تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون حوزه های علمیه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان ورود به حوزه های علمیه خواهران و برادران برای پذیرش نهایی در مدارس مورد نظر، مراحل تعیین شده برای پذیرش، از جمله آزمون و یا مصاحبه را با موفقیت طی کنند. آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران و برادران سال 1401 بصورت مجزا و جداگانه برگزار خواهد شد.


مراکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه معمولا هر ساله برای مقاطع مختلف مدارس کشور، اقدام به پذیرش محصل در رشته های علوم دینی و فقهی می نمایند. ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران و خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت مجزا و در بازه های زمانی متفاوت انجام می شود.
معمولا زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه از سوی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران و برادران تعیین شده و به داوطلبان متقاضی هر گروه اطلاع رسانی می شود. داوطلبان پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون مقطع خود می توانند، برنامه ریزی لازم را انجام داده و برای شرکت در این آزمون آماده شوند.
از این رو به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان، در ادامه این مقاله توضیحاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران و خواهران سال تحصیلی 1401 - 1402 را به صورت خلاصه ارائه شده است.

زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبان متقاضی تحصیل در حوزه های علمیه که در زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، برای پذیرش در مقطع مورد نظر باید نخست، در آزمون ورودی سطح مورد تقاضا خود شرکت کرده و پس از موفقیت در این آزمون برای تکمیل ثبت نام خود به مدارس تعیین شده مراجعه نمایند. داوطلبان باید بلافاصله پس از نام نویسی در پذیرش سال 1401 با اطلاع از زمان برگزاری آزمون، خود را برای شرکت در امتحان ورودی مقطع مدنظر آماده کنند.

معمولا در هر دوره از نام نویسی حوزه های علمیه واحد های برادران، معاونت آموزش و مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه برادران همزمان با انتشار اطلاعیه ثبت نام و پذیرش، جزئیات تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران را نیز، به منظور اطلاع رسانی به متقاضیان مشخص می کند.


زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است، در صورت اعلام زمان دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق اطلاعیه منتشر شده سال گذشته در سایت پذیرش حوزه علمیه برادران، احتمالا مانند سال های گذشته آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی 1401 - 1402 به صورت حضوری برگزار می شود. زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران 1401 هنوز مشخص نیست.

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در سال های گذشته مبنی بر زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه، می توان پیش بینی کرد که این آزمون در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز در اواسط تا اواخر تیر ماه 1401 برگزار خواهد شد. متاضیان این آزمون برای دریافت اخبار مربوطه در سریعترین زمان ممکن می توانند در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه، می توانند در مهلت تعیین شده با اطلاع از شرایط لازم برای نام نویسی در پذیرش حوزه های علمیه برادران اقدام نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه برگزاری آزمون مجازی حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
همان طور که پیش از این اشاره شده است، سال گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا آزمون حوزه علمیه برادران به صورت مجازی در سایت نجاح طلاب به نشانی login.ismc.ir برگزار شد. لازم به ذکر است، داوطلبان محترمی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری، موفق به شرکت در آزمون نشده اند، امکان پیگیری از طریق کمیسیون پذیرش حوزه علمیه برادران برای آن دسته از داوطلبین وجود داشته است.

جهت آمادگی بیشتر داوطلبان یک آزمون آزمایشی در روز شنبه مورخ  صبح به صورت مجازی برگزار شد. برای جلوگیری از اشکالات احتمالی و همچنین آمادگی بیشتر متقاضیان آزمون حوزه علمیه، توصیه شده است که، متقاضیان در آزمون آزمایشی شرکت کنند. در ادامه راهنمای تصویری شرکت در این آزمون ارائه شده است.

ورود به سامانه " نجاح " حوزه های علمیه و ورود به سامانه با نام کاربری و گذرواژه دریافت شده در هنگام ثبت نام

[تصویر:  1641212075_1594280564_1%20(1).jpg]

ورود به سامانه و انتخاب گزینه " آزمون غیرحضوری " از منوی بالای صفحه

[تصویر:  1641212084_1594280681_2%20(1).jpg]

انتخاب گزینه آزمون های من و انتخاب گزینه ورود به منظور انتقال به صفحه آزمون

[تصویر:  1641212089_1594280846_3%20(1).jpg]

مشاهده جزئیات آزمون ( زمان آغاز / پایان / زمان پاسخدهی سوالات ) و انتخاب گزینه " شروع آزمون " در زمان تعیین شده

[تصویر:  1641212096_1594280986_4%20(1).jpg]

ورود به سامانه و پاسخدهی به سوالات در مهلت تعیین شده

[تصویر:  1641212102_1594281070_5%20(1).jpg]


قابل ذکر است که راهنمای تصویری فوق مربوط به آزمون آنلاین سال گذشته می باشد، در صورت تغییر در مراحل و یا نحوه برگزاری آزمون در این مقاله بروزرسانی انجام خواهد شد.

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه و شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون حوزه علمیه برادران، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه برادران


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 حوزه های علمیه خواهران هر ساله در سطح 2 ( عمومی ) سطح 3 ( عالی ) و سطح 4 ( تخصصی ) در تمامی مدارس علمیه سراسر کشور محصل می پذیرند. داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش سطح 2 حوزه های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیازی به شرکت در آزمون نداشته و پذیرش این دسته از داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه شفاهی انجام می شود.

معمولا هر ساله تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران در مرکز مدیریت حوزه علمیه تعیین شده و در سایت حوزه علمیه خواهران به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده در سال های گذشته از سوی این مرکز آزمون پذیرش حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی 1401 - 1402 احتمالا در تیر ماه برگزار خواهد شد.


زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست، در صورت اعلام تاریخ دقیق آزمون، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

اگر پس از مطالعه مقاله تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. متقاضیان این آزمون می توانند برای دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه های علمیه، در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی عضو شوند.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه، می توانند در مهلت تعیین شده با اطلاع از شرایط لازم برای نام نویسی در پذیرش حوزه های علمیه خواهران اقدام کنند که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ آزمون ورودی حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 چه زمانی برگزار می شود؟
✔️ زمان برگزاری این آزمون معمولا از سوی سنجش و پذیرش حوزه علمیه برادران تعیین می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله اعلام می شود.


2- ✔️ آیا پذیرش تمامی مقاطع حوزه های علمیه خواهران از طریق برگزاری آزمون انجام می شود؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شد، متقاضیان سطح 2 حوزه های علمیه خواهران نیازی به شرکت در آزمون ندارند.


3- ✔️ آزمون حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟
✔️ زمان برگزاری این آزمون معمولا از سوی مدیریت پذیرش حوزه علمیه خواهران تعیین می شود که به محض مشخص شدن تاریخ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.
منبع : زمان برگزاری آزمون حوزه های علمیه
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт