تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رديابي صدها مجرم سایبری و عملیات مخرب و پیچیده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  images.jpg]


تنها در سه ماه اول سال ۲۰۱۷، ما ۳۳ گزارش خصوصی را برای مشترکین سرویس‌های هوشمند کسپرسکی ارائه کردیم. غافلگیرکننده است، اینطور نیست؟ مسلما سر و صدای ناشی از حملات سایبری باعث شده تا این خبرها منتشر شود. شما می‌توانید یقین حاصل کنید که کارشناسان ما صدها نمونه از این تهدیدات را ردیابی می‌کنند و پشت این صحنه‌ها حضور دارند و در تلاش هستند. بخش عمده‌‌ای از کاراگاهان در تیم امنیتی لابراتوار کسپرسکی کارشناسان بسیاری در حال فعالیت هستند که آن‌ها بر اساس سوابق و مدارک خود به گروه‌های متعددی تقسیم شده‌اند.
به گزارش ایتنا از کسپرسکی‌آنلاین، در واقع در حال حاضر، تیم امنیتی کسپرسکی بیش از صدها مجرم سایبری و عملیات مخرب و پیچیده آن‌ها را در بیش از ۸۰ کشور جهان ردیابی کرده است. گزارش‌های تیم امنیتی کسپرسکی فقط شامل اطلاعات نظری در مورد تهدیدات نیست و آن‌ها جزئیاتی در مورد شاخص آلودگی و قوانین YARA که به بررسی حوادث و هدف قرار دادن بدافزارها است هم می‌پردازند.
بر اساس این تحقیقات، ما روند خاصی از حملات هدفمند را در سه ماه اول سال جاری شناسایی کردیم. یادگیری در مورد آن‌ها می‌تواند به به جلوگیری از ضرر و زیان مالی و اعتباری در کسب و کارها کمک بسزایی کند.

[font=yekan, num]موضوعات داغ

• بدافزار مخرب Wiper(پاک کننده) قادر به نابود کردن داده‌ها از روی کامپیوتر قربانی است ، این بدافزار محبوب می‌تواند فرآیندهای کسب و کار را در سراسر شرکت متوقف کند. همچنین می‌تواند تمام اثرات مخرب و حمله خود را از صحنه پاک کند و چیزی بر جای نگذارد. شامون و استون دریل که ما در اوایل ماه مارس به آن‌ها اشاره کردیم، نمونه‌هایی از Wiperبودند.[/font]