تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پنککتان را خودتان در خانه درست کنید !!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
احتمالا اگر بگوییم که شما می توانید درخانه پنکک آرایشتان را خودتان درست کنید ، بما می خندید . اما ما در این مطلب قصد داریم تا با چند مواد اولیه ساده در خانه یک پنکک فوق العاده را برای شما نیز اموزش دهیم .این نوع پنکک به دلیل مواد اولیه طبیعی سلامتی پوستتان را تضمین می کند و هم در هزینه تان نیز صرفه جویی می شود. در ادامه با ما باشید تا فرمول پنکک خانگی را به شما آموزش دهیم تا استفاده از مواد شیمیایی را در مواد آرایشی نیز پایان دهید.
ساخت پنکک آرایشی با پودر کاکائو، آرد برنج و نشاسته ذرت : اگر می خواهید تناژ رنگ پنککتان کمی برنزه تر شود از پودر کاکائو کمک بگیرید.
برای تهیه این پنکک خانگی و طبیعی مراحل زیر را باید انجام دهید:
در ابتدا آرد برنج را داخل تابه بریزید و روی حرارت ملایم شعله نیز تفت بدهید اما توجه داشته باشید که در این کار نیز زیاده روی نکنید. کمی که آرد برنج را تفت دادید آن را از روی حرارت بردارید سپس زمانی را صبر کنید تا آرد برنجتان خنک شود. حالا نشاسته ذرت را به آرد برنج اضافه کرده و پودر کاکائو را اضافه کنید.
مخلوط حاصل شده را داخل یک ظرف درب دار ریخته و آن را در یخچال و فضای سرد نگهداری کنید. سپس کمی الکل را به ترکیب خود اضافه کنید و سعی کنید آن را به هم بچسبانید . بعد از هر بار مصرف درب آن را بسته و در یخچال قرار دهید.
https://dermisteb.com/product/pinktop-mini-refrigerator/
[/font]

[تصویر:  dbd9e1f1d3b0762d.jpg]