تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه آزمون عملی کارشناسی ارشد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان آزمون عملی کارشناسی ارشد که رشته آن ها جزو رشته های نیمه متمرکز یا متمرکز دارای شرایط خاص محسوب می شود، بایستی ثبت نام آزمون عملی کارشناسی ارشد را انجام دهند و علاوه بر کنکور اولیه، در آزمون تشریحی نیز عنوان "قبولی" را کسب کنند. برای شرکت در آزمون عملی ارشد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کارشناسی ارشد برای داوطلبان الزامی است.
برخی از دانشگاه ها همچون (دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه شاهد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و...) و همچنین برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد همچون (موسیقی، معماری، کارگردانی، بازیگری و...) دارای آزمون عملی می باشند و داوطلبان موظف به شرکت در پروژه عملی می باشند.




منبع: کارت ورود به جلسه آزمون عملی کارشناسی ارشد
سلام دوستان یه پیشنهاد جذاب دارم برای دوستانی که هم محصل هستند و هم در کنار در س  و دانشگاه میخوان اشتغال به کار داشته باشند. آموزشگاه فنی و حرفه ای کارشناسی خودرو شاکری اقدام به برگزاری دوره های کارشناسی خودرو نموده من خودم زمانی  که دانشجوبودم هم تو همین اموزشگاه در دوره کارشناسی خودرو شرکت کردم که بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای توانسنم به عنوان کارشناس خودرو مشغول به کار بشم. ودر آمد خوبی هم کسب کنم . از ویژگی های این مدرک میتوان به اشتغال به کار به صورت آزاد آن اشاره کرد که شما میتوانید برای خودتان کار کنید ودر امد کسب نمایید . به نظرم بهتر از کار کردن برای کارفرما هست که همیشه خدا غر میزنه. در زمن میتوانید وام بدون بهره بانکی هم با مدرک کارشناسی خودرو در یافت کنید. لینکش رو براتون گزاشتم اگر علاقه داشتید حتما برید ثبت نام کنید. در ضمن هم برای آقایان و هم برای بانوان دوره دارند. دوره های اقساطی شون خیلی خوبه.لینک ثبت نام در دوره کارشناسی خودرو . و اینکه اینماد هم دارند. و با خیال راحت میتونید در ای دوره ها ثبت نام کنید.