تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دکوراسیون مناسب اتاق نشیمن در شیراز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دکوراسیون مناسب اتاق نشیمن در شیراز
اتاق نشیمن من بدون شک دکوراسیون داخلی اتاق مورد علاقه خانه من است. اتاقی است که وقتی خسته هستم در آن استراحت می کنم. من از دوستانم و هر مهمان دیگری در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن خود پذیرایی می کنم. اتاق نشیمن من به گونه ای طراحی دکوراسیون داخلی شده است که پنجره ها رو به تپه ها باشد. این تپه‌ها مناظر فوق‌العاده زیبایی را ارائه می‌دهند، و می‌توان تمام روز را بدون توجه به اینکه زمان چگونه می‌گذرد، به آنها نگاه کرد. در پای کوه ها پوشش گیاهی فوق العاده زیبایی وجود دارد که عمدتاً از درختان سرو و نیلوفرهای آبی تشکیل شده است. دوستان من دوست دارند فقط برای دیدن تپه های پوشیده از برف به خانه من بیایند.
دیوارهای اتاق نشیمنم را با رنگ سبز روشن و سقف را رنگ کرم رنگ کرده ام. رنگ سبز احساس درمانی و راحتی را ارائه می دهد زیرا با محیط اطراف دکوراسیون داخلی خانه من مطابقت دارد. دامنه خود به طور قابل توجهی سبز است و حس بسیار خوبی به بدن و روح فرد می دهد. رنگ های سرد برای نقاشی یا تزئین خانه مفید هستند. رنگ های کسل کننده باعث ایجاد احساس ناراحتی می شوند و حتی ممکن است به مهمانان استرس وارد کنند. در واقع دکوراسیون داخلی خانه من فقط با رنگ های سرد رنگ آمیزی شده است.
از آنجایی که دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن من خیلی بزرگ نیست، باید قبل از تجهیز آن عاقلانه برنامه ریزی می کردم. من همچنین می خواستم گرم به نظر برسد و پذیرای مهمانانم باشد که هر چند وقت یک بار به من سر می زنند. سعی کردم طوری چیدمان کنم که بدون شلوغی به نظر برسند وسایل لازم را داشته باشد. هزینه تجهیز آن موضوع دیگری بود که به دقت در نظر گرفتم. من می خواستم چیزهایی بخرم که شیک و راحت بودند اما خیلی گران نیستند. بعد از فکر و بررسی دقیق تصمیم گرفتم مبل، دو صندلی، فرش، میز، قفسه کتاب، تلویزیون 21 اینچی، پرده و میز بخرم.


[تصویر:  1392396_571.jpg]

چگونه برای دکوراسیون نشیمن خود مبل انتخاب کنیم؟
مبل ها راحت به نظر می رسند زیرا تصمیم گرفتم مجموعه ای بخرم که کوسن های بزرگی دارد. کلکسیون مبل ها کرم رنگ است و با پرده های گلدار کرم من ترکیب بسیار خوبی دارد. این مکان می تواند حداقل پنج نفر را در یک زمان در خود جای دهد. وقتی بیش از پنج نفر را در خانه‌ام پذیرایی می‌کنم، صندلی‌ها به کارم می‌آیند.
قفسه های اتاق نشیمن من تعدادی کتاب و مجله را در خود جای می دهد. براکت ها مانند یک کتابخانه کوچک به نظر می رسند و می توان کتاب هایی با موضوعات مختلف دریافت کرد. من همچنین رمان هایی از نویسندگان عمدتاً پرفروش دارم که دوستانم هر از گاهی آنها را قرض می گیرند. آنها همچنین داستان های من را با داستان های خود رد و بدل می کنند. مجلات من بیشتر مجلات سبک زندگی هستند که اطلاعاتی در مورد افراد مشهور بین المللی دارند. من همچنین حتماً روزانه یک روزنامه می خرم تا در جریان امور جاری باشم.
تلویزیون پلاسما من نقره ای رنگ است. اینجا جایی است که من و دوستانم با فیلم های پرفروش اخیر آشنا می شویم. ما همچنین بازی های فوتبال را به خصوص از تیم های فوتبال مورد علاقه خود تماشا می کنیم. پایه‌ای که تلویزیون را نگه می‌دارد با درخت ماهون طراحی دکوراسیون داخلی شیراز شده است و دارای قفسه‌های کوچکی است که کاست‌های ویدئویی و دی‌وی‌دی پلیر خود را در آن قرار می‌دهم.
من همیشه هر زمان که مهمانانم از من دیدن می کنند با موسیقی ملایم و آرام پذیرایی می کنم. رادیوی من آنقدر بزرگ نیست، اما موسیقی آرام بخش پخش می کند. این باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن من سرزنده و دلپذیر باشد. فرش کف من، که بیشتر اتاق را می پوشاند، گرمای مهمانان را تضمین می کند زیرا کف های برهنه ممکن است کمی سرد باشند. میز من از کافور ساخته شده است و در وسط اتاق فوق العاده به نظر می رسد.

[تصویر:  1392405_93400000000000.jpg]



نورتاق نشیمن را چه تاثیری بر دکوراسیون داخلی خانه دارد؟
با نگاه کردن به سطوح مختلف در قلمرو هتل، کثیف بودن آنها را مشاهده نمی کنید. پنجره ها و همچنین سایر سطوح شیشه ای که می درخشند تمیز هستند. دیدن گرد و غبار روی زمین غیرممکن است زیرا سرویس در بالاترین سطح قرار دارد و افرادی هستند که موکت ها و میله ها همیشه تمیز هستند. صندلی ها، میزها و سایر سطوح صیقلی هستند به همین دلیل حتی می توان نحوه درخشش آنها را در دکوراسیون داخلی مشاهده کرد.
با نگاهی به مبلمان دکوراسیون داخلی می توان گفت که نو است. نمی توان روی صندلی نخی یا مبلمان دیگری به عنوان یک هتل پنج ستاره که بخشی از مجموعه هتل های معروف ماریوت محسوب می شود، بنشیند، شیکاگو ماریوت داون تاون مجنیفنت مایل باید سطح مبلمان را برآورده کند. به همین دلیل است که مبلمان آنها نو است یا به نظر می رسد نو باشد زیرا در صورت فرسودگی فقط دور ریخته می شود.


[تصویر:  Autumn_decoration.jpg]

تزیین سقف و دیوار اتاق نشیمن در شیراز
دیوارها و سقف ها دارای کاغذ دیواری های گران قیمت هستند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد دکوراسیون داخلی سقف و در برخی مکان‌ها دیوارها با اقلام مدل‌سازی گران‌قیمت تزئین شده‌اند. نور زیادی در هتل وجود دارد زیرا سقف نیز با لامپ هایی با طرح ها و سبک های مختلف تزئین شده است که به طور مناسب ترکیب شده و به طراحی دکوراسیون داخلی کل فضای داخلی می افزاید.بنابراین در تلاش برای بیان نظر شخصی در مورد لوکس بودن و زیبایی مکان، باید گفت که هتل او مطابق با تکنیک های مدرن ساخته شده است. دکوراسیون مکان بسیار عالی است.همه چیز در جای خود است، حتی اگر به نظر می رسد اینجا مبل ها، میزها و غیره بیش از حد است. با نگاه کردن به بیرون مکان، نمی توان مطمئن شد که زیبایی درون آن وجود دارد، زیرا بیرون آنقدرها هم شکوهمند نیست. اما فضای داخلی عالی است. خدمات هتل در بالاترین سطح است که به آن کمک می کند تا نام هتل های زنجیره ای شناخته شده جهان را حفظ کند.


[تصویر:  Interior_design_of_the_apartment_15_850x491.jpg]


چگونه یک طراحی شیک در دکوراسیون خانه شما تاثیرگزار خواهد بود؟
بررسی ادبیات کمک کرد تا آشکار شود که رنگ نقش مهمی در شکل‌گیری ادراک محیط خارجی دارد. انواع مختلف رنگ‌ها، یعنی سرد یا گرم، و همچنین رنگ‌ها و سایه‌های متمایز، ممکن است فضای خاصی را در فضای داخلی ایجاد کنند (Liu, Ji, Chen, & Ye, 2014). بنابراین، یک طراح باید قدرت رنگ ها را در کار خود در نظر بگیرد، از آنها به عنوان ابزاری مهم استفاده کند و تلاش کند تا پیامدهای روانشناختی بالقوه استفاده از رنگ خاص را درک کند.
یافته‌های پژوهش‌های قبلی نشان می‌دهد که طراحی دکوراسیون داخلی ممکن است تا حد زیادی بر رفتار انسان و وضعیت روانی-عاطفی تأثیر بگذارد (رنزی، 2012). در این راستا، تاثیر رنگ را می توان یکی از تاثیرگذارترین ها دانست. برای طراحان مهم است که درک فردی از رنگ را بررسی کنند زیرا درک عمیق ممکن است منجر به نتایج عالی در کار شود. هنگامی که یک حرفه ای مهارت های پیاده سازی ابزار طراحی دکوراسیون داخلی  را بهبود بخشد، ممکن است به راحتی پروژه تصور شده را محقق کند و علایق، ترجیحات و انتظارات مشتریان را به روشی کارآمدتر برآورده کند.

[تصویر:  modern_decoration0.jpg]


هنگام کار با رنگ، یک طراح باید در نظر داشته باشد که تأثیر کلی اجرای ابزار تا حد زیادی به بسیاری از جنبه‌ها و تفاوت‌های ظریف فضای داخلی که با آن کار می‌کند بستگی دارد: شکل، نور، ترکیب مواد کاربردی و غیره. مودی، پتی، و جیلیو، 2015). علاوه بر این، لازم است در نظر داشته باشید که درک رنگ به شدت به ویژگی های فردی بستگی دارد و هر فرد ممکن است رنگ ها و ته رنگ های مختلف را به روشی مجزا ببیند و به آنها پاسخ دهد (Read & Upington, 2009).
شاید بتوان گفت که اگرچه حقایق و تئوری های جهانی در مورد جلوه های رنگ در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد، اما متخصصان نباید صرفاً بر دانش نظری تکیه کنند و نیاز به تلاش چشمگیر برای درک نیازهای هر مشتری و درک آن داشته باشند. نقاط قوت و ضعف یک فضای خاص به این ترتیب، یک پروژه طراحی داخلی خوب شامل ترکیبی از مفاهیم نظری، کار فردی و اجرای عملی است.


[تصویر:  %D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%...DA%A9_.jpg]

این یافته ها همچنین نشان داد که طراحی دکوراسیون داخلی ممکن است به طور گسترده بر هر دو حالت خودآگاه و ناخودآگاه انسان تأثیر بگذارد (نورمن، 2002). حداقل برای چند بار در زندگی، هر فرد هنگام ورود به یک هتل یا رستوران درجه یک، یا برعکس، برخی از ایستگاه‌های راه‌آهن قدیمی و نامرتب که نگهداری ضعیفی دارند یا یک فروشگاه، تغییراتی سبک و در عین حال آشکار در خلق و خوی و وضعیت ذهنی خود را تجربه می‌کند. هنگامی که در حالت اول، یک فرد احتمالاً یک ارتقای عاطفی را تجربه می کند، در حالت دوم، او یک افت روانی و عاطفی را احساس می کند.


ممکن است افراد از علل تغییرات خلقی آگاه باشند یا نه، اما تأثیر طراحی داخلی بر روانشناسی انسان در بسیاری از مطالعات مشاهده شده است (کندال، 2015). بنابراین، می توان گفت که طراحی داخلی به طور کلی و ابزارهای متمایز طراحی دکوراسیون داخلی ، به ویژه، پیامدهای روانی و اجتماعی متعددی دارد.
ارزیابی طراحی داخلی در رابطه با حوزه روانشناسی اجتماعی به محققان این امکان را می دهد که درک کنند که در نظر گرفتن جنبه های روانی- عاطفی در طراحی دکوراسیون داخلی مکان های عمومی ممکن است تأثیر مثبت زیادی بر عملکرد اجتماعی افراد ساکن یا بازدید موقت از سایت ها داشته باشد. با استفاده مؤثر از ابزارهایی مانند رنگ ها، طراحان ممکن است فضایی را ایجاد کنند که هوشیاری افراد را تحریک کرده و لحنی از خلق و خوی مورد نیاز در موقعیت های خاص ایجاد کند.