تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در زمان ثبت نام کنکور داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته کنکور، نام نویسی بزرگترین آزمون علمی کشور را انجام دهند. همه شما داوطلبان گرامی باید بدانید که در صورت بروز خطا در روند ثبت نام و ثبت اشتباه اطلاعات خود می توانید به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری بپردازید. معمولا متقاضیان ثبت نام در خصوص راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و نحوه برنامه ریزی روزانه کنکور از کارشناسان مرکز مشاوران برتر سوال می پرسند که در پاسخ به این سوالات پرتکرار می توانید مقالاتی که از قبل برای راهنمایی شما عزیزان به نگارش درآمده اند را مطالعه نمایید.
نقل‌قول: معمولا سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که اطلاعات خود را به درستی ثبت نکرده باشند، فرصت هایی را جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد.
زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1401
برخی از داوطلبان پس از اتمام ثبت نام کنکور سراسری و یا در زمان دریافت کارت ورود کنکور سراسری، متوجه وجود نواقص و یا ثبت اشتباه اطلاعات خود می شوند که سازمان سنجش برای آن ها فرصت هایی را در نظر می گیرد تا بتوانند نواقص موجود در ثبت نام خود را تصحیح نمایند. داوطلبان باید توجه داشته باشند، در صورت متوجه بروز خطا در روند ثبت نام خود حتما باید اطلاعات را تصحیح نمایند و اطلاعات درست را جایگزین کنند زیرا مسئولیت ثبت اطلاعات صرفا بر عهده داوطلب است. سازمان در هر مرحله ای از ثبت نام در صورتی که متوجه وجود اشتباه گردد، قطعا با شخص خاطی، برخورد خواهد نمود.



منبع: تغییر اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری