوب بوده است، ممکن است لازم باشد دستگاه را هر چند هفته یکبار تخلیه کنید. لوله های آب معمولاً در پایین دستگاه قرار دارند.
 
شما باید فیلترهای گرد و غبار و فن ها را در هر دو مدل قابل حمل و اسپلیت یونیت به طور مرتب تمیز کنید. این اغلب شامل جاروبرقی فیلتر یا شستن آن در آب گرم و صابون و تمیز کردن فن با یک پارچه نرم و خشک است.
آیا کولرهای آبی سازگار با محیط زیست هستند؟
 
کولرهای آبی قابل حمل می توانند انرژی زیادی مصرف کنند، به خصوص اگر در تمام طول روز کار کنند. کولرهای آبی اسپلیت یونیت به صرفه تری در مصرف انرژی هستند، اما گران تر هستند و باید به طور دائم توسط یک متخصص نصب شوند. ما دستگاه های تهویه مطبوع اسپلیت یونیت را آزمایش نمی کنیم زیرا در بریتانیا محبوبیت کمتری دارند.
 
در حالی که برق مورد استفاده برای تامین انرژی تهویه مطبوع قابل حمل می تواند از منابع انرژی تجدید پذیر تامین شود، این را نمی توان تضمین کرد. الکتریسیته از ترکیبی از سوخت‌های فسیلی، انرژی‌های تجدیدپذیر، گاز و هسته‌ای تولید می‌شود، اما این انرژی در شبکه مخلوط می‌شود.
 
تهویه مطبوع قابل حمل نیز از گاز مبرد برای خنک کردن اتاق شما استفاده می کند. این می تواند به شکل HFC ها (هیدروفلوئوروکربن ها) باشد، یک گاز گلخانه ای که در صورت انتشار می تواند به گرم شدن کره زمین کمک کند. اگر مال شما به درستی کار می کند، نباید HFC را آزاد کند. با این حال، اگر دستگاه نشت کند یا به اشتباه دفع شود، در آن زمان است که گازهای گلخانه ای مضر آزاد می شوند.
 
بریتانیا قصد دارد تا سال 2030 استفاده از HFCها را تا 79 درصد برای جایگزین هایی که تأثیر کمتری بر گرمایش جهانی دارند مانند R290 کاهش دهد. خواهید دید که اینها بیشتر در جدیدترین مدل های تهویه مطبوع قابل حمل استفاده می شوند، با این حال ماشین های قدیمی تر ممکن است همچنان از مبرد HFC استفاده کنند.
 
قبل از اینکه تصمیم بگیرید در یک واحد قابل حمل سرمایه گذاری کنید، گزینه های پایدارتری برای خنک کردن خانه خود وجود دارد که می توانید از قبل آنها را امتحان کنید، مانند استفاده از پنکه برقی یا بستن پرده ها. با این حال، اگر تصمیم به استفاده از تهویه مطبوع قابل حمل دارید، مواردی وجود دارد که می توانید برای کارآمدتر کردن آن انجام دهید:
 
    یک مدل مناسب برای اندازه اتاق انتخاب کنید  کسانی که BTU کمتری در یک فضای بزرگ دارند باید برای خنک کردن آن سخت‌تر کار کنند، که باعث مصرف برق بیشتر می‌شود.
    از کیت آب بندی پنجره استفاده کنید اگر همراه کولر آبی جنرال شما باشد و متناسب با نوع پنجره شما باشد (به طور کلی پنجره های کشویی، ارسی یا فرانسوی)، آب بندی پنجره می تواند به جلوگیری از برگشت هوای گرم به داخل اتاق کمک کند.
    مراقب هرگونه نشت مبرد باشید اگر کولر آبی جنرال شما هوای گرم را بیرون می زند یا سر و صدای بیشتری از حد معمول دارد، این می تواند نشان دهنده نشت مبرد باشد.
 
چگونه یک کولر آبی جنرال قابل حمل را دور بریزیم؟
 
سالانه حدود دو میلیون تن زباله های الکتریکی و الکترونیکی تولید می شود، بنابراین مهم است که کولر آبی جنرال قابل حمل خود را به درستی و به گونه ای که برای محیط زیست مضر نباشد دفع کنید.
 
اگر در محل دفن زباله رها شوند، می توانند مبرد را در محیط آزاد کنند. در برخی مدل‌ها اینها HFC هستند که گازهای گلخانه‌ای قوی هستند.
 
با شورای محلی خود مشورت کنید تا ببینید آیا مجموعه ای از خانه را برای شما ارائه می دهد یا خیر. همچنین می توانید ببینید که آیا مرکز بازیافت محلی شما آنها را می پذیرد یا خیر. در برخی موارد ممکن است مجبور شوید برای این کار هزینه کمی بپردازید.
 
درباره  نحوه صحیح بازیافت وسایل الکتریکی خود بیشتر بیاموزید.
چه گزینه های دیگری برای خنک کردن خانه من وجود دارد؟
کولرهای هوا
 
کولرهای هوا کمی شبیه رطوبت سازها هستند و به طور کلی بسیار قابل حمل هستند. آنها هوای گرم را جذب می کنند و با استفاده از آبی که در یک مخزن ذخیره می شود، آن را خنک می کنند. کولرهای هوا نیازی به نصب ندارند و مانند واحدهای قابل حمل نیازی به هواگیری از پنجره ندارند. با این حال، آنها بسیار کمتر از تهویه مطبوع موثر هستند.
 
ویژگی هایی که باید به آنها توجه کرد:
 
    اندازه مخزن آب - یک مخزن بزرگتر به این معنی است که باید کمتر آن را دوباره پر کنید
    یک کنترل از راه دور برای تغییر تنظیمات از راه دور
    بسته های یخ برای افزودن به مخزن آب برای خنک سازی موثرتر
    دستگیره ها و چرخ هایی که حرکت را آسان تر می کنند.
 
فن های برقی قابل حمل
 
پنکه های برقی در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند. آنها از مدل های پایه تا مدل های گران قیمت و چند منظوره Dyson Hot & Cool را شامل می شوند که به عنوان یک بخاری برقی عمل می کنند.
 
سه نوع اصلی وجود دارد. پنکه های رومیزی همانطور که از نامشان پیداست پنکه های کوچکتری هستند که برای نشستن روی میز یا میز طراحی شده اند و در حالی که نزدیک می نشینید شما را خنک می کنند، در حالی که پنکه های پایه و برجی برای کل اتاق طراحی شده اند.
 
فن ها فقط کسری از انرژی تهویه مطبوع را مصرف می کنند، زیرا فقط باید تیغه های سبک وزن را بچرخانند. اما در حالی که آنها ممکن است به اتاق شما کمک کنند تا احساس کثیفی کمتری داشته باشد، آنها فقط هوا را به اطراف حرکت می دهند تا اینکه واقعاً آن را خنک کنند.
 
ویژگی هایی که باید به آنها توجه کرد:
 
    طیف وسیعی از تنظیمات سرعت برای کنترل جریان هوا
    حالت های نوسانی که فن را از سمتی به سمت دیگر حرکت می دهد
    یک کنترل از راه دور، بنابراین می توانید بدون بلند شدن از تخت یا از مبل آن را کنترل کنید.
 
پنکه برقی 475574
 
نکات ما را در مورد استفاده حداکثری از فن برقی خود بررسی کنید
راه های دیگر برای خنک ماندن در گرما
 
چند کار مفید وجود دارد که می توانید برای خنک شدن در هوای گرم بدون نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات جدید انجام دهید.
 
برای شروع، سعی کنید پرده ها را زمانی که آفتاب رو به روی آنها است ببندید. بستن پرده های پنجره رو به شرق قبل از رفتن به رختخواب می تواند جلوی آفتاب صبح را بگیرد. برای پنجره های رو به غرب، باید پرده های خود را در اواخر بعد از ظهر و اوایل عصر ببندید تا جلوی نور خورشید را بگیرید.
 
به یاد داشته باشید که باز کردن پنجره ها در دو طرف خانه باعث می شود هوا از آن عبور کند. اگر هنرستان دارید، درب بین آن و خانه خود را بسته نگه دارید، زیرا ممکن است گرمای زیادی از هنرستان به اتاق های دیگر نشت کند.
کدام؟ بررسی کولر آبی
 
ما دستگاه های تهویه مطبوع قابل حمل را از طیف وسیعی از مارک های معروف، از جمله AEG، Argos با نام تجاری خود Challenge، DeLonghi و ElectriQ آزمایش کرده ایم.
 
برای هر کولری که به کدام می رسد؟ در آزمایشگاه آزمایش، ما طیف وسیعی از عوامل مهم را ارزیابی می‌کنیم، از جمله اینکه محصول چقدر می‌تواند یک اتاق را تا 10 درجه سانتی‌گراد خنک کند، چقدر استفاده از آن آسان است (از جمله مونتاژ)، و چقدر ساده است که فیلترها را جدا کرده و جایگزین کنید.
 
آماده خرید کولر آبی جنرالهستید؟ مجموعه کامل بررسی های ما در مورد کولر آبی جنرال را مرور کنید و مدلی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.