تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لب های خشک خود را با روش های خانگی و به آسانی درمان نمایید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
خشکی لب از اتقاقات رایجی است در فصل زمستان به دلیل سرمای زیاد و یا خیس کردن لب ها با بزاق دهان اتفاق می افتد . ممکن است خشکی لب ها همیشه بخاطر خشکی و سرما و یا حتی بزاق نباشد ، بلکه ممکن است به دلیل بروز عوامل مختلفی مانند کم بودن آب بدن ، عفونت های قارچی ، واکنش آلرژیک ، کمبود ویتامین b 12 ، آسیب نور خورشید و از این قبیل موارد باشد . که باید آن ها را شناسایی و برطرف نموده تا دچار خشکی لب نشوید . به منظور برطرف کردن این مشکلات می توانید از نکاتی که در ادامه مطرح خواهیم نمود استفاده نمایید .

روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی برای از بین بردن خشکی و ترک خوردگی لب ها به کار می رود . روغن کرچک روغن مفیدی برای از بین بردن خشکی لب و نرم کردن می باشد . شما میتوانید روزانه با استفاده از چند قطره روغن کرچک ماساژ دادن آن بر روی لب خشکی را از بین ببرید .
آلوئه ورا نیز از جمله گیاهانی است که دارای خواص بسیار می باشد و همه افراد با آن آشنا هستند از آلوئه ورا می توانید برای از بین بردن خشکب لب و آفتاب سوختگی نیز استفاده نمایید . نا گفته نماند وازلین نیز برای از بین بردن خشکی لب های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت ، کم آب بودن بدن نیز از دلایلی است خشکی لب را به وجود می آورد . از ره حل های دیگری که باید به کار گیرید نوشیدن آب بسیار فراوان می باشد .

https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9+%D9%84%D8%A8&post_type=product
[/font]

[تصویر:  2ddd0d6c902bfef8.jpg]