تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری امتحان دستیاری دندانپزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ به منظور جذب دستیار دندانپزشک از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط رشته دندانپزشکی عمومی یا دانشجویان سال آخر این رشته، در 30 تیر ماه 1401 برگزار می شود. اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در سایت سنجش پزشکی منتشر می شود.


سی و ششمین آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ همانند سایر آزمون های استخدامی زمان بندی خاص خود را داشته و این زمان بندی از طریق اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود. داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند، باید اطلاعیه های مربوط به آزمون را با دقت پیگیری کرده و از زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی مطلع باشند.


زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در 30 تیرماه ۱۴۰۱ می باشد.

از آنجا که سوالات زیادی پیرامون برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی وجود دارد، در این مقاله زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ و نکاتی درباره زمان برگزاری این آزمون توضیح داده شده تا داوطلبان آزمون از زمان دقیق برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی 1401 مطلع شده و خود را برای برگزاری آزمون آماده نمایند.

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱
وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور از میان فارغ التحصیلان دکتری رشته دندان پزشکی عمومی یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی، افرادی را با عنوان دستیار دندانپزشک از طریق برگزاری آزمونی یکپارچه جذب می کند. این آزمون یکپارچه تحت عنوان آزمون دستیاری دندان پزشکی هر ساله برگزار شده و افرادی که واجد شرایط این آزمون هستند، می توانند در آزمون دستیاری دندانپزشکی به رقابت با سایر داوطلبان بپردازند.

آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز مانند سایر آزمون ها دارای جدول زمان بندی خاصی بوده و داوطلبان باید اخبار مربوط به زمان بندی مراحل آزمون را از طریق اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در سایت این سازمان به نشانی sanjeshp.ir دنبال کنند. آزمون دستیاری دندانپزشکی در سال 1401 نیز برگزار شده و داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، باید در زمان اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در آزمون شرکت نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شده و زمان برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی 1401 در این دفترچه درج شده است. طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ در ساعت 8:30 روز پنج شنبه 30 تیر ماه بوده و کارت ورود به جلسه آزمون چند روز پیش از روز برگزاری آزمون بر روی پایگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار می گیرد.

آزمون دستیاری دندان پزشکی به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی شهرهای اصفهان، یزد، همدان، مشهد، گیلان، کرمان، قزوین، بندرعباس، شیراز، کرمانشاه، زاهدان، تهران، ارومیه، تبریز، ساری، بابل و اهواز برگزار شده و داوطلبان آزمون در این محل ها به رقابت با هم می پردازند.


زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در روز 30 تیر ماه 1401 می باشد.

در صورت هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401 به دلیل شیوع ویروس کرونا یا به هر علت دیگر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های هیوا اطلاع رسانی می شود.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی را دارند، می توانند با مراجعه به لینک زیر اطلاعات کافی در خصوص زمان برگزاری این آزمون به دست آورند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱
آزمون دستیاری دندان پزشکی ۱۴۰۱ نیز مانند کنکور دکتری وزارت بهداشت از روند و مقررات خاص خود برخوردار بوده و داوطلبانی که می خواهند در این آزمون موفق شوند باید از جزئیات روند آزمون دستیاری دندانپزشکی اطلاعات کافی داشته باشند. در این قسمت از مقاله نکاتی برای داوطلبان توضیح داده شده تا با رعایت این نکات بتوانند به راحتی فرآیند سی و ششمین آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401 را طی کرده و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

داوطلبان باید اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور را با دقت پیگیری کرده تا از جدول زمان بندی آزمون مطلع شده و خود را برای زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی آماده نمایند.

برای کسب موفقیت در آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401، داوطلبان باید با برنامه ریزی درست، به مطالعه کافی و دقیق منابع آزمون دستیاری دن دانپزشکی بپردازند.

به داوطلبان توصیه می شود تا چند روز پیش از برگزاری آزمون و به محض قرار گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون بر روی پایگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ را دریافت نمایند.

در روز برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱، داوطلبان جهت ورود به جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندان پزشکی را همراه نداشته یا در اطلاعات مندرج بر روی کارت آنها مغایرتی وجود دارد، ممانعت به عمل می آید.

داوطلبان باید مدارک هویتی مانند کارت ملی یا شناسنامه را در روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند.

به داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401 توصیه می شود تا نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته تا بتوانند با زمان کافی فرآیند آزمون مانند یافتن صندلی داوطلب، چک کردن اطلاعات داوطلبی و ... را انجام دهند.

ممکن است زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و به تعویق بیفتد. بنابراین داوطلبان باید اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در این زمینه را با دقت پیگیری نمایند.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی را دارند، می توانند با مراجعه به لینک زیر اطلاعات کافی در خصوص ثبت نام در این آزمون را به دست آورند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی


[تصویر:  doktora.gif]



برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.

[تصویر:  1480617919_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]




آخرین اخبار ازمون دستیاری دندانپزشکی

9 دی ۱۴۰۰

آزمون دستیاری دندانپزشکی در 30 تیر 1401 برگزار می شود.


سوالات متداول

1- ✔️زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی چه تاریخی است؟
✔️آزمون دستیاری دندانپزشکی 1401 در تیرماه برگزار می شود که تاریخ دقیق برگزاری آزمون در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️برای شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی چه مدارکی لازم است؟
✔️همراه داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی الزامی بوده که در این مقاله به طور کامل این الزامات توضیح داده شده است.


3- ✔️زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی تغییر می کند؟
✔️زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده که تاریخ دقیق برگزاری آزمون در این مقاله توضیح داده شده است.
منبع : زمان برگزاری امتحان دستیاری دندانپزشکی