تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی نمای ساختمان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام خدمت دوستان عزیز
از شما کسی با طراحی نمای ساختمان آشنایی داره؟
اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه اهمیت طراحی نما را یادآور شویم باید بگوییم : هیچکس رغبت نمی‌کند وارد ساختمانی با نمایی نازیبا شود!
تصور کنید به عنوان کارفرما شروع به ساختن ساختمان خود می‌کنید؛ فرم کلی و پلان‌ها به بهترین شکل طراحی و اجرا می‌شوند و شما رضایت کامل از فضاهای داخلی دارید؛ اما به هر دلیلی وقت و دقت لازم را برای طراحی نما صرف نمی‌کنید و در صدد تکمیل سریعتر ساختمان هستید.
با اتمام پروژه متوجه می‌شوید که چه کلاهی سرتان رفته است! ساختمانی که شامل بهترین فضاهای داخلی است اما نمای جذابی ندارد؛ نمی‌تواند حس کنجکاوی کاربران را برای دیدن قسمت‌های درونی ساختمان تحریک کند!

سلام من سایتی رو میشناسم که اطلاعات زیادی راجب طراحی نمای ساختمان داره
حتما بهش سر بزن
مجموعه لیتوس با بیش از دو دهه تجربه در ساخت کلیشه ژلاتینی با بروزرسانی تجهیزات و جذب نیروی متخصص گامی بلند در هرچه بهتر نمودن صنعت چاپ فلکسو در کشور برداشته است و امروز با استفاده از دانش روز دنیا و تجهیزات مدرن آماده همکاری با صنایع بسته بندی ممتاز کشور می‌باشد.

این مجموعه برای اولین بار در کشور دارای سیستم مونتاژ تمام دیجیتال می‌باشد که توسط مهندسین شرکت طراحی و در حال اجرا می‌باشد.

روز عروسی احتمالاً پر عکس ترین روز زندگی شما است و به همین دلیل است که انتخاب آرایش عروس جدید یکی از اولویت های اصلی برای تمام عروس خانم هاست و سعی می کنند تا مدل آرایش روز عروسی خود را از میان جدیدترین و شیک ترین مدل ها انتخاب کنند

خرید اینترنتی آینه و کنسول جدید به همان میزان که می‌تواند لذت‌بخش باشد، گیج کننده نیز هست. آینه یکی از اکسسوری‌های خوش جلوه در دکوراسیون داخلی منزل است که استفاده از آن در ساخت بسیاری از لوازم خانگی می‌تواند تحولی جذاب در دکوراسیون منزل ایجاد کند.

جدیدترین مدل های میز ناهار خوری دهکده چوب