تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پوستی شاداب با این ماسک های خانگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
ماسک صورت سرکه
استفاده از سرکه به عنوان ماده تقویت کننده پوست به زمان هلن تروی برمی‌گردد و امروزه نیز به همان اندازه مؤثر است.
بعد از شستن صورت، 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با 2 فنجان آب به عنوان محلول شستشو مخلوط کنید تا پوست شما تمیز و سفت شود. همچنین می‌توانید با مخلوط کردن 1/4 فنجان سرکه سیب با 1/4 فنجان آب ماسک صورت خانگی ایجاد کنید. محلول را به آرامی روی صورت خود بمالید و اجازه دهید خشک شود.

ماسک صورت ماست
برای کمک سریع به صورت خود لازم نیست به سراغ درمان‌های خاص و یا آب درمانی بروید. برای پاک‌سازی پوست و سفت شدن منافذ، مقداری ماست ساده را روی صورت خود بریزید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه بماند. در دستوری دیگر می‌توانید 1 قاشق چای خوری ماست ساده را با آب 1/4 برش پرتقال، مقداری از تفاله پرتقال و 1 قاشق چایخوری آلوئه ورا مخلوط کنید. قبل از شستشو، این ترکیب را حداقل پنج دقیقه روی صورت خود بگذارید.

ماسک صورت لیمو
لیمو حاوی AHA و BHA، دو نوع هیدروکسی اسید است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به از بین بردن جوش‌های سرسیاه، آکنه و تغییر رنگ کمک می‌کند. با مخلوط کردن آب یک لیمو با 1/4 فنجان روغن زیتون یا روغن بادام شیرین، ماسک صورت خانگی بسازید. یا آب 1/2 لیمو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. به صورت خود بمالید، 15 دقیقه صبر کنید و با آب گرم بشویید.

https://dermisteb.com/product-category/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9/
[/font]

[تصویر:  27e5fb1170ca9de8.jpg]