تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج کنکور سراسری 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بعد از برگزاری کنکور، نتایج این آزمون طی دو مرحله به داوطلبا اعلام میشه. در مرحله اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 که زمانش معمولا در مرداد ماه هست وضعیت رتبه، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب و در مرحله اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۱ که در شهریور ماه منتشر خواهد شد.


طبق روال هر سال، نتایج کنکور سراسری در دو مرحله منتشر شده و توسط سازمان سنجش اعلام می شه. در مرحله اول کارنامه ای حاوی اطلاعات ثبت نامی، درصد دروس امتحانی و رتبه و تراز اکتسابی داوطلب صادر شده و مرحله دوم هم مرحله اعلام نتایج نهایی کنکوره که بر اساس اون نتیجه انتخاب رشته و محل قبولی فرد متقاضی مشخص میشه.
این آزمون سراسری برای خیلی از دانش آموزای دوازدهم و دیگر داوطلب های این آزمون مهمه چون با قبولی در این آزمون می تونن به دانشگاه های دولتی و برتر کشور راه پیدا کنن. به همین دلیل تمامی داوطلب هایی که در این آزمون شرکت می کنن، دوست دارن که نتیجه خوشایندی رو در این آزمون سراسری کسب کنن.
از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ بی خبرن و نمی دونن چه جوری و از کدوم سایت باید نتایجشون رو ببینن، به همین دلیل ما در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1401 می پردازیم. 

زمان و نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱
همه داوطلبایی که در ماراتن کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کردن، بعد از پایان برگزاری این آزمون در زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش، بی صبرانه منتظرن که نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 اعلام بشه و ببینن که در نتایج اولیه این آزمون موفق به کسب چه رتبه و ترازی شدن.

سال گذشته نتایج اولیه کنکور سراسری در هفته دوم مرداد ماه 1400 منتشر شد. امسال با توجه به تاریخ احتمالی برگزاری این آزمون پیش بینی می کنیم نتایج اولیه کنکور سراسری مثل سالای گذشته در دهه دوم مرداد اعلام بشه. پیشنهاد می کنیم داوطلبای این آزمون، عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد، مطلع بشن.

[list]
[*]نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1401
[/list]
در این قسمت برای تمامی داوطلبا نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ رو قرار دادیم. در قدم اول، داوطلبا می تونن برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 در سایت سازمان سنجش برن و در قسمت راست صفحه روی لینک " سراسری " کلیک کنن.

[تصویر:  1639478830_1627878502_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).jpg]

و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری 1401 " کلیک کنن.

[تصویر:  1639478622_1627878537_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).png]

سپس داوطلبا در صفحه جدیدی که باز شده می تونن با داشتن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی از 3 روشی که در سایت وجود داره، نتایج کنکور سراسری خودشون رو ببینن.

[تصویر:  1639478840_1627878573_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).png]



تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج نهایی کنکور سال گذشته است، به محض انشتار نتایج اولیه تصاویر بروز رسانی شده و لینک مستقیم برای مشاهده جواب فعال میشه.

متقاضیای ثبت نام در آزمون کنکور سراسری برای اینکه بتونن در کنکور سال 1401 ثبت نام بکنن و از نحوه انجامش اطلاعات کسب کنن، می تونن مقاله زیر رو به صورت کامل مطالعه کنن.
بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور 1401



[تصویر:  1480618076.gif]


زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱
همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ شدن و در زمان مشخص شده فرم انتخاب رشته کنکور سراسری رو پر کردن، منتظرن تا نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 توسط سایت سنجش اعلام بشه و ببینن که در کدوم رشته محل انتخابی خودشون پذیرش شدن.

سال گذشته نتایج نهایی کنکور، نتایج نهایی کنکور سراسری در اوایل مهر ماه 1400 اعلام شد. با توجه به احتمال برگزاری آزمون در تاریخ  که اعلام میشه، پیش بینی می کنیم نتایج نهایی این آزمون در اواخر شهریور ماه 1401 اعلام بشه. پیشنهاد می کنیم، داوطلبای این آزمون عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری درباره نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد، با خبر بشن.

[list]
[*]نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 1401
[/list]نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی در اختیار داوطلبای کنکور سراسری قرار می گیره. داوطلبا برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 باید پس از ورود به این سایت، در قسمت راست صفحه، روی لینک " سراسری " کلیک کنن.


[تصویر:  1639478656_1582972699_3%20(1).jpg]

و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 " کلیک کنن.

[تصویر:  1639478667_1582972711_4%20(1).jpg]

در مرحله بعد می توانید به 2 روش نتایج خود را مشاهده کنن.

در روش اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه 

و در روش دوم : شماره شناسنامه و شماره پرونده رو باید وارد کنن.
 


[تصویر:  1639478676_1582972722_5%20(1).jpg]

 در صورت قبولی مثل کارنامه زیر در یک ستون کد رشته محل پذیرفته شده و در ستون دوم عنوان رشته و دوره قبولی و محل قبولی مشخص می شه.

[تصویر:  1639478689_1582972733_6%20(1).jpg]

در صورتی که داوطلب در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشه در ستون کد رشته علامت ( --- ) و در ستون دوم کلمه ( مردود )  نوشته میشه.

[تصویر:  1639478699_1582972743_7%20(1).jpg]


تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج نهایی کنکور سال های گذشته است، به محض ایجاد تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری بالا بروزرسانی می شه. همچنین بعد از فعال شدن لینک اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 در این قسمت، قرار داده میشه.

اون دسته از داوطلبایی که بعد از مطالعه این مقاله همچنان برای مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ خود دچار اشکال شدن، می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو همه امور مربوط به دریافت کارنامه رو به مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارن. همچنین داوطلبای کنکور می تونن با عضو شدن در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو از اخبار این آزمون، به موقع با خبر بشن.

داوطلبایی که در آزمون کنکور سراسری سال 1401 ثبت نام کردن برای دریافت دفترچه این کنکور و کسب اطلاعات درباره شرایط این آزمون می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.
در ادامه بخوانید : دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401



[تصویر:  1480618076.gif]



سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 - 1402 کی اعلام میشه؟
✔️ نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 احتمالا در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته میشه.

2- ✔️ برای مشاهده نتیجه کنکور سراسری 1401 به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟
✔️ یکی از اطلاعات مورد نیاز داشتن شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نامه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ داوطلبایی که اطلاعات ثبت نامی کنکورشون رو گم کردن باید چیکار کنن؟
✔️ این داوطلبا می تونن اطلاعاتشون رو از طریق سایت سنجش بازیابی کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.
منبع : اعلام نتایج کنکور سراسری 1401
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru