تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در مورد اکستنشن مو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکستنشن مو یکی از روش‌های پرطرفدار برای افزایش حجم مو، شکل دادن به مو یا بلندتر کردن مو است. اکستنشن مو رو‌ش‌ ها و انواع متعددی دارد. در این مطلب از مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام، نکاتی که باید درباره اکستنشن مو بدانید را عنوان می‌ کنیم.

اکستنشن مو روش رایجی برای افزایش حجم مو یا بلندتر کردن آن است. اگر تا به حال به فکر اکستنشن مو افتاده باشید، حتماً این سوال برایتان مطرح شده است که آیا اکستنشن مو ضرری برای موهایمان دارد یا خیر؟ آیا این روش دائمی است یا موقتی؟ و سوال‌هایی از این دست. همه ما دوست داریم موهایی بلند، پرپشت و زیبا داشته باشیم. برخی برای داشتن موهایی بلند که تا کمر برسد، بعضی برای داشتن فرهای زیبا و جذاب و برخی دیگر برای پرپشت ‌تر کردن دم اسبی ها، به فکر می‌ افتند تا اکستنشن مو را تجربه کنند.


اکستنشن مو چیست؟
اکستنشن مو به موهای مصنوعی یا طبیعی گفته می شود که با روش های مختلفی لابه لای موهای طبیعی چسبانده می شوند. اکستنشن ها از الیاف مصنوعی یا موی طبیعی انسان ساخته می شوند و می توانند موهای ما را بسیار پرپشت تر و بلندتر نشان دهند. رنگ اکستنشن ها نیز مختلف هستند و شما می توانید با توجه به رنگ زمینه موهای خود رنگ اکستنشن مورد نظرتان را انتخاب کنید. اکستنشن های طبیعی نیز قابلیت رنگ پذیری دارند و می توانید آن ها را همراه با موهای طبیعی خود رنگ کنید.

[font=Georgia, Helvetica, sans-serif]مزایای اکستنشن مو[/font]
    1. افزایش حجم، سایز و ضخامت موها
یکی از مهم ‌ترین فواید اکستنشن مو افزایش حجم و سایز موهای شما می باشد. اگر درصدد بلند کردن موهای کوتاه خود باشید، استفاده از اکستنشن بهترین و سریع‌ ترین راه حل ممکن است. در واقع با استفاده از اکستنشن مو در کمتر از چند دقیقه سایز موهای ۲۰ سانتی خود را به ۴۰ سانت  یا بیشتر افزایش می ‌دهید. به علاوه اگر اکستنشن‌ های با کیفیتی تهیه کنید، می‌ توانید به راحتی حجم و ضخامت موهای نازک خود را بهبود ببخشید و به جذابیت موها بیافزایید.

    2. صرفه جویی در وقت

یکی دیگر از فواید اکستنشن مو، صرفه جویی در وقت است. اگر روزانه وقت زیادی برای نگهداری و آرایش موهای خود ندارید، اکستنشن مو انتخاب ایده‌ آلی برایتان خواهد بود. امروزه انواع اکستنشن‌ مو مصنوعی یا اکستنشن موی طبیعی در بازار موجودند، که می ‌توانید به راحتی به موهای خود اضافه کنید. به این ترتیب در کمتر از چند دقیقه ظاهری بی نقص و زیبا برای خود به وجود می‌ آورید.

    3. تغییر و ایجاد تنوع

اگر شما هم در زمره افرادی هستید که از تنوع بخشیدن به موهایتان لذت می ‌برید، اکستنشن مو انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. با استفاده از این محصولات به راحتی می‌ توانید موهایتان را به مدل ‌های مختلفی از جمله بلند، لایه لایه، مجلسی، با هایلایت‌ های رنگی، فر، صاف و هر مدل یا رنگی که بخواهید تبدیل کنید. با استفاده از لینک فر کردن مو را به سادگی یاد بگیرید..

به علاوه نیازی نیست نگران آسیب‌ رساندن به موهای خود باشید. اکستنشن ‌ها، موهای شما را از آسیب ‌های حاصل از مواد شیمیایی مانند دکلره در امان نگه می ‌دارند. مهم نیست چه مدل مویی با چه سایزی و چه رنگی را در ذهن دارید. هر کدام را بخواهید در کوتاه ‌ترین زمان و با کیفیت عالی به دست می ‌آورید.

از آنجایی که ریمو اکستنشن مو در بسیاری از روش ها بسیار ساده است، پس به راحتی می توانید هر زمان که اراده کنید آنها را تغییر دهید. همچنین می توانید اکستنشن مو در خانه را نیز امتحان کنید و به سادگی موهای دلخواه خود را بدست آورید.

    4. مخفی کردن موهای بد فرم

بدون تردید همه افراد حداقل یک بار در طول زندگی خود از تغییر مدل موهایشان ناراضی بوده ‌اند. حتی اگر از بهترین آرایشگاه و حرفه ‌ای‌ترین آرایشگر دنیا هم استفاده کنید، باز هم ممکن است از مدل یا رنگ موهایتان ناراضی باشید. در این مواقع اکستنشن مو یک راه حل فوری برای خلاص شدن از موهای ناهماهنگ شماست. بنابراین اگر برای حاضر شدن در جمعی از موهای خود احساس شرمساری دارید، کافیست سری به فروشگاه ‌های اکستنشن مو بزنید. به این ترتیب حتی اگر وحشتناک ‌ترین موی دنیا را هم داشته باشید، با استفاده از اکستنشن ظاهری فوق العاده پیدا می‌ کنید.

    5. داشتن ظاهری متفاوت

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که سلبریتی‌ ها چگونه هر بار با یک ظاهر متفاوت در صحنه حاضر می .شوند. بی شک همه افراد تمایل دارند که در هر موقعیتی ظاهر و تیپی جدید داشته باشند. در واقع چاره این کار فقط به دست اکستنشن مو است. اکستنشن‌ های با کیفیتی که امروزه در بازار موجودند، با ظاهر طبیعی خود به راحتی می ‌توانند در میان موهایتان گم شوند. بنابراین برای تغییر ظاهر شما در هر موقعیتی کارآمد هستند. این افزونه‌ های منحصر به فرد بدون هیچ ماده شیمیایی در کمترین زمان ممکن ظاهرتان را تنوع و جذابیت می‌ بخشند. اگر می ‌خواهید تارهای رنگی به لابه لای موهایتان بیافزایید، یا سایز و حالت آن‌ها را عوض کنید، اکستنشن مو انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. به این ترتیب در هر مجلسی می‌ درخشید.

    6. هایلایت بدون دکلره

با استفاده از اکستنشن مو دیگر لازم نیست موهای خود را با آسیب‌ های مواد شیمیایی حاصل از رنگ و دکلره به مخاطره بیاندازید. کافیست از اکستنشن‌ های موقت یا کلیپسی استفاده کنید و هر رنگ و مدل هایلایت مو که می ‌خواهید به موهایتان ببخشید. انواع اکستنشن مو فانتزی در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید به وسیله آن ها جلوه متفاوتی به موهای خود بدهید.

    7. همراهی با مد روز
[font=Montserrat]با استفاده از اکستنشن مو، همیشه به روز و بر اساس مد پیش می‌ روید. اگر شیفته مد و ترندهای روز هستید و یا فقط برای چند روزی نیاز به تنوع دارید، اکستنشن مو راه حل مناسبی به نظر می‌رسد. در واقع اکستنشن با ظاهر به روزی که برایتان می‌ آفریند، قدرت و اعتماد به نفس را به شما هدیه می ‌کند.[/font]

[font=Montserrat]مدت ماندگاری اکستنشن مو[/font]
[font=Montserrat]در انتها این مطلب قابل ذکر است که [font=Montserrat]اکستنشن مو به روش میکرو رینگ یا میکرو باندینگ، حدود ۳ تا ۴ ماه باقی می‌مانند. این نوع از اکستنشن بعد از این مدت، یعنی زمانی که حدود یک و نیم اینچ از پوست سر فاصله گرفت باید دوباره در جای خود تنظیم شود. اکستنشن‌ های کلیپسی را می‌ توانید به راحتی و روزانه، جدا و دوباره نصب کنید. سایر روش‌ ها مثل اکستنشن‌های چسبی یا بافت، حدود ۶ تا ۸ هفته دوام می‌ آورند.[/font][/font]

نقل‌قول: منبع: مرکز تخصصی اکستنشن و کراتینه مو شیکام