تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 5 دلیل برای اهمیت جعبه بسته بندی محصول
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تا به حال متوجه شده اید که وقتی به خرید می روید معمولا بیشتر جذب محصولاتی می شوید که بسته بندی های جذاب یا خاص تری دارند! در آن لحظه ممکن است حتی به این فکر نکنید که چقدر به آن محصول نیاز دارید و فقط به دلیل بسته بندی زیبا آن را بخرید.

حال اگر بخواهیم از منظر یک تولیدکننده به موضوع نگاه کنیم، آیا این راه خوبی برای افزایش فروش و سودآوری محصول نخواهد بود؟ قطعا خواهد بود. تاثیری که ظاهر و بسته بندی محصول بر جذب مشتری می گذارد حتی ممکن است در خود محصول وجود نداشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی دلایل اهمیت بسته بندی محصولات بپردازیم. ( جهت سفارش جعبه بسته بندی با طرح دلخواه اینجا کلیک کنید )

[تصویر:  IMG_0623.jpg]


چرا بسته بندی محصول مورد توجه قرار می گیرد ؟

شرکت های مصرف کننده روز به روز بیشتر متوجه می شوند که باید مشتریان خود را نه تنها با یک محصول عالی، بلکه با بسته بندی بهتر تحت تاثیر قرار دهند.

 چه محصولی را به صورت آنلاین و چه در فروشگاه بفروشید، بسته بندی اولین چیزی است که مشتری می بیند و اغلب اثری ماندگار در ذهن او می گذارد و بازتاب این تصویر ذهنی برای جذابیت بیشتر محصول و کل برند گسترش می یابد.

اهمیت بسته بندی در سال های اخیر افزایش یافته است، به طوری که علاقه مردم به بسته بندی های جدید و جذاب نشان می دهد. این روند رو به رشد نشان می دهد که بسته بندی محصول می تواند یک ابزار بازیابی بسیار قدرتمند باشد.

در برخی از محصولات، بسته بندی محصول اغلب نادیده گرفته می شود و به یک جعبه مقوایی ساده محدود می شود. این کسب و کارها معمولا ارزان ترین و سریع ترین راه حل را انتخاب می کنند و باور ندارند که می توانند بسته ای شگفت انگیز ایجاد کنند و ارزش محصول خود را افزایش دهند.


چرا باید به بسته بندی اهمیت داد ؟
بیشتر در مورد این قسمت از ماجرا با کسب و کارهایی صحبت می کنیم که آنطور که باید به بسته بندی محصولات اهمیت نمی دهند و می گویند چرا محصولات ما کمتر از رقبا می فروشند؟ این 5 دلیل را بخوانید تا بدانید چرا..

بسته بندی جذاب مشتری را هیجانی می کند

بسته بندی جذاب باعث ایجاد سلیقه و هیجان در مشتری می شود. وقتی مردم کالایی را با بسته بندی زیبا و خاص می بینند، ناخودآگاه به داشتن آن تشویق می شوند. این یعنی قدرت بسته بندی در تبلیغات و بازاریابی!.

جعبه بسته بندی جذاب به مشتری ارزش منتقل می کند 

بسته‌بندی که ارزشی را به مشتری منتقل می‌کند، یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر است که به لطف فناوری‌هایی که اکنون در اختیار تولیدکنندگان قرار دارد، دور از دسترس نیست. همانطور که از چاپگرها، سالنامه ها، هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات به مشتریان شرکتی استفاده می کنید، احساس ارزشمندی را منتقل می کنید. همچنین باید برای مشتریانی که کالاهای شما را می خرند، ارزش ایجاد کنید.

غول لباس های لوکس اروپایی Tiffany & Co در این زمینه کار جالبی انجام داده است. این برند در بسته بندی تمامی محصولات کارت های کوچکی با امضای «Love, Ted x» قرار می دهد. ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما همین کار کوچک منجر به ارتباط عاطفی مشتری با برند شما می شود.

مشتریان به جعبه های چندکاربره علاقمند هستند 

ما معتقدیم که برندها باید از قابلیت استفاده مجدد بسته بندی محصول خود آگاه باشند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان آن را هنگام باز کردن دور نمی اندازند. بسیاری از مشتریان شما طبیعت را دوست دارند و برای آنها مهم است که طبیعت آسیب نبیند.

اگر از این موقعیت استفاده کنید و بسته بندی های قابل استفاده مجدد سازگار با طبیعت را انتخاب کنید، قطعاً آن سهم بازار را به دست خواهید آورد. 

این روزها که با بحران تخریب محیط زیست مواجه هستیم، مصرف کنندگان به بسته بندی های سبز و دوستدار طبیعت علاقه بیشتری نشان می دهند. مهم نیست که بسته بندی محصولات شما چقدر زیبا به نظر می رسد، اگر قابل استفاده مجدد یا سازگار با محیط زیست نباشند، مصرف کنندگان ممکن است به این دلیل از برند شما خرید نکنند.

بسته بندی اعتبار برند شما را مشخص می کند 

همانطور که قبلا ذکر شد، بسته بندی راه دیگری برای بازاریابی و تبلیغ برند شما است. بنابراین، باید مطمئن شوید که ظاهر و طراحی آن، نمایندگی موفقی از برند شما ارائه می‌کند.
 بسته بندی طراحی کنید که مصرف کنندگان به خاطر بسپارند. تا جایی که هر جا چیزی مشابه می دیدند دوباره یاد می گرفتند و محصولات شما را پیدا می کردند.

[تصویر:  14001004110915311243484110.jpg]

جنس و کیفیت جعبه برای مخاطبان مهم می باشد 

این ممکن است کمتر به مصرف کنندگان مربوط باشد و بیشتر به این موضوع مربوط می شود که چگونه شما به عنوان یک تولید کننده می توانید از آسیب رساندن به بسته بندی محصول، اتلاف فضا و استفاده از مواد غیر ضروری و بی کیفیت جلوگیری کنید، اما در واقع برای مشتریان نیز مهم است.


طبق تحقیقات، مشتریان اغلب فکر می کنند که محصولات با بسته بندی ضعیف احتمالاً کیفیت پایینی دارند و ارزش خرید ندارند. آنها حتی در مورد قیمت این محصولات نیز مردد هستند. بنابراین بهتر است به این موضوع نیز توجه شود.

نتیجه گیری 

اکنون که با اهمیت بسته بندی محصولات آشنا شدید، بهتر است در بسته بندی محصول خود تجدید نظر کنید. ممکن است توانسته باشید فروش و سودآوری خود را به شکلی باورنکردنی تغییر دهید. در صورت لزوم، مواد را بهتر کنید یا رنگ و طرح روی آن را تغییر دهید. به طور کلی بسته بندی محصولات خود را با رقبا متفاوت کنید.


فراموش نکنید که انتخاب یک مجموعه قابل اعتماد و قابل اعتماد برای چاپ بسته بندی نیز بسیار مهم است، اگر قصد دارید یک جعبه با کیفیت را برای شروع طراحی و چاپ کنید.

منبع : خبرگذاری تسنیم 
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting