تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم است که هر ساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون برگزاری آزمون ورودی در دو نوبت دانشجو می پذیرد. ثبت نام مقطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن  ماه 1400 آغاز شده است.


 دانشگاه علمی کاربردی به قصد ارتقاء دانش کار و ایجاد مهارت‌ های متناسب با حوزه فعالیت شغلی افراد تأسیس شده‌ است که بر اساس معدل مقطع قبلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو جذب می کند. دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می نماید.
 پذیرش در هر دو نیمسال تحصیلی در این دانشگاه، شهریه پرداز بوده و زمان دقیق ثبت نام هر نیمسال پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در سایت، برای ورودی مهر و بهمن اعلام می شود که متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور در رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ اقدام کنند.


ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

لذا به منظور جلوگیری از جا ماندن داوطلبان از ثبت نام سال جاری و اطلاع رسانی صحیح به داوطلبان سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را برای ورودی مهر و بهمن سال 1400 ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400
متقاضیان ورودی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰  کارت اعتباری علاقمندی دانشگاه علمی کاربردی خود را برای سال 1400 تهیه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

دانشگاه های علمی کاربردی علاوه بر ورودی مهر برای ورودی بهمن ماه نیز به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند که معمولا تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی مطرح می شود. ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 از مورخ 16 آذر ماه آغاز شده و تا 22 آذر ادامه خواهد داشت.  ثبت نام ورودی بهمن 1400 کاردانی نیز از 18 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ادامه دارد.


ثبت نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 آغاز شده است

پس از آغاز شدن ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه، لازم است تمامی داوطلبان از نحوه و مدارک مورد نیاز این ثبت نام اطلاع داشته باشند، برای مطالعه آن می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

[تصویر:  academy1.gif]

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400
هر ساله اولین دوره از پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه انجام می شود. سازمان سنجش به عنوان مجری پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با انتشار اطلاعیه ای جزئیات تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۰ را اعلام می کند.

با توجه اظهارات رئیس دانشگاه علمی کاربردی در خصوص پذیرش رشته های بدون آزمون سال جاری داوطلبان متقاضی پذیرش مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانند از 24 مرداد لغایت 31 مرداد برای ثبت نام این دانشگاه اقدام کنند. مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1400 تا تاریخ 10 شهریور تمدید شده است.


ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۰ از 24 مرداد آغاز شد. 

خاطر نشان می شود زمان دقیق ثبت نام ورودی مهر و بهمن 1400 دانشگاه علمی کاربردی و یا تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی این مقاله بروزرسانی شده است و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آرمون هیوا، درباره اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی های لازم قرار گرفته است.

پس از آغاز شدن ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه نیز منتشر می شود داوطلبان موظف هستند پیش از تکمیل ثبت نام خود، دفترچه این دانشگاه را به دقت و کامل مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: دفترچه دانشگاه علمی کاربردی


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



مشاوره زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 1400
برای ثبت نام این دانشگاه، داوطلبان لازم است برخی شرایط و اطلاعات را برای ثبت نام خود داشته باشند، تا پذیرش آنها مورد قبول واقع شود. در دفترچه ثبت نام این دانشگاه، تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و مدارک خواسته شده از داوطلبین نوشته شده است. پس، داوطلبین موظف هستند پیش از ثبت نام از هماهنگی اطلاعات خود با اطلاعات درج شده، اطمینان حاصل نمایند. 

برای داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند، داشتن مدرک دیپلم و برای متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) ضروری می باشد. توجه داشته باشید، داشتن مدرک دیپلم و یا کاردانی متناسب با رشته انتخابی ضرورتی ندارد و متقاضیان می توانند بصورت دلخواه از یک گروه آزمایشی ( صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر ) کد رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

اگر پس از مطالعه راهنمای زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلبان می توانند برای دریافت اخبار منتشر شده درباره این ثبت نام در سریع ترین زمان ممکن، در کانال تلگرامی بدون آزمون هیوا عضو شوند.

همچینن داوطلبان برای اطلاع از شرایط موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور دانشگاه پیام نور در صورت تمایل به ثبت نام، می توانند با مراجعه به این مقاله از شرایط آن با خبر شوند.
در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]




آخرین اخبار مرتبط با زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

تاریخ 20 آذر 1400
ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

تاریخ 16 آذر 1400
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 از 16 آذر آغاز شده است.


سوالات متداول

1- ✔️ دانشگاه علمی کاربردی در چند نوبت پذیرش دانشجو دارد؟
✔️ همانطور که در متن مقاله اشاره شده است، دانشگاه علمی کاربردی معمولا هر سال در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن پذیرش دانشجو دارد.


2- ✔️ زمان دقیق ثبت نام ورودی مهر چه تاریخی است؟
✔️ ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه معمولا شهریور ماه انجام می شود که تاریخ دقیق آن در متن مقاله مشخص شده است.


3- ✔️ آیا زمان ثبت نام هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای تکمیل ظرفیت بهمن یکسان می باشد؟
✔️ معمولا زمان ثبت نام دو مقطع یکسان است که تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی شده است.
منبع : زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru