تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استخدام شرکت نفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۰ به منظور جذب نیروهای مورد نیاز در سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت برگزار می شود. علاقه مندان به اشتغال در رده های شغلی اداری یا اجرایی ارائه شده در وزارت نفت می توانند در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام کنند.



شرکت نفت و رده های شغلی ارائه شده در این سازمان یکی از پرطرفدارترین رشته های شغلی هستند که معمولا اکثر فارغ التحصیلان رشته های مهندسی، مدیریتی و ... علاقه دارند تا با شرکت در آزمون یا فراخوان های استخدام این وزارتخانه در یکی از رشته های شغلی ارائه شده در این سازمان استخدام شوند.
هر ساله ممکن است با توجه به اعلام نیاز واحدهای داخلی و کمبود نیروهای متخصص در حرفه های مورد نیاز، رشته و رده های شغلی متفاوتی در آزمون استخدامی این وزارتخانه ارائه شود. داوطلبان علاقه مند می توانند در صورت داشتن تمام شرایط عمومی و تخصصی لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت 1400 اقدام کنند.
به منظور تسهیل هر چه بیشتر فرآیند ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی سال جاری وزارت نفت، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۰ را به همراه شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در آزمون استخدامی سال 1400 این وزارتخانه ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰
به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر نفت، تصمیم بر این است که در چهارساله دولت سیزدهم یعنی تا سال 1404 چند آزمون استخدامی برای جذب نیروهای مورد نیاز این سازمان برگزار شود، لذا داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند.

هر ساله ممکن است با توجه به اعلام نیاز واحدهای اجرایی و اداری این سازمان و زمان تصمیم گیری واحد منابع انسانی این وزارتخانه برای برگزاری فراخوان جذب، زمان ثبت نام استخدام شرکت نفت با زمان ثبت نام سال قبل متفاوت باشد.

با استناد به رویه استخدام شرکت نفت در سال های گذشته که معمولا این آزمون زیر نظر همین سازمان برگزار شده، امسال هم احتمالا استخدام نیروهای مورد نیاز وزارت نفت زیر توسط این وزارتخانه انجام می شود. هنوز زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت سال 1400 مشخص نشده است.


زمان ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ هنوز مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام استخدام شرکت نفت 1400 این مقاله بروزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: استخدام وزارت کشور

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰
آزمون استخدامی جذب نیروهای مورد نیاز شرکت نفت ممکن است با توجه به اعلام نیاز این سازمان هر سال یا هر چند سال برگزار شود. در طی دوره های اخیر برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، ثبت نام و برگزاری این آزمون به عهده مرکز جذب منابع انسانی وزارت نفت انجام شده است.

به عبارتی دیگر استخدام وزارت نفت معمولا زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور و توسط شرکت نفت برگزار می شود. با استناد به این موضوع پیش بینی می شود، ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ نیز زیر نظر این سازمان انجام شود.

در این حالت داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی این سازمان باید در مهلت مقرر شده برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت سال 1400 به سایت این سازمان به نشانی nioc.ir مراجعه کرده و سپس وارد فراخوان استخدام شوند و یا مستقیما به سایت azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

متقاضیان موظف هستند پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، فرم ثبت نام اینترنتی این آزمون را با اطلاعات مدارک و سوابق خود تکمیل کرده و مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنند و پس از بررسی اطلاعات، برای ثبت نهایی آن اقدام کنند.


نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ بصورت دقیق اعلام نشده است. به محض مشخص شدن مراحل ثبت نام این مقاله بروزرسانی می شود.

داوطلبان دقت داشته باشند که پس از مشخص شدن نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: استخدام سازمان ملی استاندارد


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰
مانند سایر آزمون های استخدامی 1400 که شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش داوطلبان و استخدام آنها تعیین کرده اند، برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت سال ۱۴۰۰ برخی شرایط عمومی و تخصصی تعیین شده و در زمان ثبت نام این آزمون استخدامی به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ مانند دوره های قبلی همزمان با آغاز زمان ثبت نام این آزمون و با انتشار اطلاعیه یا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت توسط مجری این آزمون به داوطلبان متقاضی شرکت در این دوره ارائه می شود.

شرایط عمومی ثبت نام استخدام شرکت نفت معمولا هر ساله یکسان بوده و تغییر نمی کند، اما شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت ممکن است با توجه به رشته های شغلی مورد پذیرش و سازمان پذیرنده متفاوت باشد.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص استخدام شرکت نفت 1400، هنوز شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری اعلام نشده است. در ادامه شرایط عمومی استخدام این شرکت در هر ساله را ارائه داده ایم که به محض انتشار شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ بروزرسانی شده و شرایط اختصاصی جذب نیز به آن افزوده می شود.

تابعیت جمهوری اسلامی ایران
تابعیت و اعتقاد به قوانین جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
عدم محکومیت جزایی
عدم محرومیت از استخدام در ارگان های دولتی
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی
داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل انتخابی
رعایت شرط سنی تعیین شده برای استخدام
رعایت تجانس مدرک تحصیلی و رشته شغلی انتخابی
داشتن حداقل مدرک تحصیلی تعیین شده
فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های مجاز تعیین شده
رعایت شرط معدل تعیین شده برای مقطع مورد نظر


مجددا تاکید می شود که این شرایط بر اساس آخرین دوره استخدام وزارت نفت بوده و به محض مشخص شدن شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ بروزرسانی خواهد شد.

متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از اعلام شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت 1400 و انتشار دفترچه ثبت نام این آزمون در سال جاری مطلع شوند.
حتما بخوانید: آزمون استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



مشاوره ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰
با توجه به علاقه داوطلبان جویای کار به استخدام شدن در رشته های شغلی استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی اعم از رشته های وزارت نفت، داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون باید خود را برای شرکت در یک رقابت تنگاتنگ و پرمتقاضی آماده کنند.

معمولا هر ساله همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی رشته های وزارت نفت و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و برگزاری این آزمون، منابع آزمون استخدامی وزارت نفت نیز به داوطلبان این آزمون اعلام می شود.

گزینش داوطلبان متقاضی شرکت در فراخوان استخدام شرکت نفت سال 1400 چند مرحله انجام می شود. معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت گزینش داوطلبان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، بررسی سلامتی داوطلب توسط پزشک معتمد، بررسی های محلی و .... صورت گرفته است.

همچنین لازم به ذکر است که داوطلبان باید در هنگام ثبت نام این آزمون از صحیح بودن تمامی اطلاعات ثبت شده اطمینان حاصل کنند، چرا که هر گونه مغایرت موجود در اطلاعات ثبت نامی و مندجات مدارک داوطلب می تواند قبوی وی را در هر مرحله از استخدام که باشد، لغو کند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

اگر پس از مطالعه مقاله استخدام شرکت نفت ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت سال جاری دارید، می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود در این خصوص را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت برای کدام رشته های شغلی انجام می شود؟
✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت هر ساله برای رشته های شغلی مختلف این سازمان اعم از اداری و اجرایی صورت می گیرد که به محض مشخص شدن رشته های شغلی سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت چه زمانی آغاز می شود؟
✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت هر ساله ممکن است در محدوده های زمانی مختلفی انجام شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


3- ✔️ چه شرایطی برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت تعیین شده است؟
✔️ داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت باید شرایط عمومی، شرط سنی، شرط حداقل معدل لازم، مدرک تحصیلی متجانس و ... ذکر شده در این مقاله را داشته باشند.
منبع : استخدام شرکت نفت
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоlactogenicfactor.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоhttp://selectivediffuser.ruинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru