تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دو پایه تحصیلی (آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم) برگزار می گردد و علاقمندان اشتغال به تحصیل در تیزهوشان بایستی در زمان ثبت نام نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و سپس با مطالعه منابع آزمون، برای رقابت با سایر داوطلبان آماده شوند. برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مورد نیاز تمام داوطلبان و علاقمندان آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه می باشد.
نقل‌قول: مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران تیزهوشان ششم به هفتم می باشد که در امر برنامه ریزی درسی و پشتیبانی آزمون تیزهوشان همراه شما عزیزان می باشند.
برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402
برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نیازمند آگاهی از بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد و همچنین حضور مشاور کارآزموده، دلسوز و پیگیر؛ خالی از لطف نخواهد بود. همانطور که می دانید منبع آزمون تیزهوشان ششم از کتب درسی به آزمون هوش تغییر داشته است و در حال حاضر سوالات این آزمون متشکل از سه بخش (هوش، استعداد و خلاقیت) می باشد.
کارشناسان مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ریزی (روزانه، هفتگی و ماهیانه) به داوطلبان تیزهوشان می باشند و پشتیبانی اختصاصی تا زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همراه شما خواهد یود. برای رزرو برنامه ریزی تیزهوشان کافی است بر روی دکمه (رزرو مشاوره) کلیک نموده و منتظر تماس کارشناسان بمانید.



منبع: برنامه ریزی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم