تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مراحل ثبت شرکت خدمات پرستاری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مراحل ثبت شرکت خدمات پرستاری
    1. پیش از تاسیس و ثبت شرکت خدمات پرستاری، باید یک نام مناسب برای شرکت انتخاب شود و در نامه درخواست باید اسامی مورد نظر را بدون ذکر کلمه شرکت وارد نمود. پس از این که، ثبت نام اینترنتی برای ثبت شرکت، به صورت قانونی انجام شد و مشخصات روی سامانه های مربوطه وارد گردید، باید 5 مورد به عنوان نام شرکت و به ترتیب اولویت های مد نظر در فرم وارد شود تا در نهایت، یکی از آن ها با توجه به قوانین و قواعدی که برای انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده است، به عنوان نام اصلی شرکت انتخاب شود.
    2. مرحله دوم، درج کردن موضوع شرکت است که براساس نوع فعالیت و مدت زمان آن، و برمبنای محدود یا نامحدود بودن شرکت صورت می گیرد. البته در صورت انتخاب گزینه محدود، مشخص کردن حداکثر مدت فعالیت شرکت خدمات پرستاری به ماه از الزامات است. در مراحل بعدی نیز، باید آدرس مرکز اصلی شرکت به همراه کدپستی و همچنین یک تلفن ثابت در اختیار مراجع ذیربط قرار گیرد. مشخص نمودن سرمایه شرکت ثبت شده و همچنین اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه شرکا هم در مراحل بعدی انجام می ‌شود. در مراحلی که برای ثبت شرکت خدمات پرستاری عنوان شد، می بایست سمت و مشخصات تمامی اعضای شرکت را و همچنین اطلاعات مربوط به نمایندگان حقوقی و تاسیس شعبه را (البته در صورتی که شعبه ای برای شرکت تعریف شده باشد) نیز وارد نمود.
    3. در آخرین گام می بایست تمام مدارک مورد نیاز تایید و به مراجع صادرکننده ثبت شرکت خدمات پرستاری تسلیم شود. لازم به ذکر است تمامی این مراحل در قالب کارهای اداری و به صورت قانونمند باید انجام پذیرد.

شرکت خدمات پرستاری را می توان به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت رساند که برای هر کدام از آن ها نیز شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است. این مدارک با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن فعالیت‌ ها متفاوت است، اما اگر تمام کارهای مربوط به ثبت برند به واسطه وکیل یا فردی متعهد از سوی فرد متقاضی ارائه شود، می بایست وکالتنامه معتبری از سوی شخص متقاضی به وکیل ارائه شود تا طی مراحل ثبت شرکت، بتواند به طور کامل و قانونی از عهده انجام امور برآید.
نقل‌قول: منبع: موسسه حقوقی فکر برتر