تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تردمیل خانگی چه فرقی با تردمیل باشگاهی داره؟!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تفاوت تردمیل باشگاهی با تردمیل خانگی


اگر قصد خرید یک تردمیل را دارید، باید بدانید تردمیل های خانگی تفاوت هایی از نظر نوع و قدرت موتور و حتی استحکام با تردمیل باشگاهی دارند. این عوامل سبب می شود قیمت آنها نیز تفاوت زیادی با یکدیگر داشته باشد. بد نیست بدانید که تردمیل ها از لحاظ کارایی با هم مشابه می باشند. فقط ممکن است از لحاظ شکل ظاهری و قابلیت هایشان، اندکی با هم متفاوت باشند که البته این تغییر در قیمت آنها نیز تاثیرگذارمی باشد.اما همین تردمیل باشگاهی و خانگی نیز دارای تفاوت هایی می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

تردمیل خانگی از لحاظ ابعاد نسبت به تردمیل باشگاهی جمع و جورتر و کوچک تر است و به این دلیل که برای مصرف در منزل می باشد، فضای کمتری را نسبت به تردمیل باشگاهی اشغال می نماید.
ماکزیمم سرعت دویدن بر روی تردمیل خانگی، کمتر از ماکزیمم سرعت دویدن بر روی تردمیل باشگاهی می باشد.
برنامه های ورزشی تعبیه شده در تردمیل های خانگی، نسبت به تردمیل های باشگاهی محدودتر است.
تردمیل های خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی، قیمت مناسب تر و ارزان تری دارند.
برای خرید تردمیل باشگاهی مناسب و خوب، لازم است تحقیقاتی در مورد برند تردمیل، قیمت تردمیل، ویژگی ها و قابلیت های تردمیل، گارانتی تردمیل، حمل و نقل تردمیل و فروشگاه یا سایت عرضه کننده تردمیل به عمل آورید.
تردمیل های خانگی مخصوص ورزش های سبکی که در محیط خانه و توسط یک یا تعداد معدودی از افراد صورت می گیرد، ساخته می شود. اما تردمیل های باشگاهی طوری ساخته می شوند که جوابگوی کار حرفه ای و مدت زمان طولانی استفاده و همچنین تعداد افراد زیادی که با وزن های مختلف به باشگاه می آیند، باشد.