تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت بیمیتو bimito.com
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت بیمیتو یا همان سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه،سایتی است که هدف آن، ارائه خدمات بیمه ای به صورت آنلاین می باشد. افراد، جهت ورود به سایت ثبت نام بیمیتو می توانند از طریق آدرس اینترنتی آن، به نشانی bimito.com، اقدام نمایند. همچنین، ثبت نام در سایت بیمیتو، از طریق انتخاب گزینه ثبت نام در صفحه اصلی این سایت، امکان پذیر می باشد. برای استفاده از خدمات این سایت، از جمله خرید بیمه نامه ها نیز می توان به صورت آنلاین، اقدام نمود.



در سال های اخیر، یکی از اهدافی که بسیاری از شرکت های بیمه، به دنبال آن بوده اند، راه اندازی سامانه های آنلاین، جهت فروش بیمه نامه ها بوده است. در حال حاضر، سایت های فروش آنلاین بیمه ای مختلفی، توسط شرکت های بیمه، طراحی و راه اندازی شده که توانسته اند به صورت کاملا اینترنتی، بیمه نامه های مختلفی را در اختیار متقاضیان، قرار دهند.
سایت بیمیتو یا همان سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه نیز به عنوان یکی از معتبر ترین سایت ها، برای خرید آنلاین سایر بیمه نامه ها، در چند سال گذشته، راه اندازی شده است که متقاضیان می توانند به راحتی و به صورت الکترونیکی، بیمه مورد نظر خود را از طریق آن، خریداری کنند.
به دلیل اهمیت سایت بیمیتو برای متقاضیان دریافت بیمه نامه های مختلف، در ادامه، در رابطه با سایت بیمیتو، نحوه ورود به سایت ثبت نام bimito.com و ثبت نام در این سامانه و همچنین، خدماتی که سایت بیمیتو ارائه نموده، مطالبی آورده شده است.

برای ورود به سایت بیمیتو کلیک کنید.

[تصویر:  1641642353_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%...D9%882.jpg]


کاربران برای ورود به سایت بیمیتو باید به آدرس bimito.com مراجعه کنند.


معرفی سایت بیمیتو bimito.com
بسیاری از افراد، امکان دارد در زمان و شرایط مختلف، با مشکلاتی از جمله خسارت های مالی و جانی، مواجه شوند. به همین دلیل، متقاضیان بسیاری هستند که با توجه به نیاز خود، به دنبال دریافت بیمه نامه های مختلف می باشند. از این رو، شرکت های بیمه، با هدف تسهیل خرید بیمه از سوی متقاضیان، بستر هایی را جهت ارائه آنلاین بیمه نامه ها، فراهم نموده اند.

افرادی که قصد دارند از خدمات بیمه تکمیلی انفرادی استفاده نمایند، می توانند از طریق سایت بیمیتو، اقدام کنند.

سایت بیمیتو یا همان سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه، توانسته است با ارائه خدمات بیمه ای به صورت آنلاین، در بستر فضای اینترنتی و جلب اعتماد مشتریان، به عنوان یکی از سایت های معتبر، در زمینه فروش آنلاین بیمه، شناخته شود. همچنین، سایت بیمیتو، به آدرس اینترنتیbimito.com ، به راحتی از طریق مرورگر های اینترنتی، در سیستم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند، قابل دسترس می باشد.
در این سایت، مشتریان، این امکان را دارند که بطور همزمان و با توجه به شرایط و نیاز خود، بیمه نامه های مختلف انواع شرکت های بیمه گر را مورد بررسی قرار دهند و از بین بیمه نامه ها، مناسب ترین بیمه نامه مد نظر خود را بر اساس توان مالی خود، خریداری نمایند.

حتما بخوانید: سایت بیمه مرکزی

نحوه ثبت نام در سایت بیمیتو bimito.com
متقاضیان، جهت استفاده از خدمات بیمه ای سایت بیمیتو، می بایست ابتدا، وارد حساب کاربری خود در این سایت شوند. افراد، برای ورود به حساب کاربری بیمیتو، در مرحله اول، باید در این سایت، ثبت نام نمایند. برای ورود به سایت ثبت نام در این سامانه، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

افرادی که قصد گرفتن استعلام سوابق کلی بیمه خودرو را دارند، می توانند از طریق سایت بیمه مرکزی، اقدام کنند.

ابتدا در یکی از مرورگر های اینترنتی، آدرس سایت bimito.com را جستجو کنید. سپس، در صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه ورود / ثبت نام، در منوی بالای صفحه کلیک نمایید.

[تصویر:  1641704636_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%...D9%883.jpg]

حال، در این قسمت، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی گزینه تایید، کلیک کنید.

[تصویر:  1641704652_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%...D9%884.jpg]

در این مرحله، فرم ثبت نام در سایت بیمیتو نمایش داده خواهد شد. در این فرم، می بایست اطلاعات هویتی که شامل نام و نام خانوادگی، کد تایید ارسال شده به شماره تلفن همراه و رمز عبور می باشد را وارد کنید و در نهایت، در سایت بیمیتو عضو شوید.

بیشتر بخوانید: استعلام اصالت بیمه نامه سنهاب

[تصویر:  instagram.gif]


خدمات سایت بیمیتو bimito.com
سایت بیمیتو، خدمات و امکانات بیمه ای مختلفی را برای کاربران این پلتفرم، در نظر گرفته است. متقاضیان، پس از ورود به سایت ثبت نام از طریق مرورگر های اینترنتی، می توانند از خدمات این سامانه، بهره مند شوند. در ادامه، شما را با خدمات متنوع ارائه شده در این سایت، آشنا می کنیم.

سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه، امکان پرداخت خسارت به بیمه شدگان را به صورت آنلاین، فراهم نموده است.
متقاضیان دریافت بیمه نامه های مختلف، مانند بیمه شخص ثالث خودرو، می توانند از طریق سایت بیمیتو، به صورت آنلاین، بیمه نامه مد نظر خود را خریداری کنند.
بیمه شدگان، جهت اعلام خسارت های وارد شده به خود، می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شرکت های بیمه، از طریق سایت بیمیتو، اقدام نمایند.
در سایت بیمیتو، در صورت خرید بیمه، بیمه نامه تا ساعت 21 همان روز، برای شما صادر می شود.
از دیگر امکاناتی که سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه یا همان بیمیتو ارائه نموده است، تنوع در بیمه نامه هایی می باشد که در این سایت، به فروش می رسد.

همچنین، افرادی که دارای خودرو می باشند، به راحتی می توانند برای خرید بیمه نامه خودرو، به صورت غیر حضوری از طریق سایت های فروش آنلاین بیمه خودرو اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه خرید بیمه خودرو، به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: خرید بیمه خودرو

سایر بیمه نامه های ارائه شده در سایت بیمیتو
سایت بیمیتو، با توجه به شرایط و نیاز متقاضیان دریافت بیمه، بیمه نامه های مختلفی را در اختیار آنان، قرار می دهد. کاربران این سایت، به راحتی می توانند به صورت آنلاین، بیمه نامه مد نظر خود را انتخاب کنند و از سایت bimito.com، خریداری نمایند. در ادامه، شما را با بیمه نامه های مختلفی که سایت بیمیتو ارائه نموده است، آشنا می کنیم.

بیمه شخص ثالث
بیمه شخص ثالث خودرو، یکی از بیمه نامه هایی می باشد که توسط شرکت های بیمه گر مختلف، به افرادی که دارای خودرو می باشند، ارائه می شود. بیمه شخص ثالث خودرو، یک بیمه اختیاری نیست و همه افراد دارای خودرو، می بایست این بیمه نامه را خریداری کنند که در سایت بیمیتو نیز امکان دریافت آن می باشد.

بیمه بدنه
بیمه بدنه خودرو، یکی از بیمه نامه هایی می باشد که خرید آن، برای افراد، اجباری نیست؛ اما در این نوع بیمه نامه، پوشش های زیادی برای بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته شده است و متقاضیان بسیاری اقدام به خرید آن می کنند که در سایت بیمیتو نیز امکان دریافت آن می باشد.

بیمه موتور سیکلت
بیمه موتور سیکلت، یکی از انواع بیمه نامه های اجباری است که می بایست توسط فرد مالک موتور سیکلت، خریداری شود که افراد دارای موتور سیکلت نیز می توانند برای خرید بیمه موتور سیکلت، از سایت بیمیتو، برای خرید این بیمه نامه، به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

بیمه آتش سوزی
بیمه آتش سوزی، یکی از بیمه نامه هایی است که متقاضیان به صورت اختیاری، می توانند آن را خریداری نمایند. در این نوع از بیمه نامه، پوشش های زیادی، جهت پرداخت خسارت های مالی، ارائه گردیده است که از طریق سایت بیمیتو، می توان آن را دریافت کرد.

بیمه زلزله
بیمه زلزله، یکی از بیمه نامه هایی می باشد که پوشش های بیمه ای زیادی را به مشتریان خود ارائه می کند و همچنین، امکانات بیمه نامه آتش سوزی را نیز در بیمه نامه خود، گنجانده است که در سایت بیمیتو، امکان خرید این بیمه نامه، به صورت آنلاین وجود دارد.

بیمه مسافرتی
بیمه مسافرتی، از جمله بیمه نامه هایی است که به صورت اختیاری می باشد و این بیمه نامه، مخصوص افرادی است که قصد مسافرت به خارج از کشور ایران و یا داخل کشور را دارند. این اشخاص، می توانند جهت بیمه کردن خود، برای جبران خسارت های احتمالی، از این بیمه نامه استفاده نمایند که در سایت بیمیتو، امکان دریافت آن وجود دارد.

بیمه پزشکان
بیمه پزشکان، یکی از انواع بیمه نامه هایی است که خرید آن به صورت کاملا اختیاری می باشد و از پوشش های آن می توان جبران خسارت اشتباهات پزشکی را بیان کرد که متقاضیان می توانند از طریق سایت بیمیتو، آن را به صورت اینترنتی بدو نیاز به مراجعه حضوری به شرکت های بیمه گر، دریافت کنند.

بیمه عمر
بیمه عمر، یکی از بیمه نامه هایی است که توسط شرکت های بیمه گر مختلف ارائه شده است. این بیمه، مناسب برای افرادی است که قصد دارند در آینده، خود و یا فرزندانشان از امکانات این نوع بیمه نامه، استفاده نمایند که در سایت بیمیتو نیز امکان دریافت آن وجود دارد.

بیمه درمان و کرونا
بیمه درمان و کرونا، یکی از انواع بیمه نامه های درمانی می باشد که امکان خرید آن به صورت انفرادی و گروهی جهت پوشش دهی خسارت های احتمالی بیماری کرونا ویروس، برای متقاضیان دریافت این بیمه نامه، از طریق سایت بیمیتو، به صورت کاملا اینترنتی، وجود دارد.

بیمه سازمانی
بیمه سازمانی، یکی از بیمه نامه هایی می باشد که سازمان ها و شرکت های مختلف، به صورت گروهی می توانند از خدمات آن، بهره مند شوند که امکان خرید آن نیز برای متقاضیان دریافت این نوع از بیمه، از طریق سایت بیمیتو، به صورت الکترونیکی وجود دارد.

بیمه آسانسور
بیمه آسانسور، یکی از بیمه نامه هایی می باشد که در زمان بروز مشکلات و خسارت های مختلف که در ساختمان های دارای آسانسور به وجود می آید، مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق سایت بیمیتو، امکان خرید آن برای متقاضیان دریافت این بیمه نامه، به صورت اینترنتی وجود دارد.

بیمه حوادث انفرادی
بیمه حوادث انفرادی، از آن دسته بیمه نامه هایی می باشد که امکان دریافت خسارت را در زمان از کارافتادگی بیمه شده، نقص عضو وی و یا حتی فوت را به افراد می دهد و امکان خرید این بیمه نامه از طریق سایت بیمیتو، به صورت اینترنتی فراهم گردیده است.

در ادامه بخوانید: خرید بیمه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمیتو در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت بیمیتو پاسخ دهند.
سوالات متداول

1- ✔️نحوه ثبت نام در سایت بیمیتو به چه صورت می باشد؟
✔️برای ثبت نام در سایت بیمیتو می توان از طریق سایت bimito.com و انتخاب گزینه ثبت نام اقدام کرد که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️سایت بیمیتو چه خدماتی را ارائه نموده است؟
✔️یکی از خدماتی که سایت بیمیتو ارائه نموده است فروش آنلاین انواع بیمه نامه ها به صورت کاملا رسمی می باشد که در متن مقاله نیز دیگر خدمات این سایت آورده شده است.

3- ✔️در سایت بیمیتو چه نوع بیمه نامه هایی ارائه گردیده است؟
✔️در سایت بیمیتو انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای فروش ارائه شده است و می توان برای مثال بیمه نامه عمر و آتش سوزی و موتور سیکلت را نام برد که در متن مقاله نیز سایر بیمه نامه ها آورده شده است.
منبع : سایت بیمیتو bimito.com
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт