تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویلا در کردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویلا در کردان شما چقدر می تواند ارزش داشته باشد؟
 
یک ویلا در کردان می تواند تا 20 درصد ارزش ملک شما ارزش داشته باشد. ارزش یک ویلا در کردان به ارزش ملک و ویژگی های ویلا در کردان بستگی دارد. ویژگی هایی مانند پاسیو، سوله و تزئینات ویلا در کردان می تواند ارزش ملک شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
 
از ماشین حساب رایگان ما برای پیدا کردن موارد زیر استفاده کنید:
 
    تخمینی ارزش فعلی ویلا در کردان شما
    ارزش بالقوه ای که می توانید اضافه کنید
    سرمایه‌گذاری‌ها به احتمال زیاد بیشتر از هزینه‌شان اضافه می‌کنند.
 
ماشین حساب ارزش ویلا در کردان
ارزش تخمینی خانه شما چقدر است؟
خرید ویلا در کردان
اندازه ویلا در کردان
ویلا در کردان شما به اندازه خانه ای که دارید چقدر بزرگ است؟
(این باید مجموع ویلا در کردان شامل پشت و جلو باشد)
0 = بدون ویلا در کردان
10 = ویلا در کردان بزرگ
 
ویژگی های ویلا در کردان
به هر ویژگی ویلا در کردان از 0 تا 10
امتیاز دهید 0 = وجود ندارد
1 = بد بودن
10 = واقعاً خوب و مانند وضعیت جدید سوله
 
 
 

آب نماها یا زیور آلات
0
10
 
 
تجهیزات ویلا در کردانی
0
10
 
 
چمن یا چمن مصنوعی
0
10
 
 
 
 
 
 
سطح بهینه سازی
0%
                ارزش فعلی
0
                ارزش بالقوه ای که می توانید اضافه کنید
0
 
توصیه های بهبود
تحقیق: تاثیر ویلا در کردان ها بر قیمت مسکن
 
ویلا در کردان یک دارایی است و هم زمانی که در خانه زندگی می کنید و هم زمانی که تصمیم به فروش یا اجاره آن دارید می تواند سرمایه گذاری باشد. ما یک ماشین حساب بر اساس تحقیقات فعلی گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند تا دریابید که کدام بهبود ویلا در کردان می‌تواند ارزش ملک شما را افزایش دهد.
 
تحقیقات فاکستونز نشان می دهد که 62 درصد از مردم می گویند ویلا در کردان برای آنها مهم است. تحقیقات دیگر نشان داده است که 27 میلیون نفر در ویلا در کردان به ویلا در کردانبانی علاقه دارند . با در نظر گرفتن این موضوع، می‌تواند بسیار مهم باشد که از ویلا در کردانی که در اختیار دارید، در هنگام فروش نهایت استفاده را ببرید.
 
 
یک ویلا در کردان چقدر می تواند در قیمت خانه تفاوت داشته باشد؟
 
با توجه به sellhousefast.uk یک ویلا در کردان می تواند ارزش یک ملک را بین 5 تا 20 درصد افزایش دهد. متوسط قیمت خانه در شمال غربی انگلستان در حال حاضر 200504 پوند است که به این معنی است که یک ویلا در کردان به طور متوسط بین 10000 تا 40000 پوند به ارزش ملک اضافه می کند.
 
مدتی است که داده های ناشناس را جمع آوری کرده ایم و یافته هایی را جمع آوری کرده ایم که در مورد  بهبود ویلا در کردان ها به احتمال زیاد ارزش ملک شما را افزایش می دهد .
 خرید زمین در کردان
 
موثرترین بهبود ویلا در کردان
 
سوال منطقی بعدی این است که کدام پیشرفت ها بیشترین تفاوت را ایجاد می کنند؟ برای پاسخ به این، تحقیقاتی با 36 عامل املاک، طراحان ویلا در کردان و متخصصان املاک انجام شد که هر کدام در مورد اهمیت جنبه های فعلی رای دادند. ما از این داده ها برای ساخت ماشین حساب زیر استفاده کرده ایم.
 
زمانی که به دنبال بهبود ویلا در کردان خود برای فروش هستید، باید اصول کلی را در نظر بگیرید:
 
    ایمنی. مردم می‌خواهند در خانه‌هایشان احساس امنیت کنند، بنابراین ویلا در کردانی که از دنیای بیرون محافظت می‌کند، جذاب‌تر خواهد بود. این همچنین برای آلونک های قوی که به سختی می توان به آن نفوذ کرد صدق می کند.
    حریم خصوصی. مردم معمولاً دوست ندارند برای دنیای بیرون قابل مشاهده باشند، بنابراین می‌تواند ارزش داشته باشد که حصارهای بلند زیبا یا موانع دیگری برای ایجاد حریم خصوصی داشته باشید.
    تعمیر و نگهداری کم. اگرچه ویلا در کردانبانی روند رو به رشدی است، ویلا در کردان‌های کم تعمیر همچنان محبوب‌ترین ویلا در کردان‌ها هستند. اگر به نظر می رسد ویلا در کردان شما تلاشی برای مراقبت است، این می تواند مردم را ناامید کند.
    سبک. همه ما سلیقه‌ها و سبک‌های خاص خود را داریم، وقتی این خیلی غیرعادی است و می‌تواند مردم را ناامید کند. برای به دست آوردن بیشترین جذابیت، ایده خوبی است که تمیز و مدرن به نظر برسد.
 
محدودیت ها چیست؟
 
عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت خانه تأثیر می گذارد و همه خانه ها محدودیت هایی در ارزش بالقوه خود دارند. یکی از مهمترین عوامل قیمت سقف است. قیمت سقف حداکثر سقف خانه های منطقه شما یا کد پستی است. به طور کلی، وقتی خانه شما به سقف منطقه می رسد، تمام سرمایه گذاری های بیشتر هدر دادن پول خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف، این را دنبال کنید.
 
محدودیت دوم احساس کلی است. اگر بقیه ویلا در کردان در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشد، یک سوله خوب به احتمال زیاد ارزش زیادی را اضافه نخواهد کرد. مگر اینکه بخواهید استاندارد کلی ویلا در کردان را بالا ببرید، بهبود فردی می تواند هدر دادن پول باشد. 
 
من می خواهم مقداری از ویلا در کردانم را به یک همسایه بفروشم. چگونه قیمت را تعیین کنم؟
 
من می خواهم مقداری از ویلا در کردانم را به یک همسایه بفروشم. رهن ملکم ندارم من ترجیح می دهم از انتصاب افراد حرفه ای گران قیمت اجتناب کنم. چگونه یک قیمت واقعی تعیین کنم؟
نحوه تعیین قیمت فروش ویلا در کردان
در توییتر به اشتراک بگذارید
در فیسبوک به اشتراک بگذارید
در لینکدین به اشتراک بگذارید
ارسال لینک از طریق ایمیل
 
وقتی در نظر می گیرید که آیا بخشی از ویلا در کردان خود را به همسایه بفروشید، باید در نظر بگیرید که از دست دادن ویلا در کردان چه تأثیری بر ارزش خانه و همسایه شما خواهد داشت. افزودن یک قطعه زمین اضافی به خانه همسایه احتمالاً ارزش خانه همسایه شما را افزایش می دهد. از دست دادن این زمین از اموال شما نیز می تواند اثر کاهشی بر ارزش خانه شما داشته باشد.
 
با فرض اینکه زمین نمی تواند به طور متناوب به سایر مالکان مجاور فروخته شود و تنها یک خریدار بالقوه وجود دارد زیرا قطعه زمین محصور در خشکی است، توصیه ما این است:
 
    شما باید در نظر بگیرید که قطعه زمین چقدر ارزش خانه همسایه شما را افزایش می دهد، یعنی تفاوت بین ارزش خانه همسایه الف) با و ب) بدون این زمین اضافی.
    همچنین باید به طور جداگانه در نظر بگیرید که از دست دادن این قطعه زمین چقدر ارزش ملک شما را کاهش می دهد. از نظر تجاری ما نباید زمین را کمتر از این رقم بفروشید
 
هنگام فروش ویلا در کردان خود به همسایه، ممکن است چیزی به نام ارزش ازدواج ایجاد کنید. با ازدواج خانه همسایه با زمین ویلا در کردان و در نتیجه افزایش ارزش خانه همسایه، این منفعت مالی اضافی برای همسایه باید بین همسایه و خودتان تقسیم شود. به طور سنتی، ارزش ازدواج 50:50 تقسیم می شود. با این حال، در این مورد من می گویم تقسیم 50:50 بر این اساس خواهد بود که قیمتی که برای زمین به شما داده می شود نیز بیشتر از کاهش ارزش ویلا در کردان است.
 
یک ارزیاب با تجربه موارد فوق را در نظر می گیرد و به نظر می رسد. اگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست، می توانید این ارقام را خودتان تخمین بزنید.
 
خرید زمین در کردان
 
برای کمک به ارزیابی دقیق ویلا در کردان و ملک خود، امروز قیمت‌ها را از نقشه‌برداران ارزیابی محلی بیابید و مقایسه کنید.
راهنماهای مرتبط:
 
    خانه ام را به چه قیمتی بفروشم؟
    حفظ دیوارها و حصارهای ویلا در کردان - چه کسی هزینه می کند؟
    آیا به توافق نامه دیوار حزب نیاز دارم؟
    آیا باید اجاره نامه خود را تمدید کنم؟
    خرید با یک شریک یا دوست - به چه چیزی باید توجه کرد
    نکات برتر: چگونه خانه خود را ارزشمندتر کنید و سریعتر بفروشید
    واقعی در مقابل چمن مصنوعی
    چگونه باید با همسایگان پر سر و صدا برخورد کنم؟
 
/////////////////////////////////
اجاره ویلا کردان، یکی از بهترین راه‌های اقامت در این منطقه است. ویلاهای مجهز و با امکانات کامل در کردان، با قیمت‌های مناسب اجاره داده می‌شوند. این ویلاها دارای فضاهای بزرگ و شیک، امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی و آشپزخانه مجهز هستند. همچنین بسیاری از ویلاها دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهد در طبیعت زیبای اطراف غرق شوید.