تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آیا از روش های کسب درآمد از پرینتر سه بعدی چیزی میدانید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر یک دستگاه چاپ سه بعدی دارید یا می توانید ماشین و مواد اولیه آن را بخرید، می توانید از این طریق درآمد کسب کنید. می توانید سفارش قطعات و ماکت را دریافت کنید و بر اساس زمان چاپ کسب درآمد با پرینتر سه بعدی  کنید. 
بنابراین در این روش مشتریانی خواهید داشت که طرح های خود را برای چاپ به شما می دهند. مشتریان هدف شما مشاغلی هستند که قبل از شروع تولید باید نمونه های سه بعدی از یک محصول جدید ایجاد کنند. این مشتریان می توانند از گروه های مختلفی مانند دانشجویان معماری، عمران، شهرداری ها و مراکز هنری برای ساخت مجسمه یا شرکت های کوچک و بزرگ باشند.

۲. فروش پرینترهای سه بعدی

شما می توانید یک بازار تعریف شده و هدفمند داشته باشید آن هم با خدمات پرینت سه بعدی . از این طریق می توانید با بازاریابی حرفه ای یک یا چند نوع پرینتر سه بعدی به فروش و کسب درآمد بپردازید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی داشته باشید و انواع محصولات با کیفیت را در این زمینه معرفی و به فروش برسانید. اگر می خواهید این محصولات را در انبار داشته باشید و با ارتباط با جامعه هدف به فروش برسانید، قطعا درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اما به سرمایه اولیه بیشتری نیز نیاز دارید. بنابراین شما یک راه دوم دارید، می توانید به عنوان یک واسطه برای فروش عمل کنید. در این صورت با ایجاد فروشگاه اینترنتی می توانید بدون سرمایه اولیه کسب درآمد کنید.

3. فروش لوازم جانبی چاپگر سه بعدی
بدون شک فروش پرینترهای سه بعدی نیازمند میلیون ها سرمایه گذاری است. یک راه ارزان‌تر برای شروع کسب‌وکار در این زمینه، فروش لوازم جانبی چاپگر است. برای این کار می توانید یک فروشگاه مجازی یا فیزیکی راه اندازی کنید.4. آموزش پرینت سه بعدی
فناوری پرینت سه بعدی یک مفهوم و علم تقریباً جدید است که بسیاری از افراد برای یادگیری آن نیاز به مشاوره و آموزش کارشناسان دارند. اگر بتوانید در این زمینه دانش کسب کنید و مهارت های لازم را بیاموزید، می توانید به عنوان یک مربی کار کنید. شرکت ها و افراد زیادی به دنبال جذب متخصص در این زمینه هستند.

5. تعمیرکار پرینتر سه بعدی
مانند روش 4، نیاز به یک فرد متخصص در تعمیر، نگهداری و سرویس دستگاه ها در بازار کار در این زمینه بسیار احساس می شود. بنابراین با کسب تجربه و علاقه در این زمینه می توانید به عنوان این فرد فعالیت کنید و درآمد تضمینی کسب کنید.

6. طراح سه بعدی
به این ترتیب کار شما محدود به دستگاه پرینت سه بعدی نمی شود، بلکه می توانید یک طراح و مدل ساز سه بعدی باشید که با شرکت های مختلف کار می کند و طرح هایی را اجرا می کند که نیاز به پرینت سه بعدی دارند. می توانید به عنوان پروژه مشترک با شرکت ها کار کنید یا خودتان کار چاپ را انجام دهید (روش 1). شما می توانید درگاهی برای فروش طرح های سه بعدی ایجاد کنید و با توجه به نیاز بازار هدف آن را تولید و به فروش برسانید.