تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: عکس واضح از زگیل تناسلی زنان و مردان؛ در اندام تناسلی و کشاله ران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در طول زندگی، هر شخص بالغ ممکن است ناهنجاری ها و زائده های مختلفی را در بدن خود مشاهده کند. یکی از این دسته زائده ها؛ فقط در افرادی ظاهر می شوند که رابطه جنسی پر خطر (بدون عوامل محافظت کننده) یا چندین شریک جنسی دارند. که به آنها زگیل تناسلی می گویند و عامل اصلی ایجاد آن؛ ابتلا فرد به ویروس اچ پی وی HPV است. یکی از اصلی ترین عواملی که به تشخیص دقیق کمک می کند، مشاهده عکس زگیل تناسلی خفیف یا تکی و خوشه ای در قسمت های مختلف اندام تناسلی مردان و زنان است.
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B2%DA%AF%DB%8C%D9...%DB%8C.png]عکس زائده های تناسلی پراکنده و خوشه ای
در بالا سمت راست عکس زگیل های تناسلی پراکنده در اندام تناسلی مردان را می بینید و در سمت چپ زائده های خوشه ای در اندام تناسلی زنان هستند. این زائده های گوشتی به دلیل بی توجهی در اقدام به درمان به شکل زیادی رشد کردند و می توانند برای فرد مشکلات جدی را به وجود بیاورند.
راه حل مشکل: درمان زگیل تناسلی ، واژن و مقعد با لیزر در مردان و زنان بدون بازگشت
عکس زگیل تناسلی بعد از درمان با لیزر
اگر به این عارضه دچار شده باشید، پس از کمی تحقیق متوجه خواهی شد که قطعی ترین و بهترین روش برای درمان و از بین بردن این زائده های گوشتی، درمان زگیل تناسلی با لیزر می باشد. دکتر زگیل توسط اشعه لیزر CO2 می تواند طی یک جلسه انواع زائده های تناسلی خفیف، کوچک، بزرگ و درشت را از بین ببرد.
پس از درمان نیاز به گذاشتن پانسمان روی زائده ها نیست ولی اگر این زگیل ها بسیار بزرگ یا خوشه ای باشند، ممکن است پزشک توصیه کند برای چند روز روی آنها چسب مخصوص زده شود تا ترشحات نداشته و مجدد ویروس زگیل پخش نشود.
نقل‌قول: فرد مبتلا به محض درمان زگیل تناسلی خود و تا زمان از بین رفتن ویروس اچ پی وی به هیچ عنوان نباید با کسی رابطه جنسی داشته باشد. زیرا قادر به انتقال زائده ها می باشد.
ظاهر زگیل های دستگاه تناسلی پس از لیزر درمانی به شکل زیر هستند:
[تصویر:  shutterstock_12609275471.jpg]این تصویر به خوبی نشان می دهد که حین تابش اشعه لیزر چه اتفاقی برای زائده ها می افتد.
[تصویر:  MedJBabylon_2019_16_2_94_260463_f51.jpg]
همانطور که مشاهده می کنید، پس از تابش لیزر زائده ها کاملا از بین رفته اند و پوست به شکل اولیه خود برگشته است. در قدیم روشی که برای درمان زگیل ها استفاده می شده، شامل بریدن آنها با چاقو جراحی یا کرایو بوده است. که البته کرایوتراپی یا از بین بردن زگیل با روش انجماد امروزه هم انجام می شود ولی نسبت به لیزر قدیمی تر است.
گالری عکس یا شکل انواع زائده ها
شکل انواع این زائده ها در تصاویر زیر کاملا نمایش داده شده است:
[تصویر:  %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%DA...%D9%86.jpg]
[تصویر:  %D8%B2%DA%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8...%D8%AF.png]
شکل واضح زگیل تناسلی و کوتردرمانی (سوزاندن)
یکی از روشهای از بین بردن زائده های تناسلی که امروزه خیلی کم یا به ندرت کاربرد دارد الکتروکوتر یا سوزاندن زگیل تناسلی است که با استفاده از دستگاه مخصوص خود انجام می شود. که به شکل زیر است:
[تصویر:  1-12-min.jpg]
نتیجه گیری
در پایان باید بدانید که درمان زگیل های تناسلی با لیزر به مراتب قطعی تر بوده، بدون عوارض است و زائده ها را از ریشه می سوزاند. هزینه لیزر زگیل تناسلی نیز از جراحی به صرفه تر می باشد.
منبع: https://cliniczarei.com/warts/picture/