تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید زمین در کردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چگونه بخشی از زمین خود را بفروشیم؟

به فروش بخشی از ویلا در کردان یا زمین خود فکر می کنید؟
 
با توجه به انعطاف پذیری مقامات محلی با برنامه ریزی و مکان های «پر کردن» که معمولاً تأیید می شود، مشتریان به طور مرتب با ما تماس می گیرند و می پرسند که ارزش زمین در ویلا در کردان آنها به طور بالقوه چقدر می تواند باشد.
 خرید ویلا در کردان
به طور معمول، زمین ویلا در کردان دارای ارزش ازدواج است. اگر زمین دسترسی نداشته باشد، تعداد بسیار محدودی خریداران بالقوه خواهد داشت، زیرا وابسته به مالک ملک همسایه است که مایل به خرید آن است. زمین ویلا در کردان کاملاً ذهنی و بدون قاعده سخت و سریع است. صرفاً به میزان مشتاق خریدار یا فروشنده بستگی دارد، بالاخره چه کسی ویلا در کردانی را می خواهد که به طور بالقوه محصور در خشکی باشد و راهی برای رسیدن به آن وجود نداشته باشد؟ با این حال، اگر ویلا در کردان شما می تواند به یک خانه جدید ساخته شده در ویلا در کردان یک ملک همسایه دسترسی داشته باشد، آنگاه ارزش آن به مراتب بیشتر است.
 
اگر زمین شما دارای امکانات دسترسی و ساخت و ساز است، چند گزینه در دسترس است:
1) برای توسعه زمین خود مجوز برنامه ریزی را دریافت کنید
 
مزیت این گزینه این است که می توانید حداکثر مقدار را برای نمودار خود بدست آورید. با این حال، حلقه‌های زیادی برای پرش و قرار گرفتن در معرض هزینه‌هایی مانند هزینه‌های برنامه، نقشه‌های معمار، مشاوران برنامه‌ریزی، نقشه‌برداران زمین و متخصصان درخت، اکولوژی، باستان‌شناسی، محیط‌زیست، زهکشی و متخصصان بزرگراه وجود دارد. شما با خطر عدم دریافت مجوز برنامه ریزی یا تحت توسعه سایت خود مواجه هستید، به این معنی که می توانید آن را با تأیید برنامه ریزی برای یک خانه بفروشید، اما بعداً متوجه می شوید که توسعه دهنده پس از تکمیل طرح ها را اصلاح کرده و اکنون برای دو خانه تأیید شده است!
2) سرمایه گذاری مشترک با یک توسعه دهنده املاک
 
سرمایه گذاری مشترک یا "JV" که در صنعت شناخته می شود، جایی است که هزینه های مربوط به برنامه ریزی برنامه ریزی و ساخت ملک جدید بین مالک زمین و توسعه دهنده تقسیم می شود، پس از فروش توسعه جدید، سود تقسیم می شود. تکمیل شد. مزیت سرمایه گذاری مشترک این است که می توانید از تجربه و تماس های سازنده برای به حداکثر رساندن ارزش زمین بهره مند شوید. قراردادی در ابتدا توافق می‌شود که در آن توسعه‌دهنده به ازای هر واحدی که می‌تواند برای آن برنامه‌ریزی کند، مبلغی را به مالک زمین پرداخت می‌کند، و قیمت زمین از قیمت فروش کلی توسعه کسر می‌شود و سود پس از آن به مالک زمین داده می‌شود. هزینه های ساخت توسط توسعه دهنده بین دو طرف تقسیم می شود.
3) قرارداد اختیار خرید زمین
 
قرارداد اختیار معامله قراردادی است که توسط یک مالک زمین و یک توسعه‌دهنده منعقد می‌شود، که در آن طرفین با پرداخت اولیه از توسعه‌دهنده در ازای اولین گزینه الزام‌آور برای خرید زمین هنگام کسب رضایت برنامه‌ریزی موافقت می‌کنند. خرید باید در یک دوره توافق شده در ابتدا انجام شود که بسته به اندازه توسعه می تواند چندین سال طول بکشد. این قرارداد از فروش ملک توسط مالک زمین جلوگیری می کند در حالی که توسعه دهنده با برنامه های برنامه ریزی سروکار دارد. زمین تا زمانی که توسط خریدار اجرا نشود خریداری نمی شود، که معمولاً پس از اعطای مجوز برنامه ریزی آغاز می شود.
4) ارزش امید - زمانی که توسعه دهندگان زمین را بدون مجوز برنامه ریزی خریداری می کنند
 
ارزش امید چیزی است که ارزش آن را دارد که در زمین بدون مجوز برنامه ریزی در نظر گرفته شود، زمانی که احتمال دستیابی به آن وجود دارد، بدون اینکه فروشنده در معرض هیچ هزینه ای قرار گیرد.
 خرید زمین در کردان
ما مثالی داریم که در آن یک توسعه‌دهنده یک گاراژ در زمین ویلا در کردان را به قیمت 35000 پوند بدون مجوز برنامه‌ریزی خریداری کرد. سازنده به میزان قابل توجهی بیش از قیمت بازار گاراژ را پرداخت کرد، بر این اساس که معتقد بود می‌تواند مجوز برنامه‌ریزی برای خانه‌ای مستقل دریافت کند، که این کار را نیز کرد. از آنجایی که فروشنده خواهان فروش سریع بود، این ترتیب برای او مناسب بود، و توسعه‌دهنده ریسک پرداخت بیش از حد قابل توجهی برای یک گاراژ را پذیرفت به این امید که بتواند به برنامه‌ریزی دست یابد و قراردادهای خود را در 28 روز مبادله کند.
5) مبادله مشروط قراردادها (در صورت امتناع از مجوز برنامه ریزی برای زمین)
 
اخیراً ما با فروش 1.5 هکتار زمین ویلا در کردانی موافقت کردیم که مجوز برنامه ریزی نداشت اما بر اساس املاک همسایه که سابقه ای ایجاد کرده بود، معتقد بودیم که رضایت محتمل است. ما خریداری را پیدا کردیم که 600000 پوند را با مبادله مشروط قراردادها پیشنهاد داد، که در صورت رد شدن مجوز برنامه ریزی، می توانستند پس از مبادله قراردادها از آن خارج شوند. یک پیشنهاد 300000 پوندی نیز از خریدار برای فروش غیر مشروط دریافت شد، به این معنی که آنها فروش را بدون هیچ گونه رضایت برنامه ریزی تکمیل می کردند و در صورت رد شدن برنامه ریزی، احتمالاً با کمی زمین ویلا در کردان گران تمام می شوند.
 
اگر قصد فروش زمین را دارید، لطفاً با ما در آژانس املاک کمبریج Hockeys تماس بگیرید تا ببینید آیا هر یک از این گزینه ها می تواند برای شما مفید باشد یا خیر، و برای مطالعات موردی بیشتر به صفحه خانه های جدید ما مراجعه کنید .
 
به زمین فروشی ما نگاهی بیندازید .
 
 
آیا زمین ویلا در کردان ملک مسکونی است؟
املاک تجاری
 
این سوالی است که مدتی است وکلا و مشاوران مالیاتی را زیر سوال برده است، پس جواب فروش زمین ویلا در کردان چیست؟ بالاخره یک قطعنامه وجود دارد.
 
ملک مسکونی در بخش 116 قانون مالی 2003 تعریف شده است. متأسفانه برخی از ابهامات ناشی از این تعریف در مورد اینکه آیا زمین ویلا در کردانی که به طور جداگانه از محل سکونت آن فروخته می شود نیز به عنوان ملک مسکونی برای اهداف مالیات بر زمین در نظر گرفته می شود یا خیر. HMRC با توصیه گاهی اوقات مبنی بر اینکه زمین ویلا در کردانی که جدا از محل سکونت آن فروخته می شود ملک غیر مسکونی است، بر سردرگمی افزوده است.
 
HMRC اکنون موضع خود را روشن کرده است. نظر قطعی HMRC این است که در جایی که زمین در بخش 116(1)(b) یا (c) به طور جداگانه فروخته می شود (بدون مسکن)، زمین مسکونی باقی می ماند. بنابراین زمین ویلا در کردان مسکونی است. آنها راهنمایی های بیشتری ارائه می دهند و اضافه می کنند که تملک زمین ویلا در کردان به عنوان مسکونی تلقی می شود، حتی اگر زمین حصارکشی یا دیوارکشی شده باشد یا به نحوی دیگر برای فروشنده غیرقابل دسترسی باشد.
 
پس از تملک زمین ویلا در کردان، احتمالاً در فروش آتی به عنوان زمین غیر مسکونی تلقی می شود زیرا دیگر بخشی از ویلا در کردان ملک مسکونی نیست. البته اگر یک مسکن جدید در زمین ساخته شده بود، اینطور نبود .
 
تأثیر زمین ویلا در کردانی که برای اهداف مالیات بر زمین حق تمبر به عنوان مسکونی تلقی می شود، به طور کلی به معنای میزان بالاتری از مالیات حق تمبر زمین است که برای تملک پرداخت می شود.
 
 
 
این مشاوره حقوقی نیست. در نظر گرفته شده است که اطلاعات مورد علاقه عمومی در مورد مسائل حقوقی جاری را ارائه دهد.

راهنمای خرید یا فروش زمین برای ساختن یک ویلا در کردان بزرگتر
 
به عنوان مشاور زمین و ملک، ما در این زمینه با تجربه هستیم و اغلب از ما خواسته می شود که برای خریدار بالقوه یا فروشنده بالقوه اقدام کنیم.
 
این ایده اغلب زمانی مطرح می‌شود که صاحبان خانه در خانه‌ای هستند که خدمات بسیار خوبی دارد، اما احساس می‌کنند از فضای بیرونی کمی بیشتر بهره می‌برند.
 خرید ویلا در کردان
این می تواند راهی مناسب برای جلوگیری از دردسر و هزینه جابجایی باشد، به ویژه برای کسانی که نمی توانند آن ملک "عالی" را در بازار در مکان مورد نظر خود پیدا کنند.
 
با این حال، تعدادی از مسائل وجود دارد که صاحبان خانه باید در صورت بررسی این موضوع به عنوان یک گزینه، ابتدا در نظر بگیرند.
 
به همین ترتیب، تعدادی از سؤالات نیز وجود دارد که مالکان زمینی که برای فروش با آنها تماس گرفته می شود، باید قبل از تصمیم گیری در مورد خوب بودن معامله از آنها بپرسند.
رضایت
 
یکی از بزرگترین ملاحظات برای هر خریدار بالقوه، موضوع رضایت است.
 
خریدار باید هرگونه مشکل برنامه ریزی را که ممکن است از طریق تغییر کاربری زمین ایجاد شود، حل کند.
 
شما نمی توانید زمین کشاورزی را بدون دریافت موافقت برنامه ریزی به ویلا در کردان تبدیل کنید و فرض اینکه رضایت به طور خودکار داده شود خطرناک است. برنامه ریزان به دقت بررسی خواهند کرد که آیا تغییر کاربری منجر به شهرنشینی خزنده می شود و اولویت آنها حفاظت از محیط زیست روستایی خواهد بود.
قیمت
 
خریداران نباید تصور کنند که می توانند زمین را با ارزش کشاورزی، که در حال حاضر بین 6000-16500 پوند در هکتار برای زمین های زراعی در انگلستان متغیر است، تضمین کنند، با میانگین ملی در حال حاضر 9300 پوند در هکتار.
 
صادقانه بگویم، زمین در واقع برای استفاده کشاورزی خریداری نمی شود و می تواند ارزش قابل توجهی به یک ملک اضافه کند، بنابراین هیچ مالک زمینی قرار نیست آن را با نرخ زیرزمینی مقرون به صرفه واگذار کند.
 
شایان ذکر است که در بسیاری از موارد، مالک زمین فعالانه به دنبال فروش نبوده است - بنابراین، مگر اینکه خریدار معامله را ارزشمند کند، انگیزه کمی برای تحمل دردسر فروش وجود دارد.
 
خریداران احتمالاً برای پوشش هزینه‌های حرفه‌ای فروشنده پیشنهاد می‌دهند.
 
خریداران همچنین باید قبل از اینکه فرآیند مذاکره را بسیار پایین بیاورند، در مورد مالیات بر ارزش افزوده سؤال بپرسند. برخی از زمین های کشاورزی مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند، به این معنی که ممکن است لازم باشد 20 درصد اضافی را در قیمت توافق شده لحاظ کنید.
میثاق ها
 
مالکان زمینی که در نظر دارند زمین را به فروش برسانند، ممکن است بخواهند استفاده از میثاق را در نظر بگیرند تا عنصری از کنترل بر نحوه استفاده از قطعه زمین را حفظ کنند و از ارزش مالکیت زمین حفظ شده خود محافظت کنند.
 
نمونه ای از این می تواند عهد و پیمانی برای جلوگیری از ساخت هر گونه مسکن مسکونی در زمینی باشد که به دنبال فروش آن هستید.
 
به طور مشابه، فروشنده می تواند یک پیمان مثبت پیشنهاد کند که ممکن است خریدار را ملزم به انجام یک کار خاص کند - به عنوان مثال، نصب یک حصار ضد انبار در امتداد مرز جدید و مسئولیت دائمی نگهداری آن.
مفاد اضافه
 
بندهای دیگری نیز وجود دارد که ممکن است مورد بحث قرار گیرد، مانند شرط «بیش از حد» که می‌تواند به این معنا باشد که مالک زمین در صورتی که خریدار با موفقیت مجوز برنامه‌ریزی در زمین را در طی یک دوره زمانی از پیش توافق شده دریافت کند، مبلغی را دریافت می‌کند.
 
فروشنده همچنین ممکن است اقلام خاصی را از فروش رزرو کند، مانند حقوق معدنی یا ورزشی، یا احتمالاً زیرزمین یا فضای هوایی.
 
برای مشاوره در مورد خرید یا فروش زمین برای ساخت ویلا در کردان، لطفا با تیم محلی خود تماس بگیرید.
هنگام فروش بخشی از زمین خود در زمینه توسعه، مسائل زیادی باید در نظر گرفته شود. بسیاری از مردم با مذاکره در مورد قیمت به ما مراجعه می‌کنند، اما در توجه به نکات دیگری که می‌تواند کار را در ادامه مسیر دشوارتر کند، ناکام هستند. این مقاله به مواردی می پردازد که باید در مراحل اولیه مورد توجه قرار گیرند.
 
اولین نکته ای که باید در نظر گرفت ساختار معامله است. توسعه دهندگان ممکن است به شما مراجعه کنند و یک قرارداد مشروط، یک قرارداد اختیار معامله یا خرید مستقیم زمین را پیشنهاد کنند و اینکه کدام یک از اینها مناسب تر است به همه شرایط بستگی دارد. بحث کامل در مورد این موارد خارج از محدوده این مقاله است، اما اغلب یک توسعه‌دهنده نمی‌خواهد ریسک عدم اعطای مجوز برنامه‌ریزی را بپذیرد و در این شرایط گاهی اوقات مناسب است که یک قرارداد مشروط داشته باشیم (که توسعه‌دهنده را ملزم می‌کند تا در صورت برآورده شدن شرایط خاص، زمین را بخرید) یا یک قرارداد اختیار معامله (که به سازنده حق خرید ملک را در تاریخ بعدی می دهد). در موقعیت‌های دیگر، توسعه‌دهنده آماده خواهد بود تا زمین را به طور کامل تصاحب کند.
 
اگر قرار نیست فروش مستقیم باشد، باید در نظر بگیرید که تا چه مدت آماده هستید تا کاری را که می توانید با زمین خود انجام دهید محدود یا محدود کنید. در برخی موقعیت‌ها که فروش فوری توافق می‌شود، توسعه‌دهنده می‌خواهد نوعی «بیش از حد» را تحمیل کند که در صورت افزایش ارزش (مثلاً اگر زمین توسعه‌یافته باشد) نیاز به پرداخت اضافی در آینده دارد. همه اینها نکاتی هستند که باید با خریدار خود در هنگام بحث اولیه توافق کنید.
 
همزمان با بحث و توافق در مورد ساختار معامله، داشتن ملاحظات دیگری در پس‌زمینه نیز مهم است، مانند موارد زیر:
 
    عنوان  - ارزش آن را دارد که در مورد هر موضوعی که در حال حاضر زمین را تحت تأثیر قرار می دهد شفاف باشید. ممکن است میثاق‌های محدودکننده‌ای وجود داشته باشد که توسعه را ممنوع یا محدود می‌کند و می‌تواند مانع از ساخت یک توسعه‌دهنده آنچه می‌خواهد در زمین شما باشد. اگر دقیقاً از آنچه بر عنوان تأثیر می گذارد آگاه باشید، در موقعیت خوبی برای پیش بینی و مقابله با هر مشکلی خواهید بود.  خرید زمین در کردان
    سایر محدودیت‌ها در توسعه  - همانطور که ممکن است مسائل مربوط به عنوان وجود داشته باشد، می‌تواند موارد دیگری نیز بر زمین تأثیر بگذارد، برای مثال دستورات حفظ درخت، محدودیت‌های برنامه‌ریزی یا رسانه‌های خدماتی که می‌تواند بر پتانسیل توسعه در زمین منتقل شده تأثیر بگذارد. اینها از جستجوها آشکار می شوند و در حالی که اینها معمولاً توسط خریدار انجام می شود، ارزش آن را دارد که به اطلاعاتی که هنگام خرید زمین خود به شما داده شده است نگاهی بیاندازید تا نشانه ای از هر گونه مشکلی ارائه دهید، اگرچه این اطلاعات به روز را نشان نمی دهد. موقعیت تاریخ
    وام مسکن  – بسته به اینکه پیشنهاد می‌دهید با زمینی که می‌فروشید، چه کاری انجام دهید، اگر روی ملک خود وام مسکن دارید، ممکن است وام‌دهنده نیاز به موافقت با فروش پیشنهادی داشته باشد (اگرچه در صورت پرداخت وام‌دهنده، رضایت لازم نیست. به طور کامل بلافاصله). با این حال، اگر رضایت لازم باشد، وام دهنده ممکن است نیاز به ارزیابی رسمی داشته باشد و آنها انتظار دارند هزینه های خود پرداخت شود. کسب رضایت وام دهنده برای معامله ممکن است مدتی طول بکشد، بنابراین هر چه زودتر رضایت آنها در اصل به دست آید، بهتر است. آنها همچنین ممکن است مقداری یا تمام پول حاصل از معامله را بخواهند و باز هم این چیزی است که هنگام توافق با یک معامله باید در نظر گرفته شود.
    مجوز برنامه ریزی که باید اعطا شود  - چیز دیگری که باید در نظر داشت این است که در زمینی که می فروشید واقعاً قرار است چه چیزی ساخته شود و چقدر بر آنچه ساخته می شود نیاز دارید. اگر قصد دارید در ملک موجود خود به زندگی ادامه دهید، ممکن است بخواهید محدودیت هایی در ارتفاع، اندازه و نوع ساختمانی که می توان در زمین فروخته شده و نزدیکی آن به خانه خود ساخت، ایجاد کنید. همه اینها را می توان در سند انتقال به توسعه دهنده بررسی کرد، اما اگر این نکات در ابتدا در نظر گرفته شده باشند، کار را ساده تر می کند.
    سایر نکات کاربردی  - چگونه به خانه جدید دسترسی خواهید داشت؟ آیا دسترسی با خانه جدید مشترک خواهد بود؟ آیا خدمات جاری از طریق زمینی که فروخته می شود یا روی آن انجام می شود؟ آیا مرز حصارکشی خواهد شد؟ اگر چنین است، اغلب توصیه می شود ارتفاع و نوع حصار را مشخص کنید. همه این نکات در اولین فرصت ممکن در نظر گرفته می شوند.
 
همچنین ممکن است مسائل مالیاتی در مورد دفع بخشی از زمین شما وجود داشته باشد و بنابراین مجدداً ارزش دارد که در مراحل اولیه در این مورد مشاوره بگیرید.
 
بلندی اند بلندی در رابطه با زمین هایی که برای توسعه خرید و فروش می شوند، تجربه زیادی در بازیگری هم برای مالکان و هم برای توسعه دهندگان دارد. اگر به فروش بخشی از زمین خود فکر می کنید، خوشحال می شویم که در این فرآیند صحبت کنیم تا همه چیز تا حد امکان ساده باشد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره حقوقی، لطفاً با  law@blandi.co.uk تماس بگیرید  یا با شماره 0118 951 6800 تماس بگیرید.
 
این مقاله برای استفاده مشتریان و سایر علاقمندان در نظر گرفته شده است. اعتقاد بر این است که اطلاعات موجود در آن در تاریخ انتشار صحیح است، اما لزوماً ماهیت مختصر و کلی دارد و نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه های تخصصی خاص به آن اعتماد کرد.
 
ما دو به علاوه عاشق انبار پر سر و صدا و شلوغ مرکز شهر کانزاس سیتی هستیم. فضا به ما احساس خلاقیت فوق العاده می دهد و به جز یک چیز کوچک کاملاً با سبک زندگی ما مطابقت دارد. کمبود فضای سبز ما حتی یک بالکن یا توانایی داشتن یک ویلا در کردان پنجره ای نداریم و بعد از سال های گذشته که می توانستیم غذا و گل های خودمان را پرورش دهیم، واقعاً شروع به رسیدن به ما شده است. بنابراین ما در حال شکار زمین بوده ایم. آیا هرگز به انجام این کار فکر می کنید یا بازارهای گل فروشی و کشاورزان برای شما کافی هستند؟
 
در گذشته ما تقریباً 75 درصد از مصرف سبزیجات خانواده خود را افزایش داده ایم. این روشی است که مادربزرگ های ما این کار را کردند و مادران ما بعد از آنها. هرگز به ذهن ما خطور نکرده بود که مردم واقعاً به فروشگاه‌ها می‌روند تا برای یک محصول پایین‌تر و کمتر خوش طعم پول بپردازند (خب اینطور بود، فقط احمقانه به نظر می‌رسید!). بنابراین، بدون دسترسی به یک تکه کوچک زمین، ما شروع به نگرانی در مورد خرید از بازارهای کشاورزان محلی (که ما کاملاً از چیزهایی که رشد نمی‌کنیم حمایت می‌کنیم) و سایر فروشگاه‌های مواد غذایی را گرفته‌ایم.
 
به علاوه، همیشه خوب بود که گل های خود را برای نمایش های ثابتی که همیشه در خانه داریم پرورش دهید. همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری خوب برای خرید یک گیاه کامل به قیمت 3 دلار در نظر گرفته می شود که به جای دسته گلی که به مدت یک هفته دوام می آورد که ما مطمئن هستیم حداقل 4 برابر این قیمت را پرداخت کرده ایم، به هدیه دادن ادامه می دهد!
 
آیا خرید یا اجاره زمین برای این اهداف را در نظر دارید؟ با شکست‌های اقتصادی که اخیراً کشور داشته است، کشاورزان و صاحبان خانه‌های بیشتری را پیدا کرده‌ایم که به طور یکسان آگهی‌هایی را در Craigslist و روزنامه‌های محلی پست می‌کنند که حیاط خلوت خود را «اجاره» می‌کنند، یا حتی آن را به کسی پیشنهاد می‌کنند که این جایزه را به اشتراک بگذارد. از آنچه از آن می آید.
 خرید ویلا در کردان
شما چکار انجام خواهید داد؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!