تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 5 قانون در مسواک زدن که باید هر کسی بداند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
دندان های زیبا ازعوامل زیبایی بوده که با سهل انگاری به مرور دچار تخریب می شود. مسواک زدن یکی از عواملی است که که می تواند سلامت آن را تضمین کند. به همین سبب به یکی از کارهای روتین ما تبدیل شده که گاهی اوقات بدون اینکه متوجه باشیم این کار را انجام می دهیم . اما گاها با وجود انجام این کار با اشتبااتی نیز صرت می یرد که می توان بهداشت دهان و دندان را به خطر بیندازند. با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه نیز راهنمایی کنیم.
1. آبکشی زیاد بعد از مسواک زدن ممنون : برخی افراد تصور می کنند بعد از زدن مسواک باید کاملا دهان خود را آبکشی نمایند. اما باید بدانید که خمیردندان حاوی فلوراید بوده که وجود آن می تواند از دندان محافظت کند به حدی که می تواند تا 45 درصد از ابتلا به پوسیدگی نیز حفظ کند. ششما می تواند با یک یا دوباره ابکشی این مرحله به پایان برسانید.
2. اکثر افراد مسواک زدن را خیلی سریع به پایان می رسانند اما توصیه می شود می شود که برای جلوگیری از پوسیدگی دندان و برای سفیدی دندان تقریباً به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید.
3. اما چرا در مسواک زدن را هنگام خواب شبانه بسیار توصیه می کنند ؟ باید بدانید که مسواک زدن دندان هنگام شب بسیار مهم است. زیرا هنگامی که خواب هستیم، بزاق زیادی در دهان ما ترشح نمی شود و به همین دلیل دهان نمی تواند بقایای باقیمانده از باکتری که عامل ایجاد پوسیدگی هستند را به راحتی از بین ببرد.
https://dermisteb.com/
[/font]

[تصویر:  01bc72b7d02fb557.jpg]