تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آشنایی با بازی آمیرزا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر از طرفدارای بازی موبایل باشید حتما یک بار هم که شده اسم بازی آمیرزا رو شنیدید. آمیرزا یک بازی جذاب با موضوع حدس کلمه است که توسط طراح های ایرانی ساخته شده. این بازی توسط سازندگان بازی باقلوا ساخته شده که بالای یک میلیون نصب در مارکت بازار دارد .

بازی آمیرزا از لحاظ ظاهریو طراحی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده اما با توجه به گیم پلی و سبک بازی خلاقیتی در آن دیده نشده و فقط در سبک روتین نمایش داده می شود . 

آمیرزا جوایز متعددی را در طول بازی به شما هدیه می‌دهد که در تجربه‌ی بازی شما اثر گذارند،‌ برای مثال شما در مرحله‌ای گیر کرده‌اید؟ نگران نباشید چون با جوایزی که از قبل بازی آمیرزا به شما داده است می‌توانید راهنمایی بگیرید و مرحله را رد کنید، اگر زیادی گیر مراحل شوید که دیگر باید با هزینه‌ی خودتان در بخش دکان بازی به نسبت قیمت تعداد سکه‌هایی که می‌توانید خرید کنید پول پرداخت کنید و امتیاز مورد نظر را تهیه کنید، هزینه‌ی هر راهنما هم 45 سکه‌ی نا قابل است و هزینه‌ی خرید سکه‌هم به این صورت است؛ 420 سکه 2 هزار تومان، 1280سکه 5 هزار تومان، 2700 سکه 10 هزار تومان،‌ 5800 سکه 20 هزار تومان، 15100 سکه 50 هزار تومان و 30400 هزار سکه 100 هزار تومان است.

اگر اهل این بازی هستید می توانید جواب بازی آمیرزا را در سایت سامسونگ یار مشاهده