تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های نظام مهندسی کشاورزی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که قصد فعالیت در نظام مهندسی کشاورزی دارند، می بایست که از لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ۱۴۰۰ مطلع باشند و بر اساس این رشته ها، اقدام به ثبت نام در هر یک از رشته ها و فراخوان های ثبت نامی در هر یک از سازمان های نظام مهندسی کشاورزی استانی کنند.


نظام مهندسی کشاورزی در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون های متنوع، جهت جذب نیروهای متخصص به نظام مهندسی کشاورزی می کند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون ها را دارند، می توانند برای ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400 اقدام کنند.
رشته های نظام مهندسی کشاورزی در حوزه های مختلفی می باشد و با توجه به اهمیت این رشته ها، هر یک از داوطلبان می تواند در یکی از آن ها ثبت نام و آزمون دهد. برای آشنایی با لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی، در ادامه این مقاله قصد داریم لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ۱۴۰۰ را ارائه نماییم.

رشته های نظام مهندسی کشاورزی ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون نظام مهندسی کشاورزی را دارند، می توانند در هر یک از رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400 ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعضی از این رشته ها، در سازمان های نظام مهندسی کشاورزی استانی وجود دارد و ممکن است در هر یک از فراخوان های ثبت نامی، فقط بعضی از این رشته ها پذیرش شوند.

در جدول زیر لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400 را مشاهده می کنید. هر یک از این رشته ها، شرایط خاصی را به خود اختصاص می دهند. معمولا فقط دانشجویان فارغ التحصیل در هر یک از این رشته ها در مقطع های تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر مجاز به ثبت نام در فراخوان های نظام مهندسی کشاورزی کشور می باشند.

رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400
رشته زراعت و اصلاح نباتات
رشته اقتصاد کشاورزی
رشته تولیدات گیاهی
رشته علوم دامی
رشته گیاه پزشکی
رشته باغبانی
رشته محیط زیست
رشته خاک شناسی
رشته منابع طبیعی
رشته آبیاری
رشته فضای سبز
مدیریت و آبادانی روستاها
رشته جنگل شناسی
رشته صنایع غذایی
رشته صنایع چوب و غذا
رشته شیلات و آبزیان

داوطلبان برای آشنایی با سامانه نظام مهندسی کشاورزی و دریافت انواع اطلاعیه های این سایت می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از جزئیات این سایت مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: سایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی

[تصویر:  academy1.gif]

شرایط ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی ۱۴۰۰
آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت نام در هر یک از رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400 می باشند، می بایست همانند داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون نظام مهندسی سایر رشته ها را دارند، حتما از شرایط لازم جهت ثبت نام در هر یک از این رشته ها مطلع بوده و در صورت داشتن شرایط لازم، اقدام به ثبت نام در این رشته ها کنند. شرایط ثبت نام در رشته های نظام مهندسی در زمان برگزاری آزمون های نظام مهندسی در قالب اطلاعیه ای به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از این شرایط به سایت نظام مهندسی کشاورزی مراجعه کنند و یا اطلاعیه های موجود را مطالعه نمایند. از جمله شرایطی که برای ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی ۱۴۰۰ در نظر گرفته می شوند، شامل موارد زیر می باشند.

بومی بودن در شهرستان مورد تقاضا
داشتن عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در نظام مهندسی شهر مورد نظر
داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر در رشته های مورد نیاز هر یک از سازمان های نظام مهندسی کشور ایران
عدم اشتغال به کار به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت در هر یک از ارگان های دولتی
آقایان در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت پزشکی سربازی باشند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند.

علاوه بر سایت نظام مهندسی کشاورزی، سامانه دیگری به اسم سایت سانکا کشاورزی وجود دارد که انواع اطلاعیه ها و مطالب مفید آموزشی را منتشر می کند. برای آشنایی با این سامانه می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: سامانه سانکا


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


نحوه ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی ۱۴۰۰
آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت نام در هر یک از رشته های نظام مهندسی کشاورزی می باشند، می توانند به منظور ثبت نام در این رشته ها مراحل مختلفی را انجام دهند. نحوه ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی و مراحل مربوط به آن به شرح زیر می باشد.

داوطلبان می بایست که منتظر منتشر شدن اطلاعیه های مربوط به ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی 1400 نظام مهندسی استان محل سکونت خودشان باشند و پس از انتشار فراخوان مربوطه، اقدام به ثبت نام در آن فراخوان کنند.
در اولین مرحله لازم است که داوطلبان دارای شرایط لازم، اقدام به ثبت نام در دوره های آموزشی کنند و در این دوره ها شرکت کنند. دوره های آموزشی مربوط به نظام مهندسی کشاورزی بسته به نوع رشته و شرایط متفاوت خواهد بود.
پس از شرکت در دوره های مشخص شده از سوی نظام مهندسی، داوطلبان می بایست برای شرکت در آزمون پایان دوره آماده شوند و مطابق با زمان بندی اعلام شده در این آزمون شرکت کنند.
پس از برگزاری آزمون پایان دوره، اسامی افرادی که در این آزمون قبول شده اند، منتشر می شود  و در صورتی که داوطلبان امتیازات مورد نیاز را کسب کرده باشند، می توانند اقدام به ثبت نام در هر یک از رشته های نظام مهندسی کشاورزی ۱۴۰۰ کنند و مراحل مربوط به پذیرش و اخذ پروانه اشتغال به کار را انجام دهند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی 1400 را شرح داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: استعلام پروانه اشتغال نظام مهندسی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



آخرین اخبار رشته های نظام مهندسی کشاورزی

6 دی ۱۴۰۰

رشته های ازمون نظام مهندسی کشاورزی با آزمون نظام مهندسی متفاوت بوده و به طور جداگانه در سایت  agrieng.org اعلام می شود.


سوالات متداول

1- ✔️ لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی چیست ؟
✔️ کاملترین لیست رشته های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در متن مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ نحوه ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی چگونه است ؟
✔️ برای ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی باید به سایت agrieng.org مراجعه و مطابق توصیحات متن مقاله ثبت نام را انجام دهید.


3- ✔️ شرایط ثبت نام در رشته های نظام مهندسی کشاورزی چیست ؟
✔️ شرایط و ضوابط ثبت نام رشته های نظام مهندسی از جمله شرط داشتن عضویت در نظام مهندسی در متن مقاله ارائه شده است.
منبع : رشته های نظام مهندسی کشاورزی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru