تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راهنمای دریافت کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای شرکت نمودن در کنکور سراسری بایستی شرایط کنکور را دارا باشید. همانطور که در دفترچه کنکور قید شده است، داوطلبان مرد بایستی وضعیت مشخصی از لحاظ نظام وظیفه دارا باشند تا حق شرکت در کنکور را داشته باشند. یکی از مدارک ضروری و مورد نیاز ثبت نام کنکور برای آقایان، داشتن کد نظام وظیفه می باشد که در این مقاله به شرح تمام جزئیات و راهنمای دریافت کد نظام وظیفه کنکور سراسری پرداخته ایم.
نقل‌قول: لیست کدهای نظام وظیفه مورد نیاز کنکور سراسری در دفترچه ثبت نام کنکور درج می گردد.
راهنمای دریافت کد نظام وظیفه کنکور سراسری 1401
داوطلبان مرد برای ثبت نام کنکور سراسری نیاز به مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه و دریافت کد نظام وظیفه دارند. سوالی که مطرح می شود این است که کد نظام وظیفه کنکور را چگونه دریافت کنیم؟ سامانه سنجش برای ثبت نام در کنکور، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کنکور سراسری منتشر می کند که اشاره به تمام شرایط ثبت نام کنکور دارد.
لیست کدهای خدمت سربازی و نظام وظیفه در دفترچه ثبت نام کنکور درج می گردد و با مراجعه به دفترچه نامبرده می توانید لیست کدهای نظام وظیفه را مشاهده نمایید. شایان ذکر است که داوطلبان مرد می بایست بند 47 فرم پیش نویس ثبت نام کنکور را با کد نظام وظیفه تکمیل نمایند و به عبارت دیگر برای ثبت نام کنکور، داشتن کد نظام وظیفه ضروری است.




منبع: نحوه دریافت کد نظام وظیفه کنکور