تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، عباس کاظمی ظهر امروز (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت) در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به این که اجرای پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال ۱۳۸۶ آغاز شد و باید طبق برنامه زمانبندی شده ۴۸ ماهه به پایان می رسید، تصریح کرد: چرا کسی نپرسید اجرای این پالایشگاه در زمانی که از لحاظ منابع مالی مشکلی وجود نداشت، اجرا نشد.

وی با بیان این که بار اصلی تحریم‎ها بر دوش دولت یازدهم بوده است، تصریح کرد: اجرای برجام ما را از محدودیت‎های شدید نجات داد زیرا هزینه سنگین جابه‌جایی به ما تحمیل نمی شود.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش ادامه می دهد: باورتان نمی شود ما در زمان تحریم از چین کالا خریداری کردیم که همین کالا پس از اجرای برجام و به‎صورت اصلی از کشورهای اروپایی و به یک سوم قیمت خریداری شده است. آقایان می گویند با اجرای برجام خبری نشده و چیزی در سفره ما نیامده است.
از وارد کننده گازوئیل به صادرکننده گازوئیل تبدیل شدیم 
[font=yekan, num]کاظمی گفت: ما در سال ٩٣ واردکننده گازوئیل بودیم، اما در سال ۹۵ با صادرات روزانه ١٣ میلیون لیتر نفت‎گاز به صادرکننده این فرآورده تبدیل شدیم.[/font]