تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برای تحصیل در رشته مدیریت ورزشی در کانادا از کجا شروع کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رشته های مختلف تحصیلی در کشور کانادا به گونه ای ارائه می شوند که دانشجویان بتوانند بلافاصله پس از خروج از دانشگاه وارد بازار کار شوند و مشکلی از این بابت برای آن ها وجود نداشته باشد. در بسیاری از دوره های آموزشی دانشجویان در دوره های کارورزی نیز شرکت می کنند و در این صورت مراحل اولیه ورود به بازار کار را نیز طی می کنند.
رشته مدیریت ورزشی در کانادا برای افرادی که قصد دارند در حوزه های مختلف ورزشی ورود پیدا کنند و ورزش را به اقتصاد متصل کنند بسیار ارزشمند است. مدرک مدیریت ورزشی، مهارت ها و مفاهیم مربوط به مدیریت، امور مالی، بازاریابی و قوانین مربوط به صنعت ورزش را به دانشجویان آموزش می دهد.
کلاس های مدیریت ورزشی به شما کمک می کند تا آخرین فرایند و فناوری را در بخش تجاری سازمان ورزشی بیاموزید. در ادامه برخی از مهم ترین دوره های مربوط به رشته مدیریت ورزشی در کانادا را معرفی خواهیم کرد.


برای مطالعه دقیق شرایط و هزینه های تحصیل در رشته مدیریت ورزشی کانادا در کاناداپاس کلیک کنید.


[font=Vazir, Vazir]تحصیل رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه رجاینا

دانشگاه رجاینا به عنوان یکی از دانشگاه های نسبتا رده بالا در کشور کانادا یکی از دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت ورزشی در این کشور است که نظر بسیاری را به خود جلب می کند. افرادی که تمایل به زندگی و تحصیل در ساسکاچوان داشته باشند می توانند این دانشگاه را برای تحصیل و مهاجرت به کانادا انتخاب کنند.[/font]


[font=Vazir, Vazir][font=Vazir, Vazir]تحصیل رشته مدیریت ورزشی در کالج نیاگارا

یکی دیگر از مراکز آموزشی که به دانشجویان فرصت تحصیل در رشته مدیریت ورزشی را می دهد، کالج نیاگارا است. این کالج یک برنامه دیپلم 3 ساله را برای دانشجویان در نظر گرفته است تا آن ها بتوانند از این طریق وارد بازار کار در این رشته شوند. دانشجویان در ترم پنجم تحصیل خود در کالج نیاگارا کلیه دروس مرتبط با رشته مدیریت ورزشی را آموخته اند و آماده می شوند تا در ترم ششم تحصیل خود، دوره کارآموزی را پشت سر بگذارند و این فرصت بسیار مناسبی برای آن ها است تا بتوانند شرایط بازار کار در کانادا در این رشته را نیز دریابند.[/font]
[/font]


[font=Vazir, Vazir]تحصیل رشته مدیریت ورزشی در کالج دورهم

رشته مدیریت ورزشی یکی از رشته هایی است که در کالج دورهم ارائه می شود. این رشته تحصیلی در شهر اوشاوا در استان انتاریو ارائه می شود و مدرسه تجارت، IT و مدیریت، مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده دارد. رشته مدیریت ورزشی در این دانشگاه در یک دوره سه ساله برگزار می شود و دانشجویان پس از آن نیز می توانند وارد بازار کار شوند. سپتامبر 2022، دوره جدید این رشته تحصیلی آغاز خواهد شد.
[/font]

تحصیل رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه نیوبرانزویک

تحصیل رشته مدیریت ورزشی در کانادا، در دانشگاه ها و کالج های مختلفی امکان پذیر است و دانشگاه نیوبرانزویک یکی از دانشگاه های شناخته شده کانادا برای تحصیل رشته MBA مدیریت ورزشی است. یکی از رشته های بسیار مهم در کشور کانادا رشته حرکت شناسی است و در رشته مدیریت ورزشی، دانش مربوط به رشته MBA و حرکت شناسی با هم ترکیب شده است تا علاقمندان بتوانند با دانش بسیار بالایی دانشگاه نیوبرانزویک را ترک کنند.