تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هایفوترای چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هایفو درمانی چیست؟
همانطور که قبلا ذکر شد، در این روش امواج از طریق دستگاه هایفو به سطح پوست فرستاده می شود. این امواج در تجهیزات اولتراسوند وجود دارد.

در هایفوتراپی صورت ، این امواج بر روی نواحی خاصی از پوست تمرکز می‌کنند و آن‌ها را به دنبال انرژی می‌آورند. این انرژی باعث تحریک پوست و تشکیل کلاژن می شود و در نتیجه چین و چروک ها را سفت و از بین می برد.

هایفوتراپی به طور گسترده ای برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می شود. این روش برای اولین بار در سال 2008 در درمان های زیبایی مورد استفاده قرار گرفت.

hifu درمانی برای اولین بار در سال 2009 برای لیفت ابرو تایید شد. این دارو برای اولین بار در سال 2004 در ایالات متحده آزمایش شد. همچنین برای از بین بردن چین و چروک گردن استفاده می شود.

این روش کاملا جدید است، بنابراین در ابتدا مورد تایید بسیاری از آژانس ها قرار نگرفت، اما به تدریج شواهد زیادی مبنی بر بی ضرر بودن آن پیدا کرد، بنابراین امروزه این روش یکی از متداول ترین روش ها برای رفع چین و چروک صورت است.بله .

مطالعات زیادی برای یافتن مضر یا مفید بودن این روش انجام شد و در نهایت مشخص شد که برای رفع چین و چروک بسیار موثر و بی خطر است. بسیاری از افراد با خود اینگونه رفتار می کنند و اثر طولانی مدت آن دیده می شود. این روش نیز مانند لیفت صورت عوارض جانبی زیادی ندارد.

هایفو جدید روشی غیرجراحی مبتنی بر فناوری اولتراسوند برای اصلاح پوست شما است. پیشرفته ترین تکنولوژی قرن لیفت صورت بدون جراحی است که در آن با هزینه های گرما درمانی در یک جلسه با نتایج طولانی مدت مواجه خواهید شد.این روش که تنها در 30 تا 60 دقیقه بر روی پوست صورت، گردن و سینه انجام می شود، به دلیل توانایی بدن در ترمیم و بازسازی خود برای التیام و بهبود تدریجی پوست و اثر محافظتی آن از جذابیت بالایی برخوردار است. بافت. در اینجا برخی از حقایق اساسی در مورد پدال پدال و نحوه استفاده از آنها آورده شده است.

 مراحل انجام هایفو درمانی

در این روش ابتدا پزشک یا متخصص ناحیه درمان را شناسایی و آن را تمیز می کند. سپس با استفاده از کرم بی حس کننده بی حسی موضعی داده می شود.

پزشک شما ژل مخصوصی را روی پوست شما اعمال می کند، همان ماده ای که در سونوگرافی استفاده می شود. دستگاه روی پوست شما قرار می گیرد و روند بهبودی از این طریق آغاز می شود.

تکنسین یا متخصص شما از مانیتور برای تنظیم امواج و آماده کردن آنها برای استفاده استفاده می کند. امواج اولتراسونیک ابتدا با پالس های کوتاه به هدف ارسال می شود.

این درمان می تواند بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد تا دستگاه در نهایت از روی پوست برداشته شود، فرآیندی که گاهی و گاهی چندین بار تکرار می شود تا به اثر مطلوب برسد.


هایفو درمانی چگونه کار می کند؟
در هایفوتراپی  پوست، مانند تمام جراحی هایی که از فناوری اولتراسوند استفاده می کنند، یک دستگاه تصویربرداری دستی با سطح لمس نرم روی پوست شما قرار می گیرد و تصاویر پوست شما را به یک صفحه نمایش بزرگ می فرستد. اجازه می دهد تا نقاطی را که باید برای لیفت انرژی هدایت شوند، شناسایی کند.

سپس از هیپنوتیزم درمانی برای اعمال حرارت کم به عمق مناسب زیر پوست استفاده می شود تا اثرات مثبت این گرما آشکار شود. در طول کل عمل، سطح بالایی پوست شما کاملاً بی‌تأثیر است و هیچ اثری روی آن باقی نمی‌ماند.با هزینه کم درمان، پوست شما با افزایش تولید کلاژن تازه به انرژی حرارتی که به اعماق می رسد پاسخ می دهد. با کشیده شدن پوست صورت، پوست به تدریج و به آرامی کشیده و سفت می شود و به مرور زمان ظاهری نرم و طبیعی پیدا می کند.

 درمان زیر صورت
شفا در لباس دریایی از طریق دستگاه لباس دریایی انجام می شود. این دستگاه با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز لایه ای از پوست را درست زیر سطح پوست هدف قرار می دهد و انرژی لازم را به آن می رساند.

انرژی امواج اولتراسونیک به سرعت دمای این لایه را بالا می برد. هنگامی که سلول‌های لایه هدف به دمای مشخصی می‌رسند، از بین می‌روند؛ آسیب به سلول‌ها باعث تحریک آن‌ها برای تولید پروتئینی به نام کلاژن می‌شود. کلاژن مسئول حفظ ساختار طبیعی پوست و تقویت بافت های بدن است و به پوست و بدن اجازه می دهد تا یکی شوند.

کلاژن و الاستین پوست با افزایش سن کاهش می یابد که خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهد این روش باعث افزایش کلاژن می شود و پوست بدون چین و چروک سفت و صاف می شود. این امواج اولتراسوند بر روی لایه خاصی از پوست متمرکز شده و لایه های بالایی و پایینی ناحیه مورد نظر را بدون آسیب می گذارد و عوارض جانبی بسیار کمی دارد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟
این درمان برای افراد بین 30 تا 75 سال مناسب است. البته باید گفت که این روش برای افتادگی پوست و افتادگی سطح بدون خطر مناسب است.

در واقع این روش از پیری زودرس جلوگیری می کند. گاهی اوقات جوانان از هیپنوتیزم درمانی با نتایج بسیار مفید استفاده می کنند.

گهگاه افرادی که آسیب پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید بر روی پوست دارند؛ این روش می تواند پوست شما را درمان کند.زمانی که افتادگی و افتادگی پوست شدید باشد، چندین دوره درمان لازم است. گاهی اوقات فرد متقاضی سن بالاتری دارد و دارای افتادگی پوست بسیار بیشتری است که در این مرحله نیاز به جراحی است زیرا هایپرترمی برای چین و چروک های خیلی شدید و افتادگی مناسب نیست. خوب نخواهد شد
کاربردهای هیپنوتیزم درمانی
 بالا بردن (بالا بردن ابرو)
از بین بردن افتادگی پلک بالا
رفع چین و چروک بیرونی چشم 

 کاهش عمق خنده و گریه (از بین بردن افتادگی گوشه لب)
رفع افتادگی چانه (رفع افتادگی چانه)
 با کشیدن پوست صورت و گردن، چین و چروک های صورت و گردن را از بین ببرید
سفت کننده پوست و جوانسازی پوست صورت