تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنکور سراسری سالیان سال است که برای سه گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی - فیزیک و دو گروه آزمایشی شناور زبان های خارجی و هنر برگزار می گردد و متصدی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لازم به ذکر است که رشته ها و دانشگاه های بسیاری جذب دانشجو به صورت بدون آزمون دارند (براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، 85 درصد لیست رشته ها و دانشگاه ها پذیرش دانشجوی بدون آزمون دارند) و رقابت در کنکور مربوط به لیست رشته های پرطرفدار و دانشگاه های دسته اول می باشد. پس از مطالعه مقاله در صورت بروز سوال هول محور ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانید با کارشناسان ما از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی در ارتباط باشید.
کنکور سراسری از بزرگترین آزمون های علمی کشور محسوب می شود که در آن داوطلبان به رقابت با یکدیگر جهت ورود به رشته و دانشگاه های مورد علاقه می پردازند. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور از تاریخ 99/11/12 آغاز و تا تاریخ 99/11/18 (تمدید تا 20 بهمن ماه)، ادامه دارد. در سال 1400 تاثیر سوابق تحصیلی همانند سال 99 حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس موثر سوابق تحصیلی همانند سال 99 است.

البته این زمان معمولا هر ساله تمدید می شود. در صورت تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. داوطلبان پس از ثبت نام کنکور بایستی با نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری و دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور آشنا گردند تا در زمان نتایج کنکور سراسری نتیجه دلخواه را مشاهده نمایند.




منبع: ثبت نام کنکور سراسری و آزاد