تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ترفند های جالب آرایشی برای پوشاندن پیری چهره
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
می دانید که پیری از دورانی است که اغلب افراد به خصوص خانم ها دوست دارند خیلی دیرتر پا به آن مرحله بگذارند. به همین سبب راه زیادی را نیز امتحان می کنند از جمله آرایش صورت است. در ادامه با ما باشید تا شما را از راهکاریی که شما را جوان تر نشان می دهد نیز راهنمایی کنیم :
از پرایمر استفاده کنید :
پرایمر یکی از اقلام ضروری برای آرایش است چراکه سطح پوست را صاف و یکدست نشان می دهد. پرایمر ها در انواع رنگی وجود دارند که می توانید از انواع رنگ ها نیز استفاده کنید.
از کرم پودر سبک استفاده کنید : به هیچ عنوان از کرم پودر سنگین استفاده نکنید. چراکه مواد کرم ها در چین و چروک پوست رفته و چروک های پوست را بیشتر نمایان می کند.
از براش برای پخش کرم پودر خود استفاده کنید. پخش کمپودر از طریق براش پوشانندگی بهتر و دوام بیشتری نیز بر روی پوست دارند.
کانسیلر را در محل درست خود بکار بگیرید : کانسیلر را باید در بالای گونه استفاده کنید . انجام این کار باعث می شود که نور به بالای گونه ها بتابد و هرگونه تیرگی را در زیر چشم پنهان کند.
ابرو های خود را از یاد نبرید: می دانید که با بالا رفتن سن ابرو ها نیز کم پشت و کم رنگ می شوند شما می توانید با استفاده از سایه و مداد ابرو ابرو های خود را پررنگ نمایید . برای این کار مداد ابرو را بردارید و سعی کنید خط های طبیعی و کمرنگ را بین ابروی خود بکشید .

https://dermisteb.com/?s=%DA%86%DB%8C%D9%86+%D9%88+%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9&post_type=product
[/font]

[تصویر:  a7bfcc0e319ae644.jpg]