تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 - 1402
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا می تونن این نتیجه رو حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون کنکور سراسری 1401 حدودا در مرداد ماه ببینن و خودشون رو برای انتخاب رشته این آزمون و مراحل بعدی در صورت قبولی در کنکور سراسری، آماده کنن.


سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور سراسری 1401 - 1402، به بررسی پاسخنامه های داوطلبای این آزمون سراسری می پردازه و نتایج اولیه کنکور رو در قالب یک کارنامه برای همه داوطلبای کنکور سراسری و دانشگاه آزاد بر روی این سایت منتشر می کنه.
این آزمون سراسری برای خیلی از دانش آموزا و دیگر داوطلب های این آزمون مهمه چون با قبولی در این آزمون می تونن به دانشگاه های دولتی و برتر کشور راه پیدا کنن، به همین دلیل تمامی داوطلب هایی که در این آزمون شرکت می کنن، دوست دارن که نتیجه خوشایندی رو در این آزمون سراسری کسب کنن.
همه داوطلبایی که در کنکور سراسری ثبت نام کردن و سر جلسه آزمون حضور داشتن، بی صبرانه منتظرن که کارنامه اولیه کنکور خودشون رو دریافت کنن و رتبه و ترازشون رو زودتر ببینن، اما نمی دونن که چه زمانی نتایج اولیه ثبت نام کنکور سراسری 1401 منتشر میشه. برای همین در ادامه این مقاله در مورد تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ صحبت کردیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱
نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 حدودا یک ماه بعد از برگزاری کنکور و در مرداد ماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه. برای همین داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه هایی که در سایت سازمان سنجش برای اطلاع از تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر میشه، باشن.

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری، این نتایج در 11 مرداد ماه منتشر شد و برای اعلام نتایج اولیه امسال هم پیش بینی میشه که نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۰ مثل روال سالای قبل در مرداد ماه اعلام بشه، اما چون هنوز زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 مشخص نشده، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشین تا به محض اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 با خبر بشین. 


زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست که به محض اعلام تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

بعد از مرحله اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 دیگه راه دانشگاه آزاد و از دانشگاه سراسری جدا میشه و برای هر کدوم دیگه به طور مجزا باید انتخاب رشتتون رو انجام بدین. داوطلبا با استفاده از نرم افزار مجازی رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری تحصیلیکو می تونن انتخاب رشته اصولی انجام بدن.

متقاضیایی که ثبت نام در آزمون کنکور سراسری رو تکمیل کردن و حالا منتظر اعلام نتایج اولیه کنکور هستن، می تونن مقاله زیر رو به صورت کامل مطالعه کنن.
بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری



[تصویر:  1480618076.gif]


زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۱
به دسته ای از رشته محل ها که برای پذیرش دانشجو علاوه بر کنکور سراسری اقدام به برگزاری آزمون عملی یا مصاحبه علمی عقیدتی هم می کنن، رشته های دارای شرایط خاص گفته میشه که برای قبولی در این رشته ها تنها کسب رتبه خوب در کنکور ملاک نیست، بلکه داوطلبایی که برای این دانشگاه ها مجاز به انتخاب رشته شدن و حد نصاب دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص رو کسب کردن تا چند برابر ظرفیت رشته انتخابی دعوت به مصاحبه میشن.

[list]
[*]زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱
[/list]حدودا دو هفته بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری، اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه های مذکور به داوطلبا اطلاع رسانی میشه.

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری این نتایج مانند سنوات گذشته اواسط مرداد ماه از طریق سایت سنجش اعلام شد. معمولا یک هفته پس از انتخاب رشته، اسامی دعوت به مصاحبه از طریق سنجش منتشر میشه و داوطلبا باید در محل برگزاری مصاحبه حضور پیدا کنن. 


به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع میدیم.

داوطلبایی که برای رشته های دارای شرایط خاص دعوت به مصاحبه شدن و میخوان بدونن که در رشته ای که انتخاب کردن قبول شدن یا نه، می تونن مقاله زیر رو که درباره اعلام نتایج این رشته ها نوشته شده رو بخونن.
بیشتر بخوانید : اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور

مشاوره نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱
بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، مرحله حساس انتخاب رشته کنکور سراسری شروع میشه و داوطلبا باید رشته محل های مد نظرشون رو از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب کرده و بعد از اولویت بندی، در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 وارد کنن.

چینش انتخاب ها در قبولی داوطلب خیلی تاثیر گذاره  چون ربات انتخاب رشته سازمان سنجش، فرم انتخاب رشته هر داوطلب رو از بالا به پایین به ترتیب بررسی می کنه و اولین جایی که حد نصاب رو آورده و در اون رشته محل ظرفیت خالی وجود داشته باشه ، به عنوان قبولیش اعلام می کنه. به همین خاطر به داوطلبا توصیه می کنیم که انتخاباشون رو کاملا براساس علاقه بچینن و به فاکتورایی مثل رشته ، کیفیت دانشگاه و ... در فرم انتخاب رشته قرار بدن.

تموم متقاضیای انتخاب رشته مجازن تا 150 کد رشته محل رو از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 انتخاب و در فرم اینترنتی انتخاب رشته شون وارد کنن. واسه اینکه انتخاباتون رو به صورت اصولی باشه، می تونین از مقاله راهنمای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کمک بگیرین و همچنین شانس قبولی خودتون رو در رشته و دانشگاه های مد نظرتون با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بررسی کنین.

توجه داشته باشین داوطلبایی که قصد دارن در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنن، باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org شده و انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 رو انجام بدن.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ جواب بدن و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با شما در ارتباط باشن. شما می تونین واسه انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از تجربه مشاورای مجرب این سامانه بهره ببرین.

اگه به هر دلیلی به اطلاعاتتون دسترسی ندارین یا اطلاعتتون رو گم کردین، می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، اطلاعات خودتون رو مجدد بازیابی کنین.
در ادامه بخوانید: سیستم پاسخگویی سازمان سنجش


[تصویر:  1480618076.gif]



سوالات متداول

1- ✔️ نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 چه زمانی منتشر میشه؟
✔️ این نتایج حدودا در مرداد ماه 1401 منتشر میشه که به محض اینکه نتایج اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ نتایج اولیه کنکور سراسری سال 1401 - 1402 در چه سایتی منتشر میشه>
✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک مشاهده نتایج رو در این مقاله میذاریم.

3- ✔️ آیا نتایج دانشگاه آزاد همزمان با دانشگاه سراسری منتتشر میشه؟
✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده،نتایج اولیه هر دو دانشگاه در یک کارنامه منتشر میشه اما دیگه راه انتخاب رشتشون از هم جداست.
منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 - 1402
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru