تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مراقبت های شبانه از موها که بانوان باید بدانند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
خسته کننده است ، این که هر روز بعد از بیدار شدن شاهد ظاهری بهم ریخته و پریشان از موهای خود باشید ، موهای بلند همیشه مستعد گره خوردن و آسیب دیدگی علی الخصوص در شب هستند . برای جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی باید از روش های مراقبت از مو در خواب استفاده نمایید .

استفاده از روغن نارگیل به منظور مراقبت از مو در خواب
برای اینکه موهای براقی داشته باشید می توانید از روغن نارگیل استفاده نمایید ، به این منظور باید هفته ای یکبار مقدار کمی از روغن نارگیل را به ریشه موهای خود آغشته نمایید و ببندید و صبح هنگام موهای خود را با آب ولرم و به آرامی بشویید تا چربی های اضافه از روی پوست سر شما پاک شوند .

استفاده از سرم مو
می توانید برای کنترل وزی موهای خود که همگان را خسته و کلافه می کند از سرم مو نیز استفاده نمایید . در صورتی که موهای فر و وز و بهم ریخته دارید توصیه می شود قبل از رفتن به تخت خواب ، حتما مقداری سرم مو جهت مراقبت به موهای خود بزنید تا از وزی و بهم ریختگی موهای خود در هنگام صبح جلوگیری نمایید .

استفاده از روغن اسطوخودوس
به این منظور مقدار کمی از روغن اسطوخودوس را شب هنگام و قبل از خواب بر روی موی خود بمالید ، اجازه دهید تا صبح هنگام بیدار شدن بر روی موهای شما بمانند این کار باعث براق شدن و درخشانی موهای شما می شود .

https://dermisteb.com/?s=%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  84fbd67bd0e53885.jpg]