تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام حوزه های علمیه خواهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در رشته های حوزوی و معارف هستند، می توانند برای پذیرش در حوزه های علمیه خواهران سال 1401 - 1402 ثبت نام کنند. این دسته از داوطلبان می توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه ها پذیرش شوند.


ورود به مدارس و حوزه علمیه یکی از راه های ادامه تحصیل برای علاقمندان به تحصیل در سطوح عالی علوم دینی و حوزوی می باشد. یکی از نکات مثبت و قابل توجه تحصیل در رشته های حوزه علمیه این است که، مدارک فارغ التحصیلی هر یک از سطوح حوزه معادل مدارک هم پایه دانشگاهی می باشد و این موضوع سبب سهولت ادامه تحصیل داوطلبان می باشد.
مرکز سنجش حوزه های علمیه خواهران هر ساله با انتشار اطلاعیه فراخوان ثبت نام سطوح 2 و 3 و 4 زمان و شرایط نام نویسی حوزه های علمیه خواهران را اعلام می نماید. داوطلبان واجد شرایطی که متقاضی ثبت نام حوزه های علمیه خواهران 1401 هستند، می توانند در بازه زمانی تعیین شده با اطلاع از لیست مدارس پذیرنده و ظرفیت ها، اقدام به نام نویسی در سطح مورد نظر خود نمایند.
لذا به منظور آشنایی داوطلبان متقاضی با حوزه های علمیه خواهران و نحوه ورود به حوزه مورد نظر، در ادامه این مقاله زمان، راهنمای تصویری و شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران را در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای متقاضیان ارائه کرده ایم.

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱
 همانطور که پیش از این اشاره شد، مرکز پذیرش حوزه های علمیه، مجری ثبت نام و اعلام زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه در خصوص ورود به این حوزه ها در سراسر کشور می باشد. معمولا هر ساله زمان ثبت نام حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه این مرکز برای داوطلبان ثبت نام در حوزه علمیه مشخص می شود.

هنوز اطلاعیه ای در خصوص پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ثبت نام مقاطع عمومی، تکمیلی و بازپذیری حوزه علمیه خواهران در سایت حوزه علمیه خواهران منتشر نشده است، اما بر اساس زمان ثبت نام سال های گذشته پیش بینی می کنیم ثبت نام حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه صورت بگیرد. داوطلبان متقاضی پذیرش سال تحصیلی جاری موظف هستند، در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در صورت امکان تمدید مهلت ثبت نام مقطع عمومی و تکمیلی پذیرش حوزه علمیه واحد خواهران در سایت ثبت نام این حوزه به نشانی paziresh.whc.ir اطلاعیه قرار خواهد گرفت، اما پیش بینی می کنیم، مهلت تمدیدی این ثبت نام در خرداد یا تیر ماه سال جاری اعلام شود.


ثبت نام مقطع عمومی حوزه علمیه خواهران 1401 هنوز شروع نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 خاطر نشان می شود به محض تمدید و تغییر زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان این آزمون به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام این حوزه در واحد خواهران می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران

[تصویر:  academy1.gif]

شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱
 ثبت نام و پذیرش نهایی در حوزه های علمیه خواهران منوط به رعایت شرایط پذیرش در حوزه های علمیه می باشد. شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم شده که شرایط عمومی بین تمامی مقاطع مشترک بوده و شرایط اختصاصی برای هر مقطع متفاوت است که در ادامه این شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ارائه شده است.

شرایط عمومی ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 :

 اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری

 اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه

 اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران

 تابعیت ایرانی (امکان ثبت نام اتباع در دوره روزانه در صورت داشتن کد تحصیلی جامعه المصطفی)

 نداشتن سوء پیشینه و رعایت شئونات و حدود اسلامی

 برخورداری از سلامت جسمانی و نداشتن نقص عضو موثر در ادامه تحصیل و یا بیماری های مسری

 داشتن رضایت پدر، همسر و یا سرپرست قانونی

 سکونت با والدین، همسر، جد پدری یا مادری و یا سرپرست قانونی در شهرستان محل دارای حوزه

  در صورت عدم وجود مدرسه در محل سکونت ، استفاده از خوابگاه با حداکثر 200 کیلومتر فاصله از محل سکونت الزامی می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 :

 در ادامه شرایط اختصاصی پذیرش هر مقطع حوزه علمیه خواهران 1401 به تفکیک ارائه شده است.

 ثبت نام سطح 2 حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

شرایط ثبت نام سطح 2 حوزه علمیه خواهران
مدرک تحصیلی مورد پذیرش
حداکثر سن
حداقل معدل لازم
هشتم و یا نهم
17
15
دیپلم و بالاتر
40
12

 ثبت نام سطح 3 حوزه علمیه خواهران 1401 - 1402 :

شرایط ثبت نام سطح 3 حوزه علمیه خواهران
مدرک تحصیلی مورد پذیرش
شیوه
حداقل معدل لازم
دانشنامه سطح 2 و یا کارشناسی مدرسه عالی شهید مطهری ، دانشگاه امام صادق و جامعه المصطفی
حضوری
14
غیرحضوری
17

 ثبت نام سطح 4 حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

شرایط ثبت نام سطح 4 حوزه علمیه خواهران
مدرک تحصیلی مورد پذیرش
حداقل نمره برای مصاحبه
تاثیرسوابق علمی و اجرایی
تاثیر مصاحبه
تاثیر نمره آزمون
دانشنامه سطح 3 حوزه 
50%
15%
30%
55%


داوطلبان این ثبت نام برای دریافت اطلاعات درباره سامانه نجاح حوزه علمیه و راهنمای نحوه استفاده از امکانات این سایت، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: سامانه نجاح حوزه علمیه


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



نحوه ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱
 ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir انجام می شود. داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه های علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند. در ادامه مراحل و راهنمای تصویری نحوه ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ارائه شده است.

مراحل ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 :

1 - ورود به سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به آدرس paziresh.whc.ir
2 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع مورد نظر
3 - دانلود فهرست مدارس و حوزه های علمیه
4 - پرداخت هزینه ثبت نام سطح مورد نظر
5 - تکمیل فرم ثبت نام و بارگزاری مدارک
6 - تایید نهایی اطلاعات و تکمیل ثبت نام

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

جست و جوی عبارت " مرکز پذیرش حوزه علمیه خواهران " و یا " paziresh.whc.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

[تصویر:  1641200755_1588686839_10%20(1).jpg]

انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " مدیریت پذیرش - حوزه های علمیه خواهران "

[تصویر:  1641200767_85734878438%20(1).jpg]

ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نام مقطع ( عمومی، عالی، تخصصی و یا بازپذیری )

[تصویر:  1641200773_1588686985_12%20(1).jpg]

ورود به سامانه ثبت نام مقطع مورد نظر، دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام و لیست مدارس

[تصویر:  1641200782_1588687069_13%20(1).jpg]

انتخاب گزینه " خرید کارت ثبت نام " به منظور پرداخت هزینه تعیین شده و دریافت شماره سریال نام نویسی

[تصویر:  1641200790_1588687315_15%20(1).jpg]

بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام و انتخاب گزینه ادامه " شروع فرآیند "

[تصویر:  1641200800_1588687446_16%20(1).jpg]

ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از سریال ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگزاری مدارک

[تصویر:  1641200808_1588687525_17%20(1).jpg]


قابل ذکر است که راهنمای تصویری فوق مربوط به ثبت نام سال های گذشته بوده ودر صورت ایجاد تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری این مقاله بروزرسانی خواهد شد. همچنین پس از فعال سازی لینک ثبت نام، لینک مربوطه در این مقاله قرار خواهد گرفت.

داوطلبان ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برای انجام ثبت نام، رفع ابهامات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار نمایند. برای اطلاع از اخبار دانشگاه های بدون آزمون و حوزه های علمیه عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 - 1402 چه زمانی انجام می شود؟
✔️ معمولا زمان ثبت نام از سوی مرکز پذیرش حوزه علمیه خواهران تعیین می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ به چه صورتی می توان برای حوزه علمیه خواهران ثبت نام کرد؟
✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی انجام می شود که لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود.


3- ✔️ آیا برای ثبت نام حوزه علمیه شرط سنی اهمیت دارد؟
✔️ بله . همانطور که در مقاله اشاره شده است برای ثبت نام مقطع عمومی حوزه علمیه خواهران شرط سنی در نظر گرفته می شود.
منبع : ثبت نام حوزه های علمیه خواهران
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru