تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 5 ویژگی اساسی هر ویلای لوکس در کردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
5 ویژگی اساسی هر ویلای لوکس در کردان
 
از باغ های سخاوتمندانه گرفته تا مناظر پانوراما، چه ویژگی هایی در لیست خرید شما برای ویلای لوکس شما در کردان وجود دارد؟
ویلای لوکس در کردان
اگر به دنبال خرید یک ویلای لوکس در کردان هستید، این پنج ویژگی به شما کمک می کند تا چک لیستی برای ایمن سازی یک خانه رویایی و ملک اجاره ای و همچنین دارایی عالی ایجاد کنید.
1. باغ های چشمگیر
چمن‌های آراسته، درخت‌های گل‌دار و تاپیاری به شکل هنرمندانه – لذت بردن از یک باغ زیبا همگی جزئی از داشتن یک ویلای لوکس است.خرید ویلا در کردان
 
باغ‌های چشم‌نوازی که برای اوقات فراغت، سرگرمی و آرامش ایجاد شده‌اند، به‌ویژه در جنوب کردان، در صدر فهرست برای اکثر خریداران قرار می‌گیرند، مگر اینکه به یک ملک قفل شده نیاز داشته باشید.
 
تیم سوانی، مدیر می‌گوید: «یک باغ با اندازه خوب و محوطه‌سازی‌شده معمولاً به ارزش یک ملک می‌افزاید، اما امنیت و حریم خصوصی را نیز فراهم می‌کند که بسیاری از مشتریان ما به دنبال آن هستند». تراس‌های بزرگ، شاخ و برگ‌های بالغ، عجیب و غریب و محوطه‌های چمن وسیع برای سرگرمی و تفریح خانوادگی معیارهای رایج مشتریانی است که به دنبال خرید ویلای لوکس هستند.
 
چندی پیش ما پنج ملک را در بازار با باغ های ایده آل . اما اگر همچنان به دنبال آن هستید، این ویلای بورژوازی نه خوابه خیره کننده در سنت ژان کپ فرات () می تواند مورد توجه باشد. حتی دارای سیستم آبیاری اتوماتیک و همچنین استخر آب گرم و چشم انداز پانوراما می باشد.
2. استخر بزرگ
 
برای خریدارانی که به دنبال سرمایه گذاری در یک خانه تعطیلات لوکس در کردان - و به ویژه در جنوب کردان هستند - یک استخر شنا یک ویژگی ضروری است. اگر می‌خواهید ملک را اجاره کنید، بسیار مهم‌تر است، زیرا برای مسافرانی که به دنبال آفتاب هستند، داشتن یک استخر در باغ حداقل انتظار است.
 
امکان پذیر است پیدا کردن خانه های زیبا در نزدیکی دریا با استخرهای شنا ، اما اگر به دنبال یک ویلای لوکس با بودجه کمتر هستید و استخر بزرگ بخشی از معیارهای شما است، ممکن است لازم باشد به داخل کشور نگاه کنید. شما می توانید برای پول خود بیشتر دریافت کنید.
 
این ویلای خیره‌کننده چهار خوابه پرووانسالی در گراس  دارای یک استخر بزرگ و بی‌نقص، تراس‌های بزرگ و باغ‌های زیبا است. این خانه تعطیلات رویایی با قیمت 995000 یورو برای مدت طولانی در بازار وجود نخواهد داشت.
3. مناظر خیره کننده
 
آیا ترجیح می دهید به کوه، دریا یا تپه های غلتان نگاه کنید؟ دیدگاه ایده آل شما هر چه باشد، معیاری حیاتی برای هر ویلای لوکس است.
 
تیم می‌گوید: «بیش از نیمی از مشتریان ما می‌خواهند منظره‌ای چشمگیر از ملک خود داشته باشند. یک منظره غیرقابل تغییر که شامل آب (منظره دریا یا دریاچه) باشد، می تواند 50 درصد به قیمت یک خانه اضافه کند. شما می توانید یک خانه را بهبود ببخشید، اما اغلب اوقات نمی توانید منظره را بهبود ببخشید، بنابراین برای بسیاری از مشتریان ما این امر ضروری است."
 خرید ویلا در کردان
این عمارت ساحلی در پرپینیا) توسط معمار ویگو دورف-پرتسن طراحی شده است و به تازگی راهی بازار شده است. از یک باغ سرسبز و تراس های بزرگ، منظره ای بکر و استثنایی از دریای مدیترانه را ارائه می دهد و قیمت آن 3750000 یورو است.
4. موقعیت مکانی موقعیت مکانی
 
در محیطی آرام و در عین حال نزدیک به رستوران‌های خوب، امکانات تفریحی و فعالیت‌های فرهنگی معمولاً معیارهای لازم برای یک ویلای لوکس هستند. معمولاً املاکی که کمتر از یک ساعت از فرودگاه فاصله دارند، بیشترین محبوبیت را در بین صاحبان خانه های تعطیلات دارند.
 
تیم می‌گوید: «اگر ملک خانه دائمی برای یک خانواده است، دسترسی به یک مدرسه بین‌المللی خوب معمولاً یک نیاز غیرقابل مذاکره است. برای خانه‌های دوم، آرامش و حفظ حریم خصوصی مهم است، و برای بسیاری (به‌ویژه اگر ملک به مسافران اجاره داده می‌شود) نزدیکی به رستوران‌های محلی و کلوپ‌های فعالیت نیز مهم است.»
 
در ، با چشم‌اندازی زیبا و استخر بی‌نهایت، ملک خیره‌کننده) که علاوه بر این، مدرسه بین المللی محلی و باشگاه گلف پنج ستاره فقط پانزده دقیقه با شما فاصله دارد.
 
در 25 دقیقه از نیس و با رونق اقتصادی ریویرا در اطراف، برای مسافران تعطیلات و برای خانواده هایی که به دنبال نقل مکان دائمی در کردان هستند عالی است.
5. دکوراسیون داخلی زیبا
 
اخیراً ما این مقاله را ارسال کردیم که شامل پنج ملک با فضای داخلی غیرقابل مقاومت است. برای بسیاری از مشتریان هوم هانت، دکوراسیون داخلی با سلیقه و با طراحی خوب یکی از مهم ترین عناصر یک ملک لوکس است.
 
تیم می گوید: «البته، ما مشتریانی داریم که به دنبال افزایش ارزش یک ملک با به روز رسانی آن هستند، و این می تواند به عنوان راهی برای افزودن ارزش به دارایی جدید شما در طول زمان مفید باشد. با این حال، می‌توانم بگویم که بیش از نیمی از مشتریان ما می‌خواهند از انجام هر گونه کار تزئینی خودداری کنند – آن‌ها افرادی شلوغ هستند که می‌خواهند از هر ثانیه تعطیلات خود لذت ببرند.
 
هوم هانتس نمایندگان خریدار هستند، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا ویلای لوکس خود را در کردان پیدا کنید. ما می توانیم راهنمای شما برای جستجوی ملک شما در سراسر کردان باشیم. اگر می‌خواهید با یکی از تیم صحبت کنید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنید یا فقط در مورد بازار چت کنید، می‌توانید با ما تماس بگیرید +33 970 44 66 43 یا برای ما ایمیلی به اگر فقط می خواهید هزاران خانه زیبای فرانسوی را مرور کنید، از وب سایت ما به آدرس و از آخرین اخبار ما در مطلع یا ما را در فیس بوک یا اینستاگرام دنبال کنید.
پست های مرتبط:
 خرید ویلا در کردان
    توصیه های ضروری برای مهاجرت به کردان (14 موردی که باید…
    از کجا در کردان ملک بخریم؟ انتخاب بهترین مکان…
    راهنمای سفر لوکس نهایی به پاریس
    راهنمای سفر به کوه های آلپ کردان
    توصیه های ضروری برای خرید ملک در کردان