تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چه پاوربانکی بخرم ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام، برای خرید پاوربانک ملاک های زیادی وجود دارد که هر کدا از آنها را به صورت جداگانه به شما در این مطلب آموزش خواهیم داد . برای خرید یک پاوربانک خوب و مناسب به نکات زیادی توجه کرد . 
همانطور که مطلع هستید انواع مختلفی از پاور بانک های همراه با ظرفیت های مختلف و البته کیفیت های مختلف در بازار وحود دارد و انتخاب هر یک از انها نیازمند شاخت کافی می باشد .
برای مثال اگر پاوربانک 20 هزار در رنج قیمت 700 تا یک میلیون هستید قیمت پاوربانک شیائومی 20000 نسخه 3 بسیار مناسب می باشد .

خب بریم سراغ اصل مطلب !

از چه برندی پاوربانک بخریم ؟ 
اول باید به این سوال پاسخ بدید که چقدر قرار است هزینه کنید ؟! و مدل گوشی شما چیست !
ببینید اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم باید بگویم که هزینه ای که می کنید مستقیما با کیفیتی که دریافت می کنید رابطه مستقیم دارد . شما نمی توانید با مبلغ بسیار کم انتظار یک کالای عالی و درجه یک داشته باشید . در حال حاضر برای خرید یک پاوربانک متوسط و خوب نیاز به حداقل 450 هزارتومان هزینه می باشد .
این به این معنی نیست که پاوربانک پایینتر از این قیمت نیست ! هست اما قطعا کیفیت و ظرفیت آنها پایینتر از حد انتظار هست .

چه برندی پاوربانک بخریم ؟
شرکت های زیادی در زمینه تولید پاوربانک در حال فعالیت هستند، سامسونگ، اپل، پاورولوژی، شیائومی، انکر و ... همگی دز مینه تولید پاوربانک شرایط خوبی دارند .
البته پاوربانک های اپل مختص محصولات اپل هست و برای دیگر دستگاه ها کاربردی ندارد .
سامسونگ یکی از تولید کنندگان قدیمی پاوربانک می باشد که همیشه بهترین کیفیت ها را ارائه می دهد . البته طبق معمول قیمت محصولات سامسونگ کمی بالاتر از دیگر برند ها می باشد .

پاوربانکهای شیائومی از مقرونبصرفه ترین شارژ های همراه می باشند . که عمر و د.ام بالایی نسبت به قیمت خود دارند . پاوبانک های شیائومی مورد توجه بسیار از کاربران قرار گرفته است .

نظر شما چیست ؟